Satılmış Yazlık

63 14 16
                                    

Okulların kapanmasıyla yaz tam olarak gelmişti. Güneşin tenimi kavurması havadaki o hafif esinti ve arkadaşlarla geç saatlere kadar eğlenmek. Yaz benim için bunlardan ibaretti. Yazlığa gitmek için sevinirken öğrendiğim bir haber ile bütün dünyam başıma yıkılmıştı.

"Nasıl yani yazlığı sattınız mı?"."Evet sattık ama başka yerden yine yazlık aldık yani hala yazlığımız var." "Anne sence asıl olay yazlığımızın hala olması mı? Anne benim orda bir sürü arkadaşım vardı şimdi ben koskoca yaz boyunca ne yapıcam?"."Kızm öyle deme ordada yeni arkadaşlar bulursun belki onları daha çok seversin"dedi ve saçlarımı okşadı."Anne o işler öyle olmuyor bir kerede olaylara benim gözümden baksan ne olur ki". "Peki Liya sonra konuşuruz şimdi yeni yazlığa götürüceğin eşyaları hazırla yarın akşam yola çıkıcaz" ."Anne ciddi misin yazlığı satıp yeni yazlık aldığınızı şimdi öğreniyorum birde yarın akşam yeni yazlığıa mı gidiyoruz? Bu evde gerçekten beni anlayan kimse yok!" dedim ve mutfağı terk ettim.Kendimi çok kötü hissediyordum yılın her günü boyunca bu günün gelmesini bekledim ve bana haber vermeden yazlığı sattıklarını öğreniyorum şok üstüne şok.

Söylene söylene merdiven basamaklarını çıktım.Odama girdim ve dolabımın üstünden valizimi almaya çalışırken üstüne bastığım sandalye hareket etmeye başladı bende dengemi sağlayamadığım için yere yapıştım.Düşmemle "benim niye hiç bir işimde hayır yol diye ağlamaya başladım.Sinirlerim çok bozulmuştu elimden ağlamak dışında bir iş gelmiyordu. Tahminim 3-5 dakika boyunca yerimde kıpırdamamış ve ağlamakla karışık isyan etmiştim. Telefonumun çalmasıyla yerimden kalktım. Arayan kişi Babamdı."Alo"."Liya nasılsın kızım?"."nasıl olayım baba bana söylemeden yazlığı satıp yazımı mafettiniz sonra?"."kızım ben söylemek istedim ama annen satmak istemeyeceğini bildiği için söylememekte ısrarcıydı." " Tamam baba kapatmam lazım sonra konuşuruz." " Tamam kızım görüşürüz."
Sonra telefonu kapatıp tüm dengemi koruyarak valizimi dolabın üstünden aldım. Yanıma genel olarak elbise ,tişört,kısa şortlar almıştım kıyafetlerimi halettikten sonra makyaj çantamı hazırlamaya koyuldum.içerisine maskara,renkli bir far paleti,allık, highlighter,kapatıcı,güneş kremi ,bir kaç dudak nemlendiricisi tint ve gloss koyup makyaj malzemelerimin bulunduğu çantayıda valize yerleştirdim. Genellikle şampuan havlu gibi şeyleri annem hallediyordu bu yüzden o işe karışmadım valizime birkaç takı ,çanta, parfüm, toka ,ayakkabı ,şapka koyduktan sonra valizi kapatıp kapının önüne koydum. Yemek hazır olana kadar yatağıma yatıp instegramdan insanların storyleri izlemeye başladım biraz vakit geçtikten sonra annem beni yemeğe çağırdı. " Hadi Liya yemeğe gel" "Yemekte ne var ona göre gelicem." Soslu makarna ve Sezar salata var." " Tamam 5 dakikaya geliyorum dedim telefonumu yatağımın üzerine koyup mutfağa gittim yemek esnasındada hiç konuşmadan yemeğimi yiyip odama çekildim.

