*Baslama tarihlerinizi alalim bakalimm* - >
(Bir önceki bölümde tanıtımı okumayı unutmayın. Hikayeyle ilgili bazı ayrıntılar var orda.)
---------
Karın boșluğuma çok büyük bir darbe yemiştim. Pezevenk çok da güçlüymüș. Acıdan kıvranarak yerden kalkmaya çalıșırken arkadașım [Theon(25), (erkek baskın alfa)] imdadıma yetiști:
- Salak mısın Aaron sana arabada bekle demedim mi ben? Hayır bi kere de beni dinlesen ölürsün zaten ha bak dinlemedin böyle ölüceksin iște, hayır zaten yaralıydın buraya gelm...
- Ah Theon yavaş ol! Koca karı gibisin. Tamam evet biliyorum gelmemeliydim ama ben patronum evde mi otursaydım yani?
- Patron olabilirsin ama Darian(24)(erkek alfa) ve ben bunu halledebilirdik biliyorsun.
Cevap vermedim. Bir yandan haklı olduğunu biliyordum ama öte yandan burdan olmam gerektiğini de biliyordum. Bu önemli bir görevdi ve babamın gözünün her an üstümde olduğunu tahmin etmek çok da bzor değildi açıkçası.
Gözlerim kararıyordu. Theon bir yandan beni kaldırırken hala söylenmeye devam ediyordu. Ama ben daha fazlasını duyamadım ve karanlığa teslim oldum. Uyandığımda odamdaydım, sanki üstümden tır geçmiş gibi hissediyordum her yerim öyle bir ağrıyordu ki. Gözlerimi bile açamadan burnuma gelen tek șey öfkeli alfa feromonlarıydı. Yüzümü burușturarak gözlerimi açtım. Theon ayakta camdan dıșarıya bakıyordu, Darian ise odanın bir köșesinde hararetli bir şekilde telefonla konușuyordu ve Noah(23)(erkek beta) da koltukta telefonuyla ilgileniyordu. Sanırım bayıldığımı duyunca o da gelmişti. Henüz kimse benim uyandığımı fark etmemişti ama benim feromonlardan kusmama çok az kalmıştı.
- Șu feromonlarınızı çekin artık kusucam șimdi.
Bunu dememle herkes bana döndü, yüz ifademden ne kadar ciddi olduğumu anlamış olacaklar ki biraz kokunun azaldığını hissettim ama hala varlığını koruyordu. Gerçekten çok sinirlenmiş olmalılar. Galiba bi tık hapı yutmuş olabilirim.
- Ne zaman bizi dinleyeceksin Aaron. Șuan zaten zor bir zamandan geçiyorsun üstelik kızgınlığın da yaklașıyor ve neden hala orda burda insan dövüyorsun. Sana böyle işleri bize bırakmanı söyledik.
dedi Darian. Naoh da onaylanmıştı onu.Gözlerim dolmuştu. Gerçekten konuşup cevap vermek istiyordum ama ağzımı açarsam ağlayacaktım, galiba gerçekten kızgınlığım yaklașıyordu. Biz küçüklükten beri birbirimizi tanırız, kardeş gibi büyüdük bir bakıma ve beni sevdikleri için bu şekilde konuştuklarını elbette biliyordum. Ama beni de anlamaları lazım babama kendimi kabul ettirebilmek ve onun kardeşimi rahat bırakmasını sağlamak için bunları yapmak zorundaydım. Ama bunları onlara söyleyecek gücüm yoktu. Etraf sessiz kaldı. Koca karı ağızlı Theon bile susmuş ve yine o buz gibi görünen bakışlarını takınmıștı. Sanırım baskın alfa olduğundan dolayı Theon beni çok etkiliyordu. O da bunun farkındaydı ve bana elinden geldiğince yumuşak davranmaya çalıșırdı hep ama bugün hiç de öyle değildi. Onun o bakıșlarını görünce zaten akmaya hazır olan gözyaşlarımı tutamadım ve birer birer akmaya başladılar. Kalan son gücümü ve patronluğumu kullanarak:
- Hepiniz çıkın!
N- Ama Aaron..
- ÇIKIN DEDİM!
Aslında beni takmayacaklarını düșünmüștüm ama yine de beni kırmayıp hepsi odadan dıșarı çıktılar. Herkes çıkınca sesli bir şekilde ağlamaya devam ettim. Gerçekten şuan sarılmaya çok ihtiyacım vardı ve çocuk istiyordum.
- Ne diyorum ben böyle ya nereden çıktı, çocuk mocuk yok.. Evet böyle bir dünyaya çocuk doğuramam.
Al iste daha da fazla ağlamaya başladım șimdi.
- SELAAM
Birden bağırarak odaya giren kardeşimle olduğum yerde zıpladım ve hemen gözyaşlarımı elimle sildim kimsenin beni zayıf görmesini istemiyordum. Babam onu 2 sene önce eğitime yollamıştı ve tam 2 seneden beri kardeşimi göremiyordum, onu çok özlemiştim.
- Vay canına Agnes, bu kaslar ne böyle seni burdan yollarken inceciktin.
Gerçekten eğitime gitmesi ona yaramıştı galiba gözlerinden bile ne kadar güçlendiğini anlayabiliyordum.
(Bunlara da düştük çok şükür.)
- Tabi ne sandın yaprağım. Alfayız șurda olcak o kadar. Sen niye yataklara düșt.. Ağlıyo musun sen?
- Yoo ne ağlaması, ben hiç ağlar mıyım ayıp ettin.
- Abi, anlayacağımı sen de biliyosun, yüzünden anlamasam bile senin ne hissettiğini anlayabiliyorum. Ama tamam madem ağlamıyorum diyorsun ısrar etmeyeceğim.
- Boșver beni gel sana bi sarılayım salak alfa.
Aynı küçüklüğümüdeki gibi koştu ve bana kocaman sarıldı, onu yatağa çektim ve yanıma oturmasını sağladım. O benim en değerli varlığımdı. Șuan hayattaysam sadece onun sayesinde. Yoksa şimdiye kadar intihar etmiştim büyük ihtimal. Birbirimizin tek ailesiydik ve başka kimsemiz yoktu.
- Artık bütün gücümle senin yanındayım abi. Sakın yine bana eskiden dediğin gibi bu işlerden uzak durmamı söyleme, çünkü durmayacağım.
Sonunda akşam olmuştu ve o gün söylenen son sözler bunlardı. İkimizde çok yorgunduk ve aynı sarıldığımız șekilde uyuyakaldık.
----------
Eveet hikayeye kısa bir giriş yapayım dedim. Henüz daha (haşmetlim, son derece yakışıklı alfam) Boris'den bahsetmedim ama diğer bölümde o da olacak.Eğer omegaverse evreninde yeniyseniz bu dünyayı anlatan bir bölüm de yayınlayabilirim isterseniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Öptümm 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sevgilim (Omegaverse)
Ficção AdolescenteGüçlü bir mafya olan omega ve onun baș düşmanı bir alfa. Yoksa omega mı öyle sanıyordu.. Bu kitapta bol heyecan, tutku ve tabiki omegaverse + smut bulacaksınız ;) (Biraz Bdsm de olacaktır.) ( Bu benim ilk kitabım dolayısıyla kitap hakkındak...