Valide sultanın yanındaki mindere oturdum.
D-
İyi günler Sultanım.V-
SağolLider içeri girince ikimizde kalkıp revans yaptık.
Liderde oturduktan sonra ona baktığımda bakışları dudağıma kaymıştı. Doğru ya halvetteyken dudağımı kanatmıştı bakışlarımı kızararak çevirdiğimde hafif sırıtıyordu.
Valide sultan konuşmaya başladı.
V-
Gebeyim!________
Valide sultanın gebeliğini kutlamak için dansöz beta kadınlar ve asil aileler gelmişti eğlencede Asui ve Ochako'nun yanında oturup onlarla laflıyordum fakat omega olduğum için diğer asilzade kadınlar ve dansözler bile bana bakıyordu ve sorular soruyordu.
Lokmalar ve şerbetler dağıtılırken kapının sertçe açılması ile neredeyse yere düşecektim.
İçeri uzun boylu sert bakışlı yaşlı bir kadın bastonu ile girince Valide sultan ayağa kalkmıştı diğerleri ise hafifçe eğilirken mor saçlı kadına göz ucu ile baktım bana Jirou'yu anımsatmıştı.
Yanımdaki Ochako'nun kulağına eğilip fısıldadım.
D-
Bu kadın kim?O-
Valide sultanı ve Liderin süt annesi. Sarayın asıl Valide sultanı resmen ben haz etmem çok sert bir kadın ayrıca alfa fakat kızı beta.D-
Kızı kim?O-
Kısa mor saçlı kız işte adı neydi Jirou annesinden çok çekti anne kız aynılar anası resmen sarayı yönetiyor bu köle hali ile kızıda beta hali ile koskocaman Vezire göz dikmiş.Başımı evet anlamında sallayıp önüme döndüm. Zaten belliydi sevdiği ama bu kadın gözümü korkutmuştu.
Hizmetli kızın önüme koyduğu lokma ve şerbeti aldım şerbeti yarım bırakırken daha hoşuma giden lokmadan 3 tane yemiştim.
___________Yarım saat sonra uykum geldiği ve sıkıldığım için odama kalkarken ani acıyla dansözlerden birine tutunduğumda dansöz korkuyla yığılmamam için beni tutarken öksürdüğümde dansöze kan sıçramıştı herkes sessizleşirken gözlerim kararıyordu Duyduğum son şey ise çığlıklardı..
_________"Nası olabilir bu!"
"İyi olacak mı?"
"Hizmetkarları araştıracağız."
"Zehirmi konulmuş hekimi çağırın çabuk!"Ayak sesleri gelirken başka bir karartının önümde çömeldiğini gördüm.
Gözlerimi zorlukla aralarken 2 çift yakut renginde göz gördüm.. Fısıltı ile konuştu
"İyi olacaksın Deku."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Omegası~{Bakudeku Omegaverse}
FanfictionMuhteşem Yüzyıla benzer bir hikaye yazmaya çalışacağım.. İzin almadan esinlenmeyin! Dünyadaki nüfus azlığı her geçen gün sorun oluyordur. Obje olarak kullanılan omegaların yokluğu hissedilmeye başlanmıştır.. Koskocaman dünyada toplasan 10 bin omega...