Hyyy genk <3
Salam berjumpa dkt fic ni. Just nk clarify beberapa benda yg mungkin kacau selera para² pembaca yee.
1) Sy ni orang Sarawak so sebenarnya sy tak pandai sgt guna slang² selangor. Sy pun bukannya guna saya/awak or aku/kau sbb hidup ni dgn strict parents perlu biasakan guna kamek/kitak. Jadi, sy akan cuba yg terbaik utk guna aku/kau bagi si jantan² KUDRAT tp mc kite ( awaklah tapi dibagi nama lain sbb stress y/n ) Batriesya ni guna aku/kau.
2) Maaf sangat sangat if you guys minat Naim x Mia. Sy pun sukalah tapi mcm mana nk buat kalau hampir xda langsung fic pasal Naim? Byk gile pasal Kapla tercinta kita semua je. Lepas tu, Naim ni dialah yg Author paling minat dlm series tu selain drpd Ayam lah.
3) So pasal Batriesya en, dia bahaskan dirinya sebagai Sya bila manja² sebab anak tunggal mestilah manja walaupun workaholic. Sya ni Muslimah lh kan, pakai tudung semua and saya nk elak pegang² lh sikit sbb ykyk unless korang nk sgt. Dia pelik skit nk tulis pasal bab² sentuh since diorang kan muslim.
4) ok sooooo maap sy ni annoying tulis byk ni but boleh x kalau sy guna kmk/ktk sebab x biasa aaa 😭😭
Ha so ni korang:
Batriesya binti Abdul Malek
- F4 batch 2004
- Fuh pengawas, school-topper, bolehlah cantik skit kan sbb beauty and brains, lembap sikit bab² cinta-cintun, also lemah bila nak berlawan sebab dia ni jenis cakap nk elak gaduh, tak suka gaduh pun, pandai nk mati, study je kerjanya ( kmk tahu korang semua kena rasa attack sbb tak study, takpe kmk pun sama wak ), kalau boleh minum air gas dua tiga botol utk stay up malam², last time bercinta monyet waktu darjah 2 HAHAH
And si dia?
Nor Naim bin Firdaus Ismet lah spa lagi.
/////// Ref: ////////
Kamek / kmk : saya
Kitak / ktk: awak
Oh btw fic ni Bahasa Rojak sbb Author tak pandai memartabatkan Bahasa Melayu sepenuhnya ( Bm pun bukan A apa nak buat )
Edit: dpt pun guna bm banyak lepastu aku/kau lagi haa evolusii
YOU ARE READING
His Exchange Prefect.
Fanfiction💫 | Batriesya was one of the expected students to be selected to join the annual School Exchange Program, khas untuk pelajar SBP sahaja. Maklumlah, member pengawas berjaya kot. Anyways, this year, the program will be held at Kolej Ungku Deramat ( K...