Výzva na červen

28 5 1
                                    

Výzva pro vás
Zkuste ve svém okolí najít a určit alespoň tři jedlé a jednu jedovatou rostlinu. Jedlé najdete snadno, jedovaté můžete kromě volné přírody najít snadno i v parku nebo na zahradě.

Soutěžní výzva - silný provaz, dobrý přítel 
Provázky, tkaničky i dlouhá lana jsou důležitou výbavou nejen hraničářů, a proto si vytvoříte vlastní příběh, v hlavní roli s vaším kouzelným provazem. Vezmete si asi půl metru až metr dlouhý kus lana, provázku nebo stuhy (ne vlny, ta je moc lehká) a hodíte ho na podlahu. Pak si napíšete písmeno, které vám tvar provazu připomíná a postup zopakujete, kolikrát budete chtít. Vaším úkolem je napsat básničku jakéhokoliv rozsahu, jejíž verše budou začínat na "vyházená" písmena (v pořadí, ve kterém jste si je zapsali).

Pokud vám náhodou všechny provazy rozžvýkal váš hraničářský kůň, nevzpomínáte si, co je verš (protože váš mozek plně okupují fyzikální vzorečky či jiné školní šílenosti) nebo si vaše básnické střevo vzalo dovolenou, můžete si vybrat druhou variantu výzvy. V tomto případě bude vaším úkolem napsat krátký příběh (stačí sto slov), který jakkoliv souvisí s tématem provazů a hraničářova učně.

Psaní zdar!

Pro vás vytvořila: insanus_inter_lineas

hraničářské výzvyKde žijí příběhy. Začni objevovat