Canlı porno

8K 21 6
                                    

Alya' nın teklifi karşısında donmuştum. Aslında kabul etmek istiyordum çünkü hiç canlı porno izlememiştim ama eve gitmem gerekiyordu.

" Alya ben kabul edemem yani evet haklısın sizi izlemek belki benim için iyi olabilir ama eve gitmeliyim hem yarın okulum var." dedim. Alya anlayışla kafasını salladı." Tamam yavru haklısın hem belki bunun için erken de olabilir. En iyisi ağırdan almak."dedi.

Ona sıcacık bir gülümseme sundum ve çantamı omzumu takarak ayaklandım." Teşekkür ederim Alya gerçekten çok iyi geldin bana. Bu yaptığın iyiliği unutmicam."dedim.

" Ne demek yavru seninle öpüşmek büyük bir zevk arada sırada tekrarlayalım." dedi kıkırdayarak. Hoşuma gitmişti böyle söylemesi çünkü Burak fazlasıyla özgüvenimi kırmıştı hemde Alyanin tadı gerçekten mükemmeldi. Ona sadece kafa sallıyarak çıktım evinden.

Eve gittiğimde saat epey geç olmuştu ama mühim değildi çünkü annem zaten benle pek ilgilenmezdi. Annemin yaptığı yemekten yedim ve yatağa geçtim annem ise televizyonun başından hiç kalkmamisti amaan hiçte umrumda değildi zaten bananee.

Yarın zeynebi güzelce dövmeyi düşünürken aklıma Burak geldi o vasat sevişmeden sonra yüzüme bile bakmamıştı. Gözlerimin dolduğunu hissettim ama onun için aglamayacaktim. Alya mükemmel olduğumu söylemişti hatta bir ara bana göz bile koymuştu. Kendi kendime kıkırdayarak uyudum.

Sabah alarm sesiyle uyandım ve fazla ses cikarmadan giyinip kahvaltımı yaptım. Annem uyuyordu zaten işim bitince evden çıktım ve yolda zeynebi nasıl dovecegimi düşünüyordum.

Okul bahçesine girdiğim gibi Zeynep radarima yakalandı. Yaktım ulaan seni. " Zeynooo!"diye bağırdım birkac kişi bana dönse de umursamadım. Zeynep beni gördü ve gülümseyerek yanıma geldi. Pislik sürtük.

"Günaydın knk naber?"dedi. Salak bu kız yemin ederim salak." Ulan pislik sen nasıl bir orospusun lan?"dedim tüm ciddiyetimle ama tabiki karşımdaki zeyno beni gotune bile takmadı. " Harika seksi bir orospuyum knk niye sordun ki?"dedi. Aptal.

" Salak neden Alyayi aramayı unuttun rezil oldum senin yüzünden mal gibi kaldim lan."dedim. O ise en sürtük gülümsemesi ile " Amaa knk tam arayacaktim Kenan aradı eve davet etti. Biliyorsun günlerdir onu elde etmeye çalışıyorum. Eve davet edince aklım uçtu unuttum seni." dedi. Bense ağzım açık ona bakıyordum. Gerçekten Kenani elde etmek için çok uğraşmıştı.

" Ohaaa inanmıyorum Kenan seni eve mi attı?"dedim. " Evet knk öyle bir sikti ki anlatamam mükemmeldi."dedi. Yüzüm düştü. "Ben daha yeni öpüşmeyi öğrendim lan senin seviyene gelene kadar offf."dedim. Zeynep kahkaha attı. " Sacmalama knk kendini kasma yeter hem eminim Alya sana gerekli şeyleri söylemiştir."dedi. Sadece söylemekle kalmadı pratikte yaptık ama neyse zeynebin bilmesine gerek yok.

Sınıfa girince Burak ile göz göze geldik ama beni umursamayip geri önüne döndü yüzüm düştü. Neyse Alyanin dediği gibi kafaya takmamaliyim. Öğlen arasına kadar oldukça sıkıcı geçmişti. İkide bir Burakla göz göze gelmemişte çabası tabii.

"Ecem hemen benimle gel çok acil!" diyerek beni çekiştiren arkadaşıma bakakaldim. " Ne oldu Zeyno nereye?"dedim. Heyecanla bana döndü " Knk Kenanla karşılaştık koridorda bodrum katta beni bekliyor gözcülük yapmalısın bize yakalanirsak biteriz."dedi. Oflayarak onu onayladim ve hemen bodrum kata indik.

Kenan orada bizi bekliyordu beni görünce şaşırdı. Zeyno hemen lafa atlayarak "Gözcülük yapacak bize yakalanamayiz." dedi. Kenan piç sırıtıyla onu onayladı. "Ecem sen kapıda bekle biri gelirse ıslık çalarsın knk"dedi Zeynep . Onu onayladim ve kapının önüne geçtim.

Mırıltı şeklinde seslerini duyuyordum. " Kenan sacmalama lütfen off çok utanıyorum."diyordu Zeynep Kenan ise fazla rahattı. " Dün sikilirken öyle demiyordun kaltak hatta bir an hiç doymayacaksin sandım normalde kızlar en fazla dördüncüyü kaldırabilir ama sen altıncıyi yedin oruspu."dedi Kenan ve ağzım açık kaldı. Ohaaa altı ne lan musluk mu bu anasını satım.

" Yaaa Kenan ne yapayım çok azmistim hem seninki gibisini bulmak kolay mı o kadar iyi siktin ki mmh canım çekti. "dedi Zeyno ve kenanin inleme sesini duydum. " Dokunmasına kızım oğlumu uyandiracaksin eğer uyanırsa sikmeden bırakmam."dedi Kenan. Salak zaten Zeynep bunu istiyor yoksa niye beni gözcü diye koysun.

"Ama dokunmasam olmaz ki Kenan. Biliyor musun senden geldikten sonra bile seninkini düşünüp mastürbasyon yaptım. Tekrardan içimde istiyorum hem Ecem kapıda bir şey olmaz ne olursun şu an hemen sik beni."dedi Zeynep. Ohaaa kızım o kadar mi azdin lan offf.

" Ulan oruspu sertlestim zaten artık kaçarın yok sikmeden bırakmam."dedi Kenan. Sonrasında ıslak emme sesleri geldi öpüşüyorlardi galiba. Aklıma Alya geldi bizde dün opusmustuk ve öpüşmek harika bir şey insanın içinde bir şeyler havalanıyor. " Mmmhhhh Kenan offff sağ mememi de em. Aaahhh! Eveet offff çok iyi ahhhh" zeynebin inleme sesleri yüzünden ıslanmış olamam dimi. Siktir harbi siktir.

Kendime dokunmak istiyordum.
" Sürtük inlemen bile beni azdırıyor. Eğil al bakalım ağzına oğlumu." Ne ohaaa gerçekten mi bunu izlemek istiyordum ama zeynepten habersiz bunu yapamazdim kizabilirdi. Ama aklıma Alyanin teklifi geldi benim için izlemek iyi olabilirdi. Özür dilerim Zeynep. Gizlice kapıyı araladım ve onları izlemeye başladım.

Kenanin siki zeynebin ağzındaydı. Ohaaa siki ağzından çıkardı ve harbi kenanin siki uzun ve kalındı acaba Burakki nasıl offf. " Aferin kaltak mmhhh böyle evet oh oh ohhh offf orospuma bak bee." Kenanin sözleri beni bile azdırıyordu. Elimi eteğimin altından geçirdim ve kendime dokunmaya başladım.

Kenan zeynebi yerden kaldırdı ve öpmüşmeye basladilar. İnlememek için kendimi zor tutuyordum. Kenan zeynebi oradaki eski bir masaya oturttu ve kilodunu çıkardı. " Ben hayatımda boyle am gormedim lan çok iyi."dedi kenan. Zeynep alayca güldü. " Hadi ama Kenan bu amı sik artık lütfen bak nasıl da ıslandım." dedi Zeynep .

Kenan alayca sırıttı bu sefer. " Önce kapıda ki köstebek saklanmayi bıraksın da gelip yanimizda bizi izlesin öyle daha keyifli olur değil mi Ecem." dedi Kenan ve dondum. Zirveye gelmek üzereydim ama o zirveye gelemeden dondum sadece. Siktir fena yakalandım Zeynep beni geberticek.

Evet sürtükler bölüm sonu nasıl buldunuz?

Aslında yorum yapılmadığı yazmaya devam etmeyecektim ama içimden geldi zbsvxb.

Yorum yapın lütfen öpüldünüz 🥵🔥💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACEMİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin