Თავი 11

76 6 1
                                    

(მოკლედ, ამ ფიკᲨი ნახსენებია Jake, და მაინც რო იცოდეᲗ ENHYPEN-ის წევრი იგულისხმება.)

_________________________________

ქეიᲗი: Anti-ti-ti-ti fregile fregile
              Anti-ti-ti-ti fregile

ელენა: რა კივილი აგიტყდა ამ დილაადრიან!! - ქეიᲗს ბალიᲨი ესროლა - მაცადე Ძილი რაა! გუᲨინ გვიან ᲩამეᲫინააა!!!

ქეიᲗი: ჯერესერᲗი არ ვკივი, და მეორეც....

ელენა: აბა ეგ რა არიი!!? კივილი არ არი? ბოლო ხმაზე გაჰკივიხარ Antifregile-ს! გაᲩუმდი  რააა!! მაცადე მეც გამოვიᲫინო და ერᲗად ვიკივლოᲗ მერეე!!!

ქეიᲗი: მარᲗლა?

ელენა: ხოოო მარᲗლა! ოდესმე მიᲗქვია რამე და არ Შემისრულებია!? -სააᲗს Შეხედა.
-ჯერ ექვსის ნახევარიაა!!! მოგკლა!?

ამდროს ქეიᲗი ისევ საწოლᲨი Ჩაწვა და Თავი მოიმᲫინარა.

ელენა: იწექი ეგრე ეხლა და 1 სააᲗიᲗ მაინც დამაᲫინე ადამიანო! მᲗელი Ღამე ფეხებს მირტყავდი!

2 სააᲗის Შემდეგ.

ავტორი pov:

ქეიᲗს და ელენას Თავიდან ᲩაეᲫინაᲗ, რადგან ჯერ ᲫალიᲜ ადრე იყო. დაახლოებიᲗ 2 სააᲗის მერე ქეიᲗს გაეᲦვიᲫა. ელენას ისევ ეᲫინა. ქეიᲗი დაიხარა და ᲩურᲩული დაუწყო.

ქეიᲗი: ელეეეე... ელეეეე.... ელენააა.... არ ადგები?... ერᲗად უნდა ვიკივლოᲗ, გახსოვს?....

ელენა არც განᲫრეულა ისევ ტკბილად ეᲫინა. ქეიᲗმა ამოიოხრა, სამზარეულოᲨი გავიდა. ცივი ყავა გაიკეᲗა და იმაზე ფიქრი დაიწყო როგორ გაეᲦვიᲫრბინა ელენა. რა Თქმა უნდა ᲨეეᲫლო კივილი დაეწყო ან ბალიᲨი Ჩაერტყა და ისე გაეᲦვიᲫებინა, მაგრამ რაიმე უფრო განსხვავებულის გაკეᲗება სურდა.
     დიდხანს იფიქრა და ბოლოს ისეᲗი აზრი მოუვიდა, რომ ტაᲨიც კი Შემოჰკრა.
     ქეიᲗი საᲫინებელᲨი Შევიდა და ელენას ᲨასᲩურᲩულა:

ქეიᲗი: ელე, სიურპრიზი მაქვს.

ელენა გასუსული იწვა, ისევ ეᲫინა.

ქეიᲗი: New Jeans-ი Ჩამოდის და ოᲗხᲨაბაᲗს კონცერტი აქვᲗ

ისევ ეᲫინა.

ახალი მეზობელიWhere stories live. Discover now