-128-

822 78 98
                                    

Selamlarrr umarım beğenirsinizz yorumları bekliyoruuumm!!


Multi Toprak Aslan


Ada

Hastahane de çok yoğun olmayan bir gün geçiriyorduk.Sena hala çalışmaya başlamamıştı Melekte bir ameliyatta olduğu için kantin de tek başıma oturuyordum çocukların maçı olduğu için erken çıkacaktık bu gün. Kahvemi içerken Ayaz aradı.

"Güzelim napıyorsun?"dedi.

"İyiyim Birtanem kantindeyim oturuyorum sen napıyorsun."dedim.

"Ben şimdi toplantıya gidiyorum işim uzun sürebilir seni almaya gelemeyebilirim Melekle beraber çıkın kızları alıp sahaya geçin Kerem de gelmiş olur heralde zaten ben direk stada gelicem."dedi.Kazadan sonra bir daha araba kullanamamıştım.

"Tamam olur ama bak geç kalma biliyorsun Toprağı."dedim.

"Biliyorum biliyorum asla geç kalmam."dedi.O sırada hemşire geldi.

"Hocam."

"Ayaz ben kapatıyorum birtanem haberleşiriz."dedim ve kapattım.

"Hocam bir hasta var ambulansla gelmiş ama müdahale etmemize izin vermiyor."dedi hemşire.

"Tamam nerde."dedim ve kalktım.

"Acil bölümünde."

Oraya doğru giderken hemşire de bana bilgi veriyordu.

"Sema Kırıcı 48 yaşında yolda yürürken bayılmış en yakın hastahane olduğu içi buraya getirmişler gerekli testlere soktuk ama vücudunda çok yara izleri var."dedi.

"Kırıcı çok tanıdık geliyor neyse bakalım bir."dedim.

"Geçmiş olsun nasıl hissediyorsunuz?"dedim.

"Ben iyim çok iyim ama gitmem lazım annem beni bekliyor."dedi ve ayağa kalktı.

"Tamam gidiceksiniz sonuçlarınız çıksın sizi şuan bırakamam."dedim.

"Doktor hanım gerçekten gitmem gerek ben iyiyim zaten."dedi.

"Bize biraz izin verir misin."dedim hemşireye.Hemşire kafasını sallayıp gitti bende etrafımızda olan pereyi çektim sandalyeyi kadının karşısına koyup oturdum.

"Önce tanışalım mı ben Ada."dedim ve elimi uzattım.

"Sema bende."dedive elimi sıktı.

"Sema Hanım durduk yere bayılmışsınız ciddi bir şey olabilir test sonuçlarını beklememiz lazım."dedim.

"Başıma güneş geçmiştir ondan olmuştur gerçekten önemli bir şey yok."dedi.

"Testler çıkınca bakacağız."dedim.

"Benim bu hastahanenin masrflarını karşılayacak param yok gitsem iyi olur doktor hanım."dedi.

"Acil kısmından gelen hastalardan ücret alınmıyor içiniz rahat olsun ama ben size bir şey sormak istiyorum. Vücudunuzda ki yaralar morluklar."dedim.Kadın derin bir nefes alıp gözlerini kaçırdı.

"Size yardımcı olabilirim her anlamda."dedim.

"İyi niyetiniz için teşekkür ederim ama zaten az kaldı kurtulmama sadece biraz sabrediyorum."dedi ve burukça gülümsedi.

"Sabretmenize gerek yok böyle bir şeye dayanmak zorunda değil siziniz bırakın yardımcı olayım."dedim.

"Kızım için dayanıyorum çok az kaldı ondan kurtulup kızımla gidicez zaten ama şuan kızım ve kendim için biraz daha sabretmem lazım."dedi gözleri dolmuştu.Tam ağzımı açacakken tekrar konuştu.

YeraltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin