Zeynebin aklına uymustum ve aptallık yaptığımın farkinda olmama rağmen genede buradaydim. Neresi dediğinizi duyar gibiyim ama bende bilmiyorum. Tanımadığım bir kadının evinin önündeydim. Artık buna son vererek kapıyı çaldım.
Kapıyı ince belli büyük kalçalı kesinlikle 90 beden göğüslü sarışın ve kesinlikle ağzımı açık birakacak kadar güzel bir kadın açtı. " Iııı şey merhaba beni Zeynep gönderdi sizi aramis olmalı" dedim. Ama kadın yüzüme alık alık baktı. " Ufaklik beni kimse aramadı neymiş o zeynebin soyismi?" dedi. Evet! Kesinlikle zeynebin ipiyle kuyuya inilmezdi.
" Seçkin soyismi" dedim. " Tanıyorum zeynebi ama beni aramadı içeri geç içerde arayım onu." dedi. Bende kafamı sallayarak içeriye geçtim. Oldukça şık ve spor gözüküyordu evi. Kadın telefonda bir şey yaptı ve kulağına koydu zeynebi aramış olmali.
" Alo! Zeyno evime bir kız gondermissin. "
"..."
" Tamam canım biz küçük hanımla hallederiz. Görüşürüz."
Kadın bana döndü " Canım Zeynep beni arayacakmis ama unutmuş şimdi de bir şey anlatmadı sadece sana yardımcı olmamı istedi. Aah! Tanismadik değil mi oncelikle tanışalım ben Alya zeynebin teyzesinin arkadaşıyim. Sen peki?"
" Ben Ecem Zeyneple okuldan arkadaşız." dedim. Kadın tebessüm etti ve " peki canım derdin ne sana nasıl yardımcı olabilirim" dedi ve ben içimden zeynebe çok güzel bir küfür seremonisi geçirdim kulakları çınlar inşallah.
" Şey immm şeyden aslında ben şey ben ondan yapamıyorum da zeynepte bana yardımcı olursunuz diye gönderdi." dedim ben bile anlamamıştım ne dediğimi. " Canım benim olayı az çok anladım ama cekinmene gerek yok kız kizayiz sex hakkinda mi bilgi almak istiyorsun." dedi ve ben açık sözlülüğü ve rahatlığı karşısında afalladim şimdi zeynebin beni buraya neden gönderdiğini anladım.
" Şey evet yani bilmiyor değilim tabiki ama kendimi çok kasıyorum ve zevk alamıyorum böyle olunca karşımdaki de alamıyor bana yardımcı olur musun?" Bir çırpıda konuşmuştum. Şimdiden yanaklarım al al olmuştu. Kadın anlayışla gülümsedi. " Bana bir seksini baştan sona detay vererek anlatır mısın ama çekinme lütfen yoksa yardımcı olamam." dedi. Bende el mecbur kafamı salladım ve okuldan burakla yaptığım seksi anlatmaya başladım.
" Şimdi okulda Burak diye bir çocuk var. Uzun boylu yapıli biri bana çıkma teklifi etmişti bende kabul etmiştim. Bir süre takıldık ama pek tensel bir şey yoktu. Sonra bir gün tarih dersinde ki ikimizde hiç sevmeyiz en arkaya oturalım dinlemeyiz dedik. Dersin ortalarina doğru Burak elini bacağıma attı ve okşamaya başladı." Dedim ve Alyanin tüm dikkatiyle beni dinlemesi cesaretlendirdi ve daha rahat anlatmaya başladım.
" Çok hoşuma gitti bacağımı oksadikca kasık tarafımda hareketlenme oluyordu ve bu his inanılmaz güzel." Alya kirkirdadi ve " canım sadece bacağını oksadigi için böyle hissettiğine göre gerçekten tecrübesiz olmalısın." dedi.
Ona kafamı salladım ve devam ettim. " Eli daha çok yukarı çıkmaya başladı ve içimdeki dürtü ile iki bacağımı açtım. Burakta bunu tabiki onay olarak gördü ve parmaklarını kiloduma degdirdi. Ve ben o anda hafifçe inledim. Bu buragin hoşuna gitti yani galiba çünkü gülümseyerek baktı bana. Sonra parmakları haraket etti o kadar güzeldi ki." Anlatırken islandigimi hissettim.
" Burak parmaklarini hareket ettirdikce ben kıvranıyordum. Yani her şey olması gerektiği gibi değil mi ama sonradan Burak bana hiç yaklasmadi. Neden bilmiyorum."
Alya bana baktı ve " Bence anlatmadigin bir şey var Ecem seni dinliyorum." dedi. Ofladim ve " aslında tenefus çalınca arka bahçeye gittik ikimizde çok azmistik ama arka bahçe dolu olunca en alt kata bir odaya gittik kimse yoktu. Yiyişmeye başladık ama olmadı kendimi o kadar kastım ki burakta zevk alamadı ve bıraktı beni öylece gitti." dedim.
Alya hafif sesini yükselterek " Seni orada bırakıp gitti mi? " Dedi bende kafamı salladım." Ahh şu gerizekalı erkekler hepsi mi mal olur.'' sonra benimle göz göze geldi ve " Bunun sakın sende bir travma falan oluşturmasına izin verme güzelim. Şu kendini bilmez gerizekalı için kendini üzme de ben sana yardımcı olacağım." Dedi . Ve nedense rahatladigimi hissettim.
Alya yerinden kalkarak yanıma oturdu. " Şimdi canım benim oldukça tecrübesizsin ama teorik olarak tüm bilgilere sahip olduğunu düşünüyorum." dedi ve bende kafamı salladım biliyordum ama uygulayamiyordum." Tamam canım benim bunu aşmak için pratik yapmak gerekir benim bir erkek arkadaşım var sana yardımcı olacaktır." dedi ve o an panikledigimi hissettim. " Olmaz yani ben senden yardım almaya geldim yeni bir rezil oluşu kaldiramam lütfen yardım et." dedim.
Alya yüzüme hafif tebessümle baktı. " Canım dedigim gibi pratik yapman gerekiyor eğer bir kizla bunu yapmak senin mideni bulandirmazsa yardımcı olurum tabiki." Dedi bunu düşünmemiştim ama bir erkeğe rezil olmaktansa bana anlayışla davranan Alyaya olurdum daha iyi. " Yok midem bulanmaz sen yardim et bana." Dedim.
Alya yavaşça yuzume yaklaştı ve kısık sesle " o zaman şimdi nasıl opustugune bakalım ufalik"dedi.
Evet millet ilk bölüm sonu nasıl buldunuz?
Siz Ecemin yerinde olsaydınız ne yapardınız?
Gelecek bölüm görüşmek üzere sürtükler💦👅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACEMİ +18
RomanceHikaye eğlencesine yazılmıştır ve çokça +18 içerir rahatsız olacaklar okumasın plss