Розділ 2

64 18 13
                                    

З моменту їхньої першої зустрічі минуло вже десять років.

Фань Хонсюаню стало цікаво, як же тепер виглядає Ю Джехань.

Він розплющив очі, лежачи на своєму дивані, і втупився у білу стелю.

Він дійсно думав, що забув, але нічого він не зміг забути. Він думав, що йому вже байдуже, але почуття прихильності, здавалося, лише законсервувалося в той момент.

Раніше він не вважав себе люблячою ласкавою людиною. Але для цього хлопця... Так, цей хлопець – виняток.

Кімната була тьмяна, і Фань Хонсюань зрозумів, що він зовсім забув про вечерю. Сидячи на тому дивані, він виглядав абсолютно самотнім. Можливо, час знайти дружину, але ж він не любить ні жінок, ні чоловіків.

Йому подобається лише одна людина. Ю Джехань.

Стукіт у двері перервав думки Фань Хонсюаня.

Людина зовні була дуже гучна, вона стукала й кричала, привертаючи увагу: «А-Хань! Відчини двері!». Фань Хонсюань нетерпляче встав. Який ще А-Хань? Немає тут ніякого... Але Фань Хонсюань різко завмер.

Голос прозвучав якось знайомо – хіба не так називав Ю Джеханя його дурний сусід по кімнаті?.. Він колись навіть заздрив такому інтимному прізвиську. Звісно, деякі люди кликали його "А-Ю", але тільки той дурний здоровань весь час кричав "А-Хань". Фань Хонсюань був трохи роздратований через це, але нічого не міг з цим вдіяти.

У своїх уявних снах, можливо, він повинен був притиснути до себе цю людину, ніжно звертаючись до нього – Джехань.

У сусіда навпроти на дверях була табличка з прізвищем "Ю", але той, хто стукав, голосно викрикував "А-Хань".

Долоні Фань Хонсюаня злегка спітніли. Тож людина, яка живе навпроти... ймовірно... ні, це було очевидно.

Коли він підійшов до дверей, стукіт раптом припинився. Потім пролунав інший, більш чіткий голос: «Та ти не в ті двері стукаєш, ще й кричиш на весь дім. От звинуватять тебе у тому, що людям заважаєш, замкнуть у відділку поліції, будеш знати».

«Ми ж самі копи», — до нього домішався ще один голос.

Йому були знайомі всі ці голоси. Фань Хонсюань напрочуд точно зміг пригадати їхні імена (принаймні так він думав). Його долоні почали теплішати. Він вагався, тримаючись за дверну ручку, оскільки не був впевнений.

Давня мріяWhere stories live. Discover now