"Ben gelmiyeyim"

6 1 0
                                    


(İçses+)
+Sensiz olmaz diyeceğini sandın değil mi

-öyle..

+nisa ne zaman unutacaksın ne zaman unutmayı kafada kurmayı bırakacaksın senin çevren geniş değilmi git onlara anlat niye benimle konuşuyosun ben senin
İçsesinim

-çevrem mi geniş

+evet tabi..............var git konuş..

-bıktırdım zaten onları kendimden

+ne zamana kadar sürecek nisa..ha ne zaman bitecek...

-...

+her gece her sabah her saniye benin konuşmandan bıktım insanlar bu yüzden seninle konuşmam istemiyor çünkü onlarında enerjisini sömürüyorsun...

-Ben..

+yordun nisa çok yordun çık dışarıya bi hava al elini yüzene su çarp ağlayana kadar yüzüne su çarp
Elin kanayan kadar yazı yaz yeterki bir şey yap...nolur nisa nolur

-Ya kaybolursam kim bulacak beni...

+kızım anla kimse seni istemiyor bu saatten sonra kaybolsan neolur kaybolmasan neolur....

-Ne yani herkes gittimi.

+bide soruyormusun..

-Peki onlar...

+onlar kim

-özliyecekler mi beni

+sanırım..

-geçeceğine inandır bana lütfen geçmeyeceğini bilsem bile neolur bir şey söyle en azından en büyük destekçim senisin gitseler bile sen dinliyorsun...

+kulaklarım olsada kaptsam bazen diyorum..bazen diyorum ki bende mi gitsem gitmek için ben neyi bekliyorum bilmiyorum ben senin destekçin filan değilim sen ilk önce etrafına bak...sana hiç bir şey inadıramam önünde her şey ya unutursun yada ömrünun sonuna kadar ve zannetmiyorum ki sen bu akılla nereye kadar yaşarsın...

(Neden bu kadar çok soğuksun demişlerdi...sonra içimdeki ses hep aynı şeyi tekrar etti zamanla alışmaya başladım bana seslenen benimle konuşmak isteyen yakınlarımı teker teker kaybettim sorunun hep karşı taraf olduğunu söylerdim en sevdiğim insana...ama ne yazık ki en sevdiģim insan bile beni kırmamak için bana hak verirdi o da biliyordu aslında sorunun bende olduğunu...oda sustu...
Bende...birden mutlu olduğum hikayenin baş katili ben olmuştum hepsini duygularını tek tek öldürüp ben değiştirmiştim...evet bunu geç fark ettim..neden geç bilmiyorum...bilirsiniz kötü bir insan her şeyi sonradan fark eder ve ben ne yaptım diye sorgular.)

HATIRALAR °•°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin