16

838 47 5
                                    

Buraları çok uzatmiyacam arkadaşlar,Naz ameliyatı bitirmiştir.Amelyat iyi geçti,Naz kurşunu çıkarttı ve dikiş attı.Ameliyat bitmişti,Araz baygındı.

Ameliyat iyi geçmişti,önemli olan araz yaşıyordu ve yaşayacaktı.Ameliyathaneden dışarı cıktım.

Hala hepsi kapının arkasında bekliyorlardı..

Arazın karısı üstüme saldırdı.

"SEN KİMSİN LAN OROSPU!"bağırdı ve yakama yapıştı

Ece ve oradaki hemşireler onu üzerimden çekti.

Müdür ve oradaki herkes bana bakıyordu

"Ameliyat başarılı geçti."dediğim zaman herkes bir şeyler konuşmaya başladı.

Müdürün arkasından gelen iki polis bana yöneldi.Bana geldiklerini görünce elimdeki eldivenleri ve maskeyi çıkarttım ve ellerimi uzattım.

Bi polis arkasından kelepceyi çıkarıp elime taktı.

Sonrasını bende tam hatırlamıyorum polislerle cıkıla giderken gözlerim karardı ve bayılmışım.

"Bırakın nazı!"diye bağırıyordu ece uyandığımda.

Bi odadaydım sorgu odasıymış kapıda yazan yazıdan okudum.Uyandığımı gören polis birilerine haber vermişti.Ben hala ayılmaya çalışıyordum.Vırulduğum ter çok ağlıyordu..

İçeri biri girdi ama oda gayet karanlık olduğu için kim olduğunu göremiyordum,karşımdaki sandalyeye oturdu.

Bi süre sonra ışıklar acılmıştı.Karşımda bir komiser vardı

"Duygularına hareket edip yanlış bir şey yaptın!"dedi

"Duygularımla değil.."diyebilmiştim sadece

"Gayette duygularınla hareket etmişsin!Duyduğum kadarıyla sapıtmışım aşıkmışsın Baş komiserime!"dediği an şok geçirdim kim söylemişti böyle birşey?

"Size bunu kim söyledi bilmem ama ben duygularımla hareket etseydim onu kurtarmayı değil öldürmeyi tercih ederdim!Ayrıca sapıntılı aşık falanda değilim!"dedim sesimi biraz yükselterek

"BANA BAĞIRMA!"dedi elerini masaya vurup ayağa kalkarak.

"Seni buradan tek kurtaracak şey Araz abinin uyanması.Ve Tabiki Merve'nin ve Mert abinin şikayetini geri çekmesi."dedi ve odadan çıktı.

Mert beni şikayet etmiş,ne beklerdin ki öyle insanlardan naz?Hiç bulaşmayacaktım onlara,hiç aşık olmayacaktım Araza!Ama içimde bi millim aşk kaldıysa da artık imkansız..

Bi süre sonra iki polis beni kolumdan tutup dışarıya çıkartı.Dışarda Ece ve müdürüm vardı..Müdür bana üzgün ve umutsuz bakışlarla bakarken,Ece üzgün ve sinirli bakıyordu.

"SANA DEDİM YAPMA DEDİM KIZIM!"diye bağırdı Ece.

"İşim."dedim Ece'ye,bana gelip sarıldı..

"Seni kurtaracağım burdan."dedi kulağıma fısıldayarak.

"Arazın karısı ve Mert şikayeci olmuş."dedim Ece'ye bana şok ifadesi ile baktı.

Polisler ben kolumdan çekip nezarethanede götürdü.

Saatler geçti,belki günler.Ne olursa olsun pişman değildim.Bi insanın vanını kurtarmak benim işim ne olursa olsun bunu yapardım.

Polis geldi benim kapımı actı ve kolumdan tutup bi odaya götürdü.

"Ne oluyor?"dedim

"SUS!"dedi ve odadan çıktı.

Yine o komiser geldi ve bi sandalye çekip korşıma oturdu.

"Şimdi"dedi i'yi uzatarak

"Mert ve Merve şikayetlerini geri çektiler" dedi "Ama"dedi a'yi uzatarak ve ayağa kalkıp gitti.

"Ne oluyor olm ya!"diye sinirlendim.

Odadaki işiklar yine söndü,normalde karanlıktan korkuyordum ama karanlıktan daha çok korktuğum şey daha ağır bastı.Doktorluk..işimi kaybetmekten korkuyordum..hemde çok.Elerimi başıma götürüp,Saçlarımı dağıtmaya başladım

Odanın kapısı açıldı,içeri yine o komiser girdi diye düşündüm

"Araza birşey mi oldu?"sordum

Odadaki kişi sandalyeyi sürükleyin yanıma kadar getirdi ve oraya oturdu.

Kim olduğunu kokusundan tanıdım,bu araz'dı.

"Araz?"dedim soran gözlerle

"Güzelim?"dedi ne olursa olsun sert çıkan sesi ile ve Işıklar açıldı.

Bana sarıldı,karşılık vermedim hatta ittirmeye çalıştım ama olmadı. Başını boynuma gömüp kokumu içine çekti.

"Dokunma bana!"diye bağırdım ve bu sefer daha sert bir şekilde ittim

"Bu sen değilsin naz.."dedi araz üzgün gözlerle.

"Bu benim nazım değil.."dedi yine elimi tutarak.

Elerimi çektim ve "Senin nazın artık yok araz!Gitti,sen yaptın bunu.Bana bir şey olmamış gibi davranma!"diye bağırdım.

"Senin yüzünden yaşamadığım şey kalmadı sen beni öldürdün lan..öldürdün!"

"Ne oldu karın nerde ha?"

Herseye bağırarak söylemiştim o sadece bana bakıyordu ve başını öne eğdi.

"Serbestsin çıkabilirsin."dedi durgun sesi ile

"Tabi canim ben çıkayım madem!Her şey düzelecek ben çıkınca dimi?"

"Tabiki Araz bey herşeyi düşünmüştür dimi,kesin müdürle konuşup beni işten atmaması için para teklif etmiştir veya silahı ile tehtit etmiştir dimi araz bey yanılmıyorum!"cevap vermedi

"Bu günden sonra sen yoluna ben yoluma birdaha karşıma çıkma!"diye bağırdım ve odadan çıktım.

Karşımda Ece ve o komiser vardı.

"Nazzz!!"diye bağırdı ve bana sarıldı.

"Şunlari imzaladıktan sonra çıka bilirsin."dedi komiser elindeki kâğıtlari göstererek.

Ece sarılmayı bırakınca kapı açıldı ve araz çıktı.Ece onun üzerine yürüdü.

"PİSLİK!"diye bağırdı be onu itti.

Yeni komuşum PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin