Bazen küçük sandığımız tesadüfler çok büyük sonuçlara yol açabiliyor. O küçük tesadüfler bugünlerde hayatımızın bir parçası.
Öyle değil mi?
Bu hikaye küçük tesadüflerin doğurduğu büyük sonuçların hikayesi.
Keyifli okumalar <3
18 mart 2024
Alarmımın sesiyle uyandığımda etrafa bakındım ve ellerim direkt olarak telefonumu aradı. Telefonumu bulduğumda gözlerim kilit ekranındaki tarihe kaydı.
18 mart 2024
Bugün en sevdiğim rock grubu Labirentin konseri vardı.Labirent 2021 yılında "Senden Kalanlar" adlı şarkıyla çıkış yapmış oldukça başarılı bir rock grubuydu. Ve günümüzde oldukça seviliyorlardı. Sevenlerin içinde ben de vardım...
Labirent hayatımın bir parçasıydı şarkılarıyla kendimi bulmuştum. Ve uzun zaman sonra İstanbul'da konser vereceklerdi.
Bugün en yakın arkadaşım Büşra ile buluşacak , konsere gidecektik. Bu yüzden ilk işim onu aramak oldu. Birkaç çalışta açtı.
"Kızım ne oluyor ya erkencisin." sesi uykulu geliyordu muhtemelen onu uyandırmıştım.
"Ne mi oluyor? Labirentin konseri var bugün şaka mı yapıyorsun!?" diye bağırdım. Bir yandan ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum. "Tabii ki unutmadım. Fakat biraz erken değil mi sence de?" diye söylendi.
Ben de o sırada bilgisayarımı açıp haberleri okuyordum.Ünlü rock grubu Labirent bugün İstanbul'da. Grubun bateristi Enes Can Çelik havalimanında görüntülendi!
"Çok sıkıcısın. Kapatıyorum." telefonu yüzüne kapatıp işime geri döndüm. Üstüme vintage ,kısa siyah bir elbise onun üstüne de deri ceket ve botlarımı giydim. Odamdan çıkıp mutfağa ilerlediğimde annemin kahvaltı için beni beklediğini gördüm.
"Irmak, kızım bu ne güzellik?" iltifatına karşılık gülümseyip yemek masasına oturdum.
"Bugün konser var biliyorsun değil mi? Çok heyecanlıyım grubun üyelerini canlı canlı görmek garip olacak" diye düşüncelere daldım."Öyledir öyledir. Hadi sen yemeğini ye sonra çıkarsın." dedi annem ve mutfaktan ayrıldı.
Kızartılmış ekmek ve çayımı bitirip, yanıma siyah bir sırt çantası alıp dışarı çıktım. Konsere 4 saat vardı. Büşra'nın evine doğru yola koyuldum.
Büşra'nın evine vardığımda zile bastım ve başımı Büşra'nın odasının penceresine çevirip Büşra'ya seslendim. "Hadi hızlı ol! Hemen gitmemiz gerek." diye bağırdım. Bir kaç dakika sonra Büşra yanıma geldiğinde ona sarıldım ve "Çok heyecanlıyım." diye mırıldandım. Gülümsemesiyle bana karşılık verdi ve başını sallayarak elimi tuttu. Böylece yola koyulmuş olduk.
Konser alanı buraya çok uzak değildi. Metroya binip biraz yürümemiz gerekecekti. Metro istasyonuna vardığımızda heyecanım katlanmaya başladı.
Metroya bindik ve 5 dakikalık bir yolculuktan sonra metrodan inip konser alanına yürümeye başladık. Konsere daha 3 saat vardı ama heyecanımdan evde durmamıştım. İşin iyi tarafı en öndeydik.
Konser standındaki bilgisayardan Labirent üyelerinin isimleri geçiyordu.
Efe Kılınç
Labirent grubunun gitaristiEnes Can Çelik
Labirent grubunun bateristiBeşir Çelik
Labirent grubunun solistiEyüp Karahan
Labirent grubunun bass gitaristi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk Yağmur Altında Daha Güzel Kokar
Novela JuvenilO gün İstanbul'da ünlü rock grubu Labirentin konseri vardı. Labirentin büyük hayranlarından Irmak da konsere gitmişti. Her şey yolundaydı ; Labirent muhteşem bir performans sergilemişti. Ufak bir sorun vardı ; grubun gitaristi Efe konsere sarhoş çık...