Sabah alarmımın çalmasıyla uyandım . Yataktan kalkıp mutfağa doğru gittim annem işe gitmişti o yüzden kahvaltı için kendime yulaf yaptım içinede muz ve bal koydum.
Yemeğimi yerken bir taraftanda dizi izlemeye koyuldum. Mutfağı toplayıp salona geçtim salonda oturup biraz kitap okuduktan sonra telefonum çaldı arayan kişi annemdi "kızım biz yola çıktık seni almaya geliyoruz hadi hazırla"Annemi onaylamak için mırıldandım ve telefonu kapattım. Hızlıca üzerime gri bir şortla bol siyah bir tişört geçirdim saçlarımı tepeden sıkıca bir at kuyruğu yaptım ve yüzüme renk katmak için allık be rimel kullandım. Tahminimce annemin gelmesine 5 dakika vardı bende Stanley termosuma su doldurup çantama bir kaç atıştırmalık attım ve annemlerin beni aramasını bekledim. Annemler geldiğindede arabanın sol arka tarafına oturup kulaklığımı takarak müzik dinledim. Nerdeyse bütün yol boyu uyumuştum. 

Geldiğimizde hava karanlıktı bende uyku sersemi olduğumdan dolayı yazlığın çevresini yazlığı tam olarak göremedim. Tek hatırladığım bir odaya girip yatağa uzandığımdı. Güneş odayı çok fazla aydınlattığı için çok geçmeden uyanmıştım üzerimde dün akşamki kıyafetlerim duruyordu. Annemlerin odaya getirdiği valizimden bir kaç parça kıyafet aldım ve odayı incelemeye başladım.   Kaldığım oda bir otel odasını anımsatıyordu.  Odayı inceledikten sonra merdivenlerden yukarı çıktım yatak odaları alt kattaydı ve pencereleri açtığında bahçeye çıkıyordun. Üst katta ise evin kapısı salon mutfak ve cam bir balkon vardı. Balkona çıkıp dışarıya baktım balkonda iki tane şezlong bir tanede masa sandalye takımı vardı balkon cam olduğu için çok ferah görünüyordu. Deniz hemen karşımızdaydı ve o kadar güzel ve sakinlik doluydu ki sanki içim huzurla dolup taşmıştı mutfak çok büyük değildi amerikan mutfak olduğu için salonun içindeydi. Annem daha uyanmamıştı saate erken olduğu için dolapta duran bir kaç şeyi atıştırdım ve aşşağa odama gittim. Hemen valizimi açıp eşyalarımı eve yerleştirmeye başladım. İlk olarak kıyafetlerimi dolaba koydum daha sonra okuma kitaplarımı baş ucumda duran komidine yerleştirdim. Odamın içinde küçük ama sevimli bir banyo vardı makyaj ve bakım ürünlerimi sırayla aynanın önüne yerleştirdim. İşim çok uzun sürmemişti. Her şeyin yerleşik olduğuna emin olduğumda bikinimi giydim ve üzerime hafif kısa bir elbise giydim. Plaj çantama güneş kremimi okuma kitabımı gözlüğümü ve iki tane havlu koydum. Elime termosumu,kulaklığımı alıp evden çıktım. Deniz kaldığımız yere çok uzak değildi yürüyerek 5-6 dakika sürüyordu. Kulağıma kulaklığımı takıp play listimde dolanmaya başladım.

O esnada bir gövdeye çarptım. "Pardon" " Önemli değil yenisin galiba seni daha önce hiç görmemiştim" " Evet bugün buradaki ilk günüm" " O zaman arkadaşımda yok" "Maalesef"
"Neyseki bugün şanslı günündesin Ben Aybora" " Bende Liya tanıştığımıza sevindim" dedim ve tatlı bir şekilde gülümsedim " Ben denize gidiyordum sende gelmek ister misin ?" Belki benim teklif etmem yanlıştı ama arkadaş edinmek için daha fazla bekliyemezdim "Olurr"dedi sırıtarak.Daha sonra beraber sahile doğru yürümeye başladık " Nerde oturuyorsun Liya?" "D-36'da oturuyorum havuzun orda sen nerde oturuyorsun ?" "Sana yan komşunuz olduğumu söylesem ne tepki verirsin?" " Aaaaa gerçektenmi çok sevindim"  " bu arada numaranı alabilirmiyim" " tabiki" diyerek gülümsedim ve numaramı verdim.

Sahile doğru yürüyerek havadan sudan konuştuk sahile geldiğimizde bana " bir saniye sen istersen istediğin bir yere otur ben geliyorum" dedi bende kafamla onaylayarak şezlongların olduğu yere doğru yöneldim gölgede denize yakın bir yere oturdum. Gelir gelmez arkadaş edinmiş olmam iyi bir durumdu yazın yalnız kalmayacaktım.Şezlonga havlumu serdim ve güneş kremimi sürmeye başladım tam o esnada Aybora geldi elinde iki tane dondurma vardı "ne seversin bilemedim o yüzden Nogger aldım" "Aaaa çok teşekkür ederim en sevdiğimi almışsın" " gerçekten mi şanslıymışsın" dedi ve dondurmayı uzattı. Beraber dondurma yiyerek konuşmaya devam ettik "seni buradaki arkadaşlarımla tanıştırmak isterim" "Çok mutlu olurum burda senden başka tanıdığım kimse yok" " çünkü daha yeni taşındınız Liya acelecisin  alttan al" "Annemler benden gizli yazlığı satınca ordaki arkadaşlarıma veda bile edemedim benim burayı aldaklarından daha iki gün önce haberim oldu" " sende haklısın ama artık burdasın"dedi ve omzuyla beni dürttü. " biz bu akşam dışarıya çıkarız sende gel istersen" "olurr sen beni ararsın" "tamam ben gidiyim sende rahat rahat yüz, görüşürüz" "teşekkürler bye bye" daha yeni tanışmıştık ama iyi ve düşünceliydi arkadaşlarımda büyük ihtimal onun gibiydi. Hızlıca gözlüğümü ve elbisemi çıkarıp denize girdim. Deniz gerçektende güzeldi sabah erken olduğu için deniz çarşaf gibiydi ve ılıktı. Yaklaşık yarım saat yüzdükten sonra denizden çıktım ve müzik dinleyerek eve gittim.

"Kızım nerdeydin aradım ama ulaşamadım" " denize gitmiştimde neyse ben şimdi duşa giriyorum" annem bir şey demeden balkona çıktı ve şezlonga oturdu. Bende merdivenlerden aşşağa indim ve eşşyaları odama bırakıp duşa girdim. Duştan çıkıca saçıma bir kaç ürün sıkıp yatağıma geri yattım bir saat boyunca dizi izledim ve uyudum.  uyandığımda saat 16:23 tü yaklaşık 4 saat uyumuştum hızlıca yataktan kalktım ve tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda saçlarım hafif kabarmıştı çünkü normalde dalgalı saçlıydım saçlarımı krem yardımı ile söndürüp bazı tutamlarımı ördüm. Tahminimce saat 19:00 gibi inerdik yani daha vaktim vardı bende odamı topladım ve kendime yemek yapmak için mutfağa çıktım dolabı açtığımda karşımda annemin yaptığı mercimek çorbası duruyordu çorbayı dolaptan aldım ve ısıtmak için ocağa koydum o esnada kapı çaldı ve annem "ben baktım" diyerek oturduğu yerden kalktı bende kim olduğunu merak ederek göz ucuyla kapıya baktım gelen kişi Aybora'ydı elindede bir tabak vardı "merhaba bunu annem sizin için gönderdi" dedi bende ocağın altını açıp kapıya doğru gittim " selam Aybora" dedim annem şaşırmış bir şekilde "aaaa ne güzel tanışmışsınız umarım iyi anlaşırsınız" dedi bende hafif bir şekilde gülümsedim Aybora utanmış gibi "tanıştığıma memnun oldum görüşürüz" diyerek gitti.

Ay Işığı |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin