Sabah kapının çalmasıyla uyandım. Üzerimi düzelterek merdivenlerden yukarı çıktım ve kapıyı açtım. " Günaydınn" karşımda tüm enerjisiyle Karin duruyordu. " Günaydın" " yürüşe çıkarız diye düşündüm o yüzden geldim ama yeni uyanmış gibisin" " evet yeni uyandım, hazırlanıp kahvaltı edicem biraz uzun sürer istersen içeri gir" " olurr" diyerek içeri girdi. Karin'e bir şeyler ikram etmek için buz dolabını açtım " limonata ister misin? " olur" buzdolabından limonatayı çıkardım ve şık bir barda koyarak Karin'e uzattım " teşekkürler" "rica ederim, ben üzerini değişmeye aşşağa iniyorum" " tamam" merdivenden indim odaya gidim altıma bir tayt ve gym brası giydim. Banyoya gittim ve saçımı atkuyruğu yaptım yüzüme güneş kremi, hafif renk katıcak şeyler sürüp Karin'in yanına çıktım. " ay çok tatlı olmuşsun" " teşekkür ederim" hemen buzluktan yulaf,süt ve donmuş çilek çıkararak kendime bir smoothie hazırladım,hızlıca kafama diktim " ben hazırım" Karin telefonundan kafasını kaldırarak " tamam o zaman çıkalım" diyerek kapıya yöneldi.
Karin kapıyı kapattıktı tam gidicektikti bir anda Aybora'ların kapısı açıldı " selam kızlar" Karin kafasını çevirerek " selam Nazlı teyze" " nasılsın Karincim?" " iyiyim teşekkürler siz nasılsınız" " bende iyiyim , bu arada ben Nazlı siz yeni taşınmıştınız değilmi?" " Evet , bende Liya" " sizle tanışmak çok istedim ama bir türlü fırsat bulamadım iyi oldu neyse ben sizi tutmayım görüşürüz kızlar" diyerek kapıyı kapattı. Karin sahile giden yola doğru yöneldi,bende onu takip ederek yanına gittim. Karin bana dönerek " aslında senle bir şey konuşmak istiyorum" merakla " konu neydi" " dün akşam tanıştık ve tüm akşam senle Aybora'yı izledim Aybora ile çok uzun zamandır arkadaşız hayatımıza bir sürü insan girdi çıktı ama Aybora'yı hiç böyle görmemiştim. Şu ana kadar kimseye böyle davranmamıştı özelliklede yeni tanıştığı birine aslında şunu demek istiyorum Aybora sana karşı bir şeyler hissediyor sen onun yanındayken utanıyor,centilmenlik yapıyor falan. Sana şunu söyleyim bence Aybora'yı kaçırma ve onu kırma çünkü o sana yeni tanışmanıza rağmen çok değer veriyor." " bilmiyorum yeni tanıştığımız için duygularımdan emin olamıyorum onu kırmamaya çalışıcağım ama zamana ihtiyacım var" " seni anlıyorum yeni tanışmamıza rağmen seni çok sevdim ikinizinde kırılmasını istemiyorum."
Karin ile beraber yürüyüş yapıp bir taraftanda konuşmaya devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı |Texting
Teen Fiction[ilk kitabım]Ailesinin habersizce yazlığı satması ve taşındıkları yeni yazlıkta yeni insanlarla tanışan Liya'nın yaz tatili unutulmaz bir hal alır.