Peki, gidelim sevgilim

157 12 14
                                    

Jungkook'la, namjoon'u onayladıktan sonra odadan cıktık.

Yn: neden öyle birşey söyledin? Ne çıkması!?

Jk: şşşt! Sessiz ol. Bunu bahçede konuşalım gel

Kafamla Jungkook'u omayladım ve beraber bahçede bir bank'a oturduk. Kollarımı bağdaş yapıp Jungkook'a sorgulayıcı bakışlar attım.

Yn: evet, seni dinliyorum?

Jk: bana bak Yn (bana bak Muharrem uwysysfsfvzsb kxhzgaldgs) sevgili olmadığımızı söyleseydin yanlış anlaşılabilirdi ve büyük ihtimalle halk bize inanmiyicaktı ve dedikodu çıkıcaktı.

Yn: niye yanlış anlaşılsın ki?(Okurların iç sesi mübarek)

Jk: şöyle örnek vereyim; sen normal bir vatandaşsın, ülkenin en popüler polisleri birbirinin evine gidiyor. 'O evde ne yaptılar -ne iş çevirdiler?' Diye düşünmezmisin?

Yn: oh doğru. Peki, ne yapmamız gerekiyor?

Soruma cevap alamayınca yüzümü Jungkook'a çevirdim ve bana yaklaştığını gördüm. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

Yn: n..ne yapıyorsun?

Jk: yapmamız gerekeni

Jungkook'u ittirdim ve boğazımı temizledikten sonra etrafa boş boş baktım.

Etrafı izlerken birkaç kişinin bahçenin kenarında bize bakarak fısıldaştığını gördüm ve hemen jungkook'un elini tuttum.

Jungkook bunu beklemiyordu ki kala kalmıştı

Jk: tch, ne yapıyorsun?

Alaycı bir şekilde sormuştu ve bende ona alaycı bir şekilde cevap verdim

Yn: yapmamız gerekeni

Birsüre boş boş bakıştıktan sonra bana gülümsedi ve elimi sıkıca tuttu.. kalbim... 'ne oluyor bana? Neden onun yanındayken/yakınındayken karnımda kelebeklerin uçtuğunu hissediyorum? Neden bu kadar heyecanlıyım?' diye düşünürken karşımda bir adet Tae görmemle elimi elimi çekmeye çalıştım fakat Jk elimi daha sıkı tutuyordu.

Yn: bıraksana

Fısıldayarak konuşmama bağırarak cevap verdi

Jk: neden bırakıyormuşum!? Sevgili değilmiyiz sonuçta!?

Tae'de dahil bahçedeki herkesin gözü fal taşı gibi açılmıştı. Ardından Yeji ve Ryujin geldi ve el ele tutuştuğumuzu görünce ağızları açık kaldı. Niye bu kadar abarttılarki?

Yn: n..niye öyle nakıyorsunuz

Ryujin: bence bizim böyle bakmamız normal çünkü şu anki yaşadığımız an anormal

Tae ellerimizi göstererek konuşmaya başladı

Tae: bu halimiz ne. