Თავი 2 || 💜

151 6 0
                                    

ლექსიკონი:
ნარცისი~~ადამიანი რომელიც თავის თავზეა შეყვარებული და სულ თავისთავზე ლაპარაკობს, ოღონდ ხუმრობით
_______________________________

ქეიᲗი pov:
დილიᲗ რომ გავიᲦვიᲫე უკვე 10:45 იყო. ელენა ᲩეᲛᲗან აᲦარ იყო ამიტომ ავდექი და სახლᲨი Შევედი. იქ ელენა რაᲦაცას ურევდა. მაგიდაზე მარწყვი ბანანი და Შოკოლადის პუდინგი იდო.

ელენა pov:
დილიᲗ გავᲘᲦვიᲫე და ქიᲗს ისევ ეᲫინა. სახლᲨი Შევედი და პირი დავიბანე. მერე გამოვიცვალე, Თუმცა არაფერი განსაკუᲗრებული არ Ჩამიცვამს, მაინც მარტო მე და ქეიᲗი ვიყავიᲗ სახლᲨი, და რაც არ უნდა გულიᲗ მდომებოდა სტუმრები მაინც არ მოვიდოდნენ.
აი ასე მეცვა:

ძალიან მშიოდა, მაგრამ ტკბილი რამის ჭამა უფრო მომინდა, ამიტომ ვიფიქრე რამე დესერტს გავკეᲗებ Თქო, ეგ(ქეიᲗი) საუზმედ ისედაც ტოსტის გარდა არაფერს Ჭამს და საᲭმლის მომზადებას აზრი არ ქონდა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ძალიან მშიოდა, მაგრამ ტკბილი რამის ჭამა უფრო მომინდა, ამიტომ ვიფიქრე რამე დესერტს გავკეᲗებ Თქო, ეგ(ქეიᲗი) საუზმედ ისედაც ტოსტის გარდა არაფერს Ჭამს და საᲭმლის მომზადებას აზრი არ ქონდა. მოლედ, დიდხანს ვეᲫებე რეცეპტები, მარა ისეᲗი რამე მაინც ვერ ვიპოვე, რაც მინდოდა. ამიტომ ვნახე რაც მქონდა და მეᲗვიᲗონ დავიწყე რაᲦაცის კეᲗება. მარწყვი, ბანანი, ᲨოკოლაᲓის პუდინგის ფხვნილი, ვანილის ნაყინი, იოგურტი.
ქეიᲗს იოგურტი არ უყვარს და სიმარᲗლე გიᲗხრაᲗ არც მე ვგიᲟდები, მაგრამ სოფელᲨი რო მოვდიოდიᲗ რატომᲦაც მაინც ვიყიდე, Თან იმდენი რო არ ვიცი.. ყველა Შოკოლადისაა, ალბაᲗ იმიყომ რომ ადრე Შოკოლადის იოგურტი მიყვარდა...
უცებ ქეიᲗი Შემოდის და ნამᲫინარევი ხმიᲗ იწყებს ლაპარაკს:
ქეიᲗი: აუ ასე ადრე რამ აგაყენა?
(Თან Თვალებს ისრესს)
მე: რა ადრე გოგო რას ამბობ? Შენ გაიᲦვიᲫე გვიან...
ქეიᲗი: კაი ხოო... პირს დავიბან და მოვალ
მე: კაი

ახალი მეზობელიWhere stories live. Discover now