5. BÖLÜM

740 16 1
                                    


"Çete'nin başında ki adamın yerini bulmuşlardır. Tüm polis memurları baskın için hazırlanıyordur. Bugün kaybettiklerimiz için intikam alma günüdür.  Eren başkomiserin odasında son kez planın üstünden geçiliyordur.

Fırat: Evin iki girişi var. Ön ve arka kapı . Arka çıkış ormanlık alana çıkıyor. 10 km ilerde helikopter pisti var .

Metin: Arka taraftan kaçmalarına izin vermemeliyiz.

Ilgaz: Olaki kaçtılar helikoptere binmelerine izin vermiycez. Oraya da bir ekip çıkartmamız lazım.

Metin: Özel harekat ekibi de hazır.

"Eren bir hışımla odaya girer. Herkes arkasını döner. "

Eren: Bende katılıcam operasyona Ilgaz

Ilgaz: Buna izin veremem kardeşim bu sefer olmaz

"Eren sesi titreyek."

Eren: Canımızı aldılar bizden Ilgaz ciğerimizi dağladılar. Sen izin versen de vermesende ben gelicem o şerefsizin canını alıcam. Gün intikam günü.

"Metin Amir, Ilgaz'ın kulağına fısıldar."

Metin: Bırak gelsin istesekte durduramayız artık. Canı yanmış bir baba var karşında. En iyi sen anlarsın onu.

"Ilgaz göz ucuyla Eren'e bakar. Onu durduramıyacağına emindir. Gelmesi için olumlu anlamda başını sallar."

Ilgaz: Herkes çok dikkat edicek kimsenin burnu bile kanamıycak

Eren , Fırat ve Metin Amir: Emir anlaşıldı sayın savcım.

" Tüm birimler yola çıkmış. Adrese ulaşmışlardır. Planladıkları gibi her şey yolunda gidiyordur. Çetenin patronu arka kapıdan helikopter pistine doğru koşuyordur ama bilmiyordur ki peşinde Eren var. "

Eren: Kaçma dur teslim ol

"Patron koşarken arkasını dönerek Erene bir kaç el ateş eder. Eren de karşılık verir.

Eren: Sakın durma lan sakın teslim olma geberticem seni

"Patron helikopter pistine onu bekleyen Ilgazlardan habersiz koşmaya devam ediyordur. Piste geldiğinde karşısında Ilgazları görmeyi beklemiyordu koşarken bir anda durdu. Arka da helikopter vardır henüz çalışmıyordur. "

Ilgaz: Bir yere mi gidiyordun

Patron: Siz nerden çıktınız lan

Eren: Kaçabileceğini mi sanıyordun şerefsiz

Fırat: Yok ya kaçmıyordur dimi lan

" Patron sinir bozucu bir şekilde güler."

Patrom : İyi yakmışım canınızı kaç şehit verdiniz 4, 5 neydi isimleri ?

"Eren tabancasını patrona doğrultur kafasına sıkmamak için kendini zor tutuyordur."

Patron: Hah hatırladım Kağan Ateş, Murat İpek, Mert Çağan, Yavuz Doğan bunlardı dimi bir tane daha vardı sanki neydi neydi adı dur dur hatırlıycam savcı mıyıdı neydi yoğum bakımda mıydı o en son kalbi durmuş diye biliyorum ben

"Eren daha çok hırslanır."

Patron: Sahi neydi o savcının adı Ege miydi yok yok Ege değil. Tabi ya buldum. CUMHURİYET SAVCISI EFE EKRENAZ

"Eren daha fazla dayanamaz patronu omzundan vurur. Patron elindeki silahla birlikte  yere düşer. Eren kafasına sıkmak için yaklaşır hedef alır. O sırada Ilgaz gelir elini Eren'in silahı tuttuğu elini tutar engellemek için."

EFTUĞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin