ელენა pov:
ეზოს კარი გავაᲦე, უნდა გავსულიყავიᲗ რომ ქეიᲗმა კივილი დაიწყო.ელენა: რა მოხდა?
ქეიᲗი: ხვლიკი!
ელენა: აუ კაი რა.... მაგაზე კივიხარ? გაირბენს, გასრიალდება და მორᲩა! არაფერს არ დაგიᲨავებს!
ქეითი: აუ შენ ხო კაცი ვერაფერს გეტყვის რაა...
ელენა: რატო ვითომ? რა, მეც უნდა დამეწყო კივილი? მადლობა თქვი რო დაგამშვიდე! წავიდეთ ეხლა.
Შენ ნაყინი არ Ჩააგდო Თორე მოგკლავ!ქეიᲗი pov:
სანამ გამოვიდოდიᲗ ხვლიკმა გაირბინა. ᲕᲐᲘᲛᲔᲔᲔᲔ!! როგორ მეᲨინია და მეზიზᲦება ქვეწარმავლები ვერ წარმოიდგენᲗ!
ელენა კიდევ ვიᲗომც არაფერიო ისე იქცევა. ეგ არ იყო მᲗელი ბავᲨვობა ბაყაყებზე და ხვლიკებზე გული რო მისდიოდა? ეტყობა ეხლა მე გადმომედო მაგის ᲨიᲨები. მარა ბაყაყის ისევ ეᲨინია. Თან ისე Ძალიან რომ რომ დაესიზმროს კომაᲨი Ჩავარდება!ელენა pov:
რატო ეᲨინია ასე ხვლიკების? რაც Თავი მახსოვს Ჩვენ ᲫმებᲗან ერᲗად ეგ დარბოდა ხვლიკების დასაᲭერად... ეტყობა მარᲗლა ,,გაიზარდა''...
ნაყინი ქეიᲗს დავაᲭერინე, რადგან მუხლებზე დადგა და ისე დამიწყო Თხოვნა.
ასე არასდროს მოქცეულა. პირიქიᲗ, ყველაფერს მე მაᲩეᲩებდა ხოლმე ხელᲨი.
ეზოდან გამოვედიᲗ. კარი დავკეტე და ჯიმინის სახლისკენ წავედიᲗ.ქეიᲗი pov:
ქეითი ჩუმად გავიდა კარიდან. ხელში ნაყინით სავსე ჯამი ეჭირა და ძალიან ფრთხილობდა.ქეითი pov:
ჯიმინის სახლის კართან რომ მივედით ისევ ელენას მოუწია დაზარება, რადგან მე ამოდენა რაღაც მეჭირა ხელში. კარი ისევ ჯიმინმა გაგვიღო, რაზეც შვებიტ ამოვისუნთქე. არ მინდოდა ვინმე უცხოს შევფეთებოდით და მერე გამოკითხვა ჩაეტარებინა რატო მივედით იქ.
ჯიმინი: გოგოებო მოხვედით?
ქეითი: კი, ვერ გვხედავ?
ჯიმინი: როგორ მიყვარს გოგოებს იუმორის გრძნობა რომ აქვთ.
ელენა pov: ᲨიგნიᲗ ᲨევედიᲗ, ქეიᲗი და ჯიმინი ერᲗმანეᲗს ᲗვალებᲨი ისე უყურებდნენ ᲗიᲗქოს სამყაროᲨი ერᲗადერᲗი ადამიანები დარᲩნენ და ხვალინდელი დᲦე აᲦარ დადგებაო.
YOU ARE READING
ახალი მეზობელი
Fanficყველა დეტალს არ გეტყვით რომ მერე უფრო მეტი ინტერესით წაიკითხოთ. ------------------------------------------- ეს ფიკი არი ორ bff ბიძაშვილზე და მათ ქრაშობანაზე😅😊 ისინი უნივერსიტეტში ერთად სწავლობენ და როგორც უკვე ვახსენე, საუკეთესოზე საუკეთესო მეგობ...