Aynanın karșısına geçtim ve şöyle bir süzdüm kendimi.- Vay bee, bence gayette giderim var. Șu boya posa, șu endama bak.
Theon
- Yalnız boy pos derken tam olarak hangi boydan bahsediyoruz.- Benim boyum iște, kıskanma gayet de uzunum (183,5) ben bi kere.
Theon
- Evet baya kıskandım omega keşke ben de senin gibi uzun olsaydım (194).- Bugünkü baloya ülkenin tüm yeraltı dünyası katılacak mı gerçekten?
Theon
- Sanırım evet bugün önemli birgün biliyorsun.Bugünkü yapılan bu balo aslında her yıl bir ya da iki defa yapılan temsili bir etkinlikti. Yeraltı dünyasının takımları arasında sürekli kavgalar yaşandığı için barışı sağlamak amacıyla sanırım böyle ortak bir karara varıldı. Aslında bu etkinlik kendini ve gücünü gösterebilmek adına çok önemliydi. Kimsenin oraya barış için gittiğini düşünmüyordum açıkçası.
Agnes
- Vayy benim yakışıklı abilerim de burdaymıșș.Agnes gelip ikmizinde yanağını sıktı. Hadi ben alışkındım da baskın bir alfanın yanaklarını șișik görünce kahkahayı patlattım. Theon ikimize de söylene söylene aşağı inerek arabada bekleyeceğini söyledi.
Birazcık gülerken bayıldıktan sonra
kardeşimin de hazır olduğunu gördüm.- Agnes galiba ağlıyacam sen ne ara bu kadar büyüdün.
Hemen elimle sahte göz yaşlarımı siler gibi yaptım. O da bana cevap olarak gözlerini devirdi. Bunun üzerine tam da onu gıcık etmeye devam edecektim ki
- Abi bu anneminmiș biliyor musun? O da bunu balolarda giyermiș.
Birden derin düşüncelere dalmıştım. Annemi o kadar çok özlüyordum ki ama onun hakkında hatırladığım tek şey sadece kokusuydu. Ama Agnes onu bile bilmiyordu. Bu aklıma gelince daha da üzüldüm. İlk başlarda bana onun kokusunu hatırlatacak şeyler arıyordum hep, hatta insanları bile koklaya koklaya geziyordum o sıralar ~tabi adım sapığa çıkmıştı ama olsundu~. Fakat asla ona benzeyen bir koku bulamadım ve sonunda da vaz geçtim bu koku arama sevdasından. İkimizin de daldığını fark ederek konuyu değistirmek istedim.
- Gerçekten çok güzel olmuşsun Agnes.
- Sen de çok güzel olmuşsun abi. Valla ben dışardan bi alfa olsaydım direk üstüne atlardım ona göre kendine mukayet ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sevgilim (Omegaverse)
Fiksi RemajaGüçlü bir mafya olan omega ve onun baș düşmanı bir alfa. Yoksa omega mı öyle sanıyordu.. Bu kitapta bol heyecan, tutku ve tabiki omegaverse + smut bulacaksınız ;) (Biraz Bdsm de olacaktır.) ( Bu benim ilk kitabım dolayısıyla kitap hakkındak...