Part 2

875 38 15
                                    

15minလောက် ကြာလာခဲ့တဲ့အခါ အကြောတင်းတဲ့ မြတ်တစ်ယောက် ငိုမဲ့မဲ့ ဖြစ်လာခဲ့ပြီ

အခု မြတ်ရဲ့ nipples တစ်ဖက်စီမှာ ကလစ်တစ်ခုစီ ညှပ်ရင်း ....

Pussy လေးမှာလဲ ကလစ်သုံးခုက နေရာယူလျှက် အခန့်သား ရှိနေကြလေသည်.....(ဘယ်နေရာတွေလဲကတော့ ကိုယ့်ဘာသာ ခံစားကြည့်ကြနော် 🙈🙈🙈)

ဒူးထောက် ပေါင်ကားထားရတဲ့အပြင် လက်မြှောက်ထားရတဲ့ ဒုက္ခကလဲ သိပ်တော့ မလှပရှာလေ.....

မြတ်မှာ နာလဲနာ ရှက်လဲရှက်နေသည်ကြောင့် မြတ် pussy လေးမှာ Wet လာခဲ့လေပြီ

သနားခံတဲ့မျက်လုံးကလေးတွေနဲ့ သခင့်အသည်းကို တိတ်တဆိတ်ခြွေနေတဲ့ မြတ်တစ်ယောက်ကတော့ သခင့်အကြည့်ခပ်စူးစူးအောက်မှာ ကျရှုံးရပြန်လေသည်......

ကိုယ့်မှာ သခင့်အပြစ်ပေးလို့ နာနေရတဲ့အထဲ အလိုက်မသိစွာပျော်မြူးနေတဲ့ အောက်က အကောင်ကိုလဲ ဖြတ်ရိုက်ပစ်ချင်စိတ်ကို မနည်းထိန်းနေရတယ်......

နောက်တစ်ခါဆို ငါ့မှာ ဒီလို အကြင်နာတရားမရှိတဲ့ Domချောချောလေးရှိတဲ့အကြောင်းလဲ မမေ့ရဲတော့ပါဘူးဆိုပြီး ကိုယ့်ဘာသာ သတိပေးနေရတယ်လေ........

နောက်ဆုံး အတွေးပေါင်း သောင်းခြောက်ထောင်က သခင့်ဆီမှ စကားသံထွက်လာတဲ့အခါမှသာ ရပ်တန့်လေတော့သည်.....

"ငါ့ sub ကလေး ငါ့ကို မေ့ချင်သေးလား"

"မြတ်က မေ့ချင်ရင်တောင် ‌မြတ်နှလုံးသားက မေ့မှာမဟုတ်တော့ပါဘူး သခင်"

"မင်းက မေ့ချင်သေးတာလား ဟက် ဘယ်လိုတောင် အကြောက်အလန့်မရှိတာလဲ"

"မြတ်က စကားအဖြစ်ပြောပြတာပါ သခင်
သခင့်ကို မြတ် ရင်ထဲ အသည်းထဲကနေ စက္ကန့်မလပ် သတိရနေမှာပါ သခင်"

"အခုလဲ မြတ်တော်တော် နာနေပါပြီ သခင်"

"နာတယ်သာ ပြောနေတာ မင်း အောက်က ဟာက အရှက်မရှိ Wet နေတယ်မလား "

"တောင်းပန်ပါတယ်သခင်"

"မင်း ကလစ်တွေကို ဖြုတ်လိုက်တော့"

"ဟုတ်ကဲ့ပါ သခင် အပြစ်ပေးဆုံးမပေးတဲ့အတွက် ကျေးဇူးတင်ပါတယ် သခင်"

 မြတ် ချစ်ရတဲ့ ငယ်Where stories live. Discover now