Przedstawienie postaci🫧🕸️
Cassie Routledge🐾
Niebieskooka brunetka, jest siostra Johna B, dowódcy grupy. Kocha adrenaline i jest miła tylko dla tych, którzy są mili dla niej. Bardzo dobrze rozumie sie z JJ, jej przyjacielem. Inni z grupy widzą, że coś ich do siebie ciągnie.
JJ Maybank🥀
Niebieskooki blondyn, należy do Płotek tak samo jak Cassie. Jest tak ładny, że każda do niego zarywa, lecz on pragnie tylko siostre Johna B. Ma toksycznego ojca alkoholika, który męczy go i Cassie. Kocha wspólny czas spędzony z przyjaciółmi, a jeszcze bardziej kocha ich obecność.
Kiara Carrera💣
Ciemniejsza dziewczyna, która potrafi zmieść każdego z planszy. Kocha się w Johnie B, ale nie potrafi mu tego powiedzieć wprist. Jest płotka, ale jest bardzi bogata, przez co niektórzy uważaja ją za snoba.
Pope Heyward👍🏼
Przez większość ludzi jest uważany za dobregi chłopca z stypendium, ale jest płotka tak samo jak reszta. Jego ojciec pomaga grupie w różnych sprawach.
John B Routledge⚔️
Jest opiekuńczym bratem Cassie, jeśli tylko włos spadnie jej z głowy zabije każdego kto ja tknie. Jest przywódcą grupy i również jak siostra kocha adrenaline. Kocha Kiare, ale tak samo jak ona nie umie jej tego powiedzieć.
★°★°★
PS. W tej histori nie będzie wszystko tak samo jak w serialu Outer Banks, będzie dużo akcji z mojej głowy.🕸️
Sarah Cameron nie będzie przyjaźnić się z płotkami, nadal będzie ich wrogiem, a nawet Cameronowie zrobią coś Cassie.🌺
Wystąpią sceny z:
- samookaleczaniem się (w początkowych rozdziałach)
- zabójstwem oraz bardzo brutalne rzeczy w udziałem zakończenia zycia
- próba samobójcza (przygotujcie się na to bo będzie mocno)
- przekleństwa📎Notka:
Mam nadzieje, że się wam spodoba i zobaczycie dalszą historie płotek z obx! Pierwszy rozdział powinien pojawić się w tym tygodniu!🧿
CZYTASZ
Better than DiCaprio | JJ Maybank
FanfictionCassie Routledge jest siostrą Johna B. Po znalezieniu złota i wyjaśnieniem sprawy zabicia szeryf Peterkin, John wraca do Outer Banks. Na jaw wychodzi niespodziewana dla rodzeństwa prawda, która wywołuje szum. John B i tajemniczy bohater szukają Eldo...