FİNAL

430 7 0
                                    

" Efe, Tuğçe'ye evlilik teklifi edeli tam 1 hafta olmuştu. Bir pazar kahvaltısında ailelere açıklanmış herkes çok mutlu olmuştu. Çarşamba günü Ramazan Bayramıydı. Ailelerin de kararıyla bayramın ilk günü kız isteme olacaktı. Efe'nin yanında Merdan dede, Metin Amir ve Fırat olacaktı diğerleri de kız tarafıydı. Hem bayram heyecanı hemde kız istemenin heyecanı vardı. Tuğçe izinliydi hazırlık yapmaları gerekiyordu. Efe ise adliyede mesaideydi. Erenlerin evinde derin bir temizlik vardı. Tuğçe erkenden Ereni kaldırıp kahvaltı ettirmeden işe göndermişti. Eren gider gitmez temizlik yapmaya başlamıştı. Birden kapı çalar kapıda Gül Anne, Laçin, Ceylin, Aylin ve Parla vardı yardıma gelmişlerdi. Tuğçe onların geldiğine çok mutlu olmuştu çünkü kendi bu işin altından kalkabileceğinden hiç emin değildi. "

Tuğçe: Tam zamanında geldiniz çünkü ben bu işin altından kalkamazdım

Parla: Gelicez tabi bacım evleniyor

Tuğçe: Gelin geçin hadi

"Kadınlar içeri girmiş herkes bir odaya dağılmıştı akşama kadar temizlik yapılacaktı bu evin bugün bütün işi tamamlanmalıydı ki yarında alışverişe çıkabilselerdi. Efe ifade için emniyete uğramıştı erkenden. Eren de tek başına kahvaltı ediyordu. Efe kapıyı tıklamış içeriye girmişti."

Efe: Günaydın başkomiserim

Eren: Günaydın savcım buyrun gelin birlikte olsun

"Efe sandalyeye oturur. Efe oturunca Erende oturur."

Efe: Hayırdır başkomiserim evde kahvaltı etmediniz mi ?

Eren: Senin ki uyutmadı ki kahvaltı edebilme fırsatı buluyum

Efe: Aaa niye

Eren: Temizlik yapacakmış.

Efe: Tuğçe ???

Eren: Yaaaa sende şaşırdın dimi bizim deli kız temizlik yapıyor

"Efe bu duruma çok gülmüştü. İçeri Fıratta gelir o da oturur sohbete katılır. "

Eren: Sizde durumlar ne ? Nasıl gidiyor hazırlıklar ?

Fırat: Bizde derin bir temizlik yok valla size göre biraz daha sakin

"Üçüde bu duruma çok güler."

Efe: Benim sakin olduğum pek söylenilemez uyku uyuyamıyorum geceleri

Eren: Eeee kolay mı oğlum kız istiyceksin gerçi bir kız babası olarak nasıl vericem bilmiyorum.

"Efe tedirgin olur"

Efe: Vermiycen mi abi ?

Eren: Bilmem veriyim mi ?

Efe: Veeeer yani vermelisin bence ver yani dimi komiserim versin verirsin dimi abi vericeksin ???

"Efe'nin bu hâli Fırat ve Eren'in çok komiğine gider ama 2 gün boyunca sürünsün isterler. Eren bilmiyorum der gibi kafasını sallar. İçeri polis memuru gelir."

Memur: Savcım sorgu odası hazır

Efe: Geliyorum tamam size kolay gelsin başkomiserim

Eren: Sağolun savcım

"Efe odadan çıkar. Efe çıkar çıkmaz Fırat kahkaha patlatır."

Fırat: Abi âlemsin valla ya yazık günah değil mi ?

Eren: Bana değil mi çiçeğimi veriyorum kolay mı?

Fırat: Vericen mi?

Eren: Bilmem belki vermem

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EFTUĞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin