3-anı

10 3 0
                                    

Sadece gaz'a basıp hızlanıyordum bir yandan ise telefonumdan beni sakinleştircek bir şarkı açıp dinlemeye başladım. Ne zaman bu şarkıyı açsam gözlerim dolar eskı anılar'ım gelirdi aklıma ormandan çıkmıştım sonunda en çok sevdiğim yerden nedense nefret ediyordum ormandan çıkınca bir yolda durdum yolda kimse yoktu arabadan indim ve derin bir nefes aldım aklıma o gün geliyordu hep keşke dediğim gündü o
                               🌧️

Sadece eğlenmek için bizim ekip ile dışarıya çıkıp bir bara gittmiştik. Tek istediğim eğlenmek idi, Aurora'nın yanındaydım ben ötekiler ise öylesine içip dans ediyorlardı bende içmiştim ve kafam baya gidikti ama o günün harfi harfini hattırlıyorum midem çok fazla bulandığı için tuvalete gittim ve bir kabine girdim aurora içeri girebilsin diye kapıyı kilitlenmedim sadece kapıyı kapadım. Kafamı kaldırdığım'da keşke onu görmeseydim keşke hiç onlar yaşanmasaydı diye dua ederdim hala adam kapıyı kilitledi ve bana yaklaştı ona vurmayı denedim ama olmadı yapamdım kendisi 40-45 yaşlarındaydı o pislik kapıyı kilitlenmiş ti bana donkunmuştu ve o şeyini bana sürtüyordu kusmak istedim ağlıyordum o kadar kötü kokuyordu ki kusamak istedim kendimi o kadar savunmasız hissetim ki o pislik benim ile işi bittikten sonra çıkıp gitti agladım hıçkıra hıçkıra ağladım o kabinde kendime bir söz verdim bundan sonra kimse bana bu şekilde davranamicaktı o gün kendi kendime dedim ki "en kısa zaman da dövüşmeye başlicağim ve kimse bana bu şekilde davranamicak" bunu kendi kendime dedim o gün o rüzgarlı havada bunları düşündüm sonra bir sigara yakmak istedim ama unuttuğum bişi vardı oda kap alanında kalmıştı, yapacak bişi yoktu gözlerim dolu bir şekilde geri arabaya bindim ve sürmeye başladım bu sefer normal bir hızda gidiyordum ve varmama tam 3 saat kalmıştı telefonundan saate baktım ve saatin 09:41 geçtiğini gördüm yola saat 6 gibi çıkmıştım ve çok hızlı gittiğim için kısa sürede bir ana yol'a çıkmıştım bildiğim kestirmelerden eve gelmiştim ama bizim mahalleye girmeden önce 2 sokak arkaya bu arabayı park edip dışarı cıktım aklıma kamp mazemeleri geldi onlar olmadan içeriye girersem annem ile babamın sorularından kurtulamazdım ama ailemin dışarı çıkmasını bekliye bilirdim saat 12:30 da işe gidiyorlar dı beklemem lazımdı ama sorun ettmedim bende aurora ya giderim diye düşündüm ve yola çıktım zaten çok bir mesafede yoktu 15-20 dakkalık bir yol vardı, hızlı bir şekilde yolda ilerledim ve bir yandan da onu aradım telefonu hemen açtı "noldu lan niye sabah sabah aradın" sesi daha yeni uyanmış a benziyordu kapa gittcegimi onlar da biliyordu "size geliyorum mesaj attım mı kapıyı aç" bunu sert bir ses tonu ile söyledim sanki bir şey olduğu anlamış gibiydi "sen iyimisin?" Susmuştum çünkü dikkatimi bişi çekti "sen dediğimi yap aurora" aurora bana bir şey dicek ken telefonu yüzüne kapattım çünkü beni arabadan izleyen bir adamı gördüm aklıma diret marcus geldi ondan korkum yoktu. Ama emidim oydu beni kaybetmesi için hızlıca koşmaya başladım sanırım 15 dakkalık yolu koşarak 5 dakka yapmıştım kapıya gelince hemen aurora'yı aradım "HEMEN KAPIYI AÇ ACİL" dedim nefesim kesilmek üzere idi asansör vardı ama ben merdivenleri tercih ettmiştim çünkü her durduğum saniye bana daha da yakınlaşıyormuş gibi hissediyorum 4. Kata çıkmıştım ama soluk soluğayadım çok fazla yorulmuştum beni kapıda bekliyen aurora beni görünce koştu ve bana destek verdi içeri girdiğimizde biraz olsa rahatlamıştım çünkü beni burda bulamazdı aurora sakin gibi gözüküyordu ama kendisi keretede siyah kuşaktı kendisi ben bile bazen ona vurduğum da benim bile canım acırdı ama özünde çok iyi bir insan kendisi içeri girdim de koltuğa otturdum "crystal şimdi bana her şeyi anlat" durdum derin bir nefes aldım her şeyi anlatmaya başladım ben ona anlattıkça o hem küfür ediyor hemde benim ile kampa gelmediği için pişmanlık duyordu ama kimse böyle bir şey olacağını düşünemezdi? Hem onun suçu yoktu "tamam sakın ol bitti gitti hepsi" birden durdu ve bana baktı "çok tuhaf." Ne demek istedigini almamamıştım "Ne?" Sanki bir aptala bakıyormuş gibi baktı bana "sence'de çok saçma değil mi?" Nesi saçmaydı anlamadım "ney çok saçma?" Bana göre hiç bişi saçma gelmiyordu ama işte bu kız gurubumuzun en zekisi'ydi hepimiz aptalsak bir o akkılıydı "ya sen kafasına bir silah tutuyorsun adam bir dakka bile düşünmeden sana araba anahtarını veriyor" kafama dank etti bir anda zaten buda beni nasıl bulduğunu açıklıyordu ne kadar da aptaldım onun o arabaya takip cihazı koyduğu nasil aklıma gelmezdi? Ben böyle bir hata yapabildim nasıl! Ben şimdi hem aurora'nın hemde kenri hayatımı tehlikeye attmıştım "ben bunu nasıl yapabildim nasıl!" Yere oturdum ve ağlamak istedim ama şu an bunu yapamazdım çünkü aurora'yı korumam lazımdı onu seviyordum ona değer veriyordum koltukta otururken bir anda silah ateş edildi hemen aşağı yattık siyahlar patlıyordu biz sürünerek odadan çıkmaya çalışıyorduk koridora geldiğimizde kapı tekmelendi ve içeri adamlar girdi kendilerinin üzerinde gaz geçirmeyen kostümler vardı üstlerinde ve ellerinde de değişik bir tüp gibi bişi vardı biz tuvalete koşarak saklandık o adamlar arkamızdan kapıyı kapattı son çağre olarak polis'i aramaya karar vermiştik çünkü hem silahları vardı hemde değişik bir gazları vardı. Son çağre buydu "HEMEN POLİSİ ARİCAM" aurora bunu dedikten sonra telefonunu çıkardı ve polisi aradi tam olayları anlattı ve birden benim başım dönmeye başlamıştı çok kötü olmuştum ayağa kalkamıyordum her an kusucak gibi oluyordum ayağa kalktım doğrulmaya çalıştım ama olmadı bir den yere düştüm her yer dönüyordu ve kararıyordu...

                                        ✨
Uyandığımda kaçtığım o odaday'dım sanırım değil kesin olarak burasiydı, daha yeni kaçmıştım şimdi ise tekrar geri geldim aurora'yı yanımda görmüştüm içimden umarım ona bişi yapmazlar diyordum çünkü ona bir şey olursa kendimi asla affedemezdim çünkü o bu işe benim yüzümden bulaşmıştı. Ve benim yüzümden zarar görmesini istemezdim istemezdim odanın kapısı açılmıştı o pislik içeri girmişti ama bu sefer kesici aletler yoktu bir eli ile yaninda ki adama işaret etti ilk önce aurora'nın sonra da benim azımı çözdü ben ona bakarken oda bana bakıyordu, beni burda tuttuğu için o kadar mutlu gözüküyordu ki "AURORA'YI BIRAK SENİN DERDİN BENİMLE" diye bağırdım ama hiç bir şekilde beni umursamiyordu arkasını döndü ve gitti ağlamak istiyordum çünkü benim yüzümden bu işlere bulaşmıştı hepsi benim suçumdu kendimden nefret ediyordum "Crystal ağlama burdan kurtulucaz merak ettme" bana destek vermeye çalışıyordu ama ben hala kendimi suçlu buluyordum çünkü canımdan çok sevdiğim arkadaşım beni asla yarı yolda bırakmadı bana asla ihanet ettmedi bütün sırlarımı o bilmiyordu tabi ki o olay dışında ki tüm herşeyi "benim yüzümden sende buraya düştün tüm olayı benimleydi ama sen herşeye şahit olduğun için senide aldı" sanki bizi kapıda dinliyormuş gibi içeri girdi "yanlış tahmin yaptın ama birazda olsa yaklaştın" içeri beyaz tenli,koyu siyah saçlı, mavi-yeşil arası gözlü birisi girdi aurora onu görünce deliye dönmüş gibi oldu "SENİ ŞEREFSİZ BURDA NE İŞİN VAR HA" adını hattırlicak gibi oldum ama tamda hattırlayamiyordum "seni bir yerden tanıyorum ben" çocuk sırıtı "adımı söylesem tanır mısın?" Ona dik dik bakınca adını söyledi "hadi ama crystal benim Mark" tabi ya bu aurora'yı aldatan pislikti "SİKTİR GİT GÖZÜM SENİ GÖRMESİN MARK" diye bağırdı aurora haklıydı da "ikizim iki kişi yi esir almış bende onlara bakmaya geldim kötü mu yaptım?" Aurora artık göz yaşlarını tutamıyordu çenesinden damlalar akıyordu ve ben bunu gördükçe daha çok sinirleniyordum "ee ne zaman başlıcaksın?" Ne başlaması hiç bir şey anlamıyordum "birazdan gelicekler ilk önce aurora'yı sonra da crystal'ı" ne demekti bu ne yapıcaktı bu piç bize "NE DİYORSUNUZ BE SİZ" hiç bişi demeden odadan gittiler "crystal bana bir şey olursa mezarıma güzel çiçekler ek" cidden mi hemen pes mi edicektin? "SAÇMALAMA BURDAN KURTULUCAZ" tekrar başım dönüp kararmaya başlamıştı "crystal seni seviyorum.." o an gözlerim kapandı..

Katilin köşküHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin