Tanışma

50 13 4
                                    

Balkonda denizi seyrederek telefonumun çalmasını bekliyordum saat  neredeyse 19:30 olmuştu hala telefonum çalmamıştı. Tam tik tok'u açacakken sonunda telefonum çalmıştı arayan Aybora'ydı
Sanki telefonun başında bekliyormuşum gibi olmasın diye açmak işin 10 saniye bekledim ve telefonu açtım "sonunda açtın Liya ben kapının önünde seni bekliyorum" "tamam 5 dakikaya geliyorum" dedim ve telefonu kapattım hızlıca üzerime çiçekli dizlerimin üzerinde  zarif bir elbise giydim ve abartmadan simli bir far, highlighter,rimel,allık ve tint sürdüm son olarakta en sevdiğim parfümü sıkıp çıktım. " çok beklettim mi?" " yok ya, hazırsan çıkalım"  " tamam" dedim ve kapıyı kapatıp çıktım. Aybora'nın üstünde beyaz bir kot şort ve şık bol beyaz bir gömlek vardı. Ona çok yakışmıştı. Aybora uzun boylu güzel saç kesimine sahip esmer bir çocuktu ve yakışıklıydı acaba hiç sevgilisi olmuş muydu? Aybora koluyla dürttü " bir şey düşünüyor gibisin ne oldu" " yok ya dalmışım"
" tamam o zaman , heyecanlı mısın?" " aslında yeni ortamlara girerken çok heycanlanmam" "heyecanlanmıyorsan şanslısın ben biraz heycanlanıp geriliyorum hatta senle konuşurkende batırdım diye çok korktum" " böyle demek belki seni rahatlatmaz ama benle konuşurken rahat olabilirsin çünkü ben bu tarz şeyleri çok takmam merak etme" " düşünceli birisin o zaman daha rahat olurum" dedi ve gülümsedi çok tatlı gülümsüyordu gülümsemesi ve bakışları ay ışığını anımsatıyordu. "Sanırım çok dalgın birisin" "aslında çok daldın birisi değilimdir"
"Peki" bunu demesi üstüne ters bir bakış attım "çok oldu demi" "yani" " pardon" " sorun değil" konuşa konuş sahile gelmiştik arkadaş grubu Aybora dahil 3 kişiden oluşuyordu benim gelmem ile 4 kişi olmuşlardı.

Aralarından bir kız geldi tatlı ve samimi görünüyordu " selam ben Karin" " tanıştığımıza memnun oldum bende Liya" kız samimi bir şekilde gülümsedi "merhaba ben Güney Aybora'nın çocukluk arkadaşıyım" " tanıştığıma çok memnun oldum dürüst olmam gerekirse çok samimi geldiniz" Karin dediğimin üstüne mutlu olmuş bir şekilde "çok sevindim öyle düşünmene Aybora senden bize bugün konıştuğunuz kadar bahsetti seni çok merak ediyordum" dedi bende utanmış bir şekilde saçımı kulaklarımın arasına aldım ve hafifçe gülümsedim.
Güney "isterseniz şezlonga oturalım"diye teklifte bulundu bende kafamla onaylayınca denize tam kenarına yerleştirilmiş karşılıklı duran iki şezlonga oturduk. Benim yanıma Aybora oturdu karşımızada Karin ve Güney oturdu daha fazla kendimi tutamadan sordum " siz çıkıyor musunuz?" İkiside birbirine bakıp kafalarını hayır manasıyla salladılar
"Çok yakın olmalısınız diye mırıldandım"Karin'de gülümsedi. Aybora sıkılmışa benziyordu derin bir nefes verip "acaba D-C mi oynasak?"Güney'e cazip bir fikir gibi gelmişe benziyordu "Olurrr" dedi bende "bana fark etmez dedim" Karin " bana uyar" dedi.

Bunun üzerine Aybora yerdeki şişeyi aldı ve çevirdi " tamam ben soruyorum Güney D mi C mi?" " erkek adam C ti seçer kardeşim o yüzden C" " tamam o zaman beğendiğin birinin fotoğrafını göster" " gösteremem zaten yanımda oturuyor kendisi" o anki şokla Karin Güney'e döndü. Güney uyanarak ensesini kaşıdı " tamam çevirme sırası bende"  dedi ve şişeyi çevirdi "Evettt Liya D mi C mi?" "Tabikide D" " O zaman Ben mi Aybora mı?" " oğlum iyi misin kız daha bugün geldi ne bu sorular" Karin'de soruyu saçma bulmuşa benziyordu "hadi Güney yeter bu kadar soru." "Tamam o zaman bende Aybora'ya sorayım Karin mi Liya mı?" " oğlum yeter diyorum niye anlamıyorsun D-C yok bitti" " oynayalım diyen sen değil miydin?" " nerden bileyim böyle yapıcanı" " Arkadaşlar yeter ayıp oluyor Liya' nın yanında demi Liya" ben yorum yapma gereğinde bulunmadım o yüzden susutum. Aramızda biraz sessizlik olduktan sonra "markete mi gitsek acaba atıştırmalık falan alırız." Aybora teklifimi hemen kabul etti ve aya kalkıp marketin yolunu tutu Karin'de kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı bizemde kalkmamızın üstüne Güney'de kalktı. Karin ile yan yana yürüyorduk "sen boş ver onları onlar hep öyle yapar bir süre sonra alışıyorsun" "aslında kendi aralarında tartışmaları komiğime gitti aranıza yeni gelmeme rağmen sanki sizi yıllardır tanıyormuşum gibi hissettim" "ayy öyle hissettiysen ne güzel çok sevindim" "Karin numaranı alabilir miyim?" "Tabiki bu arada yarın havuza gidelim mi numaramı aldığına göre seni arayabilirim" " bana uyar sen beni arayınca ben hemen gelirim" " bu arada bayadır burda bir kız ile konuşuyordum senin gelmen çok iyi oldu bol bol kız kıza vakit geçiririz olur mu?" " bana uyar zaten önümüzde kocaman bir yaz var birde  siz her gün böyle iniyor musunuz ?" "Evet bazen dışarıda gidiyoruz veya bir birimizin evine gidiyoruz filim izliyoruz okey oynuyoruz veya kutu oyunu oynuyoruz " " ay ne güzel umarım en yakın zamanda hepsini yaparız" "istersen yarın sinama günü yapalım" dedi ve Aybora'ya döndü "Aybora yarın sizin evde sinama günümü yapsak?" "Bana uyar annemde zaten yarın yok" "tamam o zaman sen haber verirsin bize" "tamam veririm" sonunda markete gelmiştik. Market çok küçük ve tatlıydı içinde her şey vardı. "Kızlar ne istiyorsunuz?" diye sordu Güney.  "Ben dondurma alcam sen Liya?" "Bende alırım o zaman" Aybora hemen dolaptan Nogger aldı ve bana baktı,sırıtarak bende  ona cilveli bir şekilde gülümsedim. "Ben ne alayım" "bugün kimse bir şey almıyor her şey benden" dedi Aybora ve hepimize dolaptan soğuk su almıştı gerçektende çok düşünceliydi. " teşekkürler Aybora o zaman yarın atıştırmalıklar benden" " Rica ederimde, Liya yarın almana gerek yok bak Güney'e ben aldığım için gözlerinin içi gülüyor". "Aaaa öyle deme Aybora bende zamanında çok yaptım" " bir kere falan,ama neyse" "valla günahımı alıyorsun Aybora" "öyle olsun Güney efendi" dedi gülerek.Karin acele etmeleri için " hadi beyler aldıysak parka gidelim" Burayı çok fazla gezmediğim için şaşırarak " burda park mı var?" dedim. Aybora gülerek "evet kıvırcık prenses" dedi.Güney ve Karin Aybora'nın dediğine şaşırarak "kıvırcık prenses" mi diye döndüler. İkiside şok içinde kalmışlardı doğrusu bende beklemiyordum daha fazla kendimi tutamayıp sesli bir şekilde güldüm. Aybora bu hareketimin üstüne utanmışa benziyordu yanakları kızarmıştı ve yüzü düşmüştü. "Niye yüzün düştü?" "Hiççç" Güney dönerek " sen utandımı tatlı şey" dedi. " yoooo " dedi inkar ediyordu ama herkes cevabı almıştı. " Aybora daha profesyonel yalan söyleyebilirsin Liya'dan utandığın  belli" dedi. "Tamam dürüst olucam birazcık utanmış olabilirim ama Liya'dan değil kendi dediğimden utandım ". Karin "ayyy birde utanırmış" dedi. Aybora isyankar bir şekilde "ben bebek miyim de bana bebek gibi davranıyorsunuz?" Güney "sen bizim gözümüzde hep bebeksin" dedi.Parka geldiğimizde boş olan salıncağa oturdum Karin'de bu hareketimin üstüne yanımda duran salıncağa bindi Güney ve Aybora'ya bankı kaldırıp bizim karşımıza çektiler. Aybora elindeki poşeti bize uzattı içinden dondurmamı aldım ama paketi bir türlü açamıyordum. " yardım etmemi ister misin?"diye sordu Aybora. Kafam ile onaylayarak dondurmayı ona uzattım. Hiç zorlanmadan paketi tek seferde açtı "Al bakalım" " teşekkürler" " rica ederim"

Daha yeni tanışmıştık ve beni aralarına çok çabuk kabul etmişlerdi. Şu ana kadar girdiğim hiç bir ortamda beni bu kadar kısa bir sürede kabul etmemişlerdi veya bana güvenmemişlerdi. Biraz daha konuştuktan sonra telefonuma baktım saat 1 olmuştu. " ben gidiyim saat geç olmuş" Karin üzgün bir ifade ile " yaa biraz daha kalsaydın" "gidiyim ben bugün çok yoruldum" Aybora oturduğu yerden kalkarak " sana eşlik etmemi ister misin?" " gerek yok ben kendim giderim yarın görüşürüz" dedim ve oturduğumuz yerden uzaklaştım.

Ay Işığı |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin