"Naza yaklaşırsan seni öldürürüm."dedi ve Araza bir kez daha vurdu.
Ben komiserin verdiği dosyayı imzaladım ve Ece ile beraber ordan çıktık.
Ece'nin telefonu çaldı ve biri ile konuştu."Tamam biz geliyoruz."dedi ve telefonu kapattı.
Ona soran gözlerle baktım.Oda müdürün beni görmek istediğini söyledi.Birlikte Ece'nin arabası ile hastaneye gittik.
Birlikte hastane girdik Ece odasına gitti bende müdürün yanına.
Kapıyı çaldim "gell" sesini duyduktan sonra içeri girdim.
"Hoşgeldin kızım gel otur."dedi Müdür öndeki koltuğu göstererek.
"Buyrun müdür bey."dedim
Boğazını temizledikten sonra konuşmaya başladı
"Kızım yıllardır birlikte çalışıyoruz biliyorsun bu zamana kadar senin hiçbir hatanı görmedim ama bu son olanlardan sonra çok müşteri kaybettik."biraz durdu sonra devam etti
"Tabiki seni tebrik ederim böyle zor bir operasyonu başardığın için ama ya başaramasaydın ne yapardık hastanemiz ne duruma düşerdi biliyor musun?"dedi konuşmaya devam edecekkenben onu kestim
"Cok uzatmaya gerek yok müdür bey anladım,eşyalarımı toplayıp gidiyorum.Her şey için teşekkür ediyorum."dedim va ayağa kalktım.
"Bende kızım her şey için teşekkürler."dedi başım ile onayladım ve odadan çıktım.
Odama gittim Ece soran gözlerle bakıyordu bende "Artık işsizim."dedim.
Çantamı ve telefonumu aldıktan sonra odadan çıktım.Ece şok olmuştu o da beklemiyordu herhalde ben odadan çıkarken telefon ile konuşurdu ben el salladım ve beni sonra aramasını söyledim.
Arabama bindim ve eve gittim.Eve gelir gelmez duşa girdim ve 1-2 saat duşta kaldım.
Duştan çıkınca bornozumu giydim ve koltuğa uzandım.Televizyondan bir film saldım ve izlemeye başladım.
Bi süre sonra gözlerim kapanmaya başladı.Tam uykuya dakıvakken kapım çaldı ama bir kez değil 3 kez üst üste.Bu Ece'nin kapı çalma sesiydi.
Kapıya gittim ve kapıyı avınca karşımda 2 bavul ile Ece'yi gördüm ve nefes nefeseydi.
"Ece?"dedim soran gözlerle bakarken.
"Off kızım bu bavulları nasıl zor çıkardım bilemezsin çok yoruldum."dedi ve yanımdan geçip içeriye girdi.
Bende bavulları aldım ve içeri geçtim.
"Kızım ne koydun bu bavulların içine çok ağırlar!"dedim salona doğru bağırarak. Bavuları salona taşıdıktan sonra Ece'nin yanına koltuğa attım kendimi.
Bu arada saat 22:32 ydi.
"Ne oluyor Ece?"sordum
"Şey ben birazcık işsiz ve evsiz kalmış olabilirim."dedi ve beni şoka uğrattı
"Nasıl yani?"sordum
"Sen gittikten sonra işi bıraktım çünkü anca beraber sonca beraber."dedi ben bana sarıldı.
"Evin?"sordum
"Oda şöyle oldu ki ben birkaç aydır kırayı geciktiriyorum."
"Niye kızım o kadar maaş alıyorsun?"
"Şey botoks derken biraz unutmuşum."dedi ve bana sarıldı.
Bende ona sarıldım,bu gerçek dostluktur.
"Bi süre sende kalsam birşey olur mu?"sordu dudaklarını büzerek
"Başımın üstünde yerin var kardeşim."dedim ve sarıldım.
Arazın evinden yine sesli bağrışmalar ve gülüşmeler geliyordu."Kanka bu duvarlar gerçekten çok kötü."
"Amk çocukları çok sesli."ayağa kalktım.
"Yürü be kanka arkandayım."
Dış kapıya yöneldim ama üstümde bornozla gitmek istemedim tam çıkarken kapıyı geri kapattım.
"Noldu kız arkandayım?"sordu Ece
"Kanka böyle mi gideyim?"dedim
Oda bende gülmeye başladık,bi süre sonra ben şort ve crop giydim ve Ece'ye
"Hadi gidiyoruz"dedim"Elindekiler ne naz?"sordu
Elimdekiler arazın kıyafeyleriydi
"Şey çöp kanka,çöplüğüne götürüyorum."dedimAferin kızım der gibi bakış attı sonra birlikte onların kapısın önüne geldik.
İki kez sert bir şekilde kapıya vurdum.
İçerde sessizlik oluştu,iki çift ayak sesi duyuyordum kapıya doğru gelen.Arkadakiler gülüşmeye devam etti.Kapı açılıyordu..Kapıyı açan kişinin araz olduğunu anlamam çok uzun sürmemişti.
"Naz?"dedi bana bakarak
Kafamı kaldırıp Araza bakarken arkada gördüğüm kişi ile şok geçirdim,elimdekileri yere düşürdüm.
Araz soran gözlerle bi bana birde arkasına bakıyordu.
"Abi..."diyebilmiştim
Oda beni görünce "Naz.." dedi bana doğru koşup sarıldı.
Bana sarıldı ben tepki vermeden duruyordum.
"Ne oluyor bu kim naz?"dedi Ece
Bana sarılmayı bıraktı ve geri çekildi.
"Senin burda ne işin var?"dedi
Gözümden yaş geldi.. ve konuşamadım.
"Ne oluyor burda?"diye geldi arkadan Selin.Selin abimin sevgilisiydi 5 yıl önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni komuşum Polis
Adventure"Abi gecenin üçünde neden bi insan evine eşyalarını yerleştirir?Bizde insanız dimi yarın belki işe gidicez!" Yeni konuşumun kapısının önüne gittim ve sert bi şekilde kapıyı çaldım. "Kardeş sen manyak mısın?" "Saat gecenin üçü?" "Şu siktiğimin eşyala...