Ahoj hraničáři!
Bohužel fotky nikdo neposlal, ale to vůbec nevadí. Aspoň se tu s vámi podělím o mou verzi nesoutěžní výzvy a můžete to porovnat.Já se u knih smála docela často, ale jako první mě napadá scéna, kdy Erak zdrhá na koni a Halt toho koně plácne lukem přes zadek se slovy: ,,Běž! Jeď jeď jeď!" to je první co mě napadlo, můžete napsat do komentářů jaké vtipné momenty napadli vás. A druhé je z Prvních roků, když tam rýmují, že si lady nekoupila ani paruku, ani okurku ani nic podobného. A pak přijede Noris a myslí si, že ani nejsou hraničáři. To bylo též super.
Kdy jsem se nejvíc bála tak to je úplně jasné. Teď budou spoilery, takže kdo to nečetl celé tak to už nečtěte!!!! Myslím to vážně, zkazíte si to!!!!
~~~~~~
V devátém díle když nikdo neví, co bude s Haltem. To myslím, že jsme se málem pos.. asi všichni. A to já to ještě měla vyspoilované, jak to dopadne a stejně jsem úplně trpěla a pak ta kapitola co začíná tím pohřbem tak to jsem byla na pokraji mentálního zhroucení! To jako Flanaganovi fakt tleskám, to napsal mega dobře!
Opět, první co mě napadlo o radosti tak bylo, když Duncan povolil Haltovi návrat do Araluenu, ale takových momentů bylo jistě víc. Nejvíc se mi ulevilo, když se uzdravil Will ve trojce až čtyřce a pak samozřejmě s koncem devítky. Já vám přísahám, to bylo takové emoční vypětí, že jsem tu knížku zahodila a poslední kapitoly jsem dočítala až o měsíc později!
Zase, slzy byly vícekrát, ale úplně nejvíc jsem brečela jednak když umřel Alúm a Šakin a pak a to si fakt pamatuju-když Halt nestihl zachránit Willa ve dvojce. V tu chvíli jsem já, ségra i kamarádka začaly nenávidět Evanlyn a ačkoli si to pak vylepšila, tak pořád. Tady prostě Will neskočil, protože ji tam nemohl nechat. ... já myslela, že jí zabiju a pak se zabiju sama. To bylo fakt příšerný! Sorry Kasi, ale tady jsi to tak moc pokazila, že mám pořád radši Alyss...
Tak tady jsem vám krátce vylíčila své myšlenky na silné momenty z knih a budu ráda, když se podělíte o ty své. To je vše. Přeji úspěšný poslední měsíc školního roku a hezké vysvědčení!
Za hraničářský sbor: Hranicarka11
ČTEŠ
hraničářské výzvy
FanficChceš si zasoutěžit nebo jen zlepšovat své hraničářské schopnosti? Pak myslím, že tě hraničář Will s radostí uvítá v těchto výzvách. Díky tomu, že pokaždé výzvu zadává jiný člen našeho sboru budou úlohy nabírat zcela nových rozměrů. Ať půjde o vrhá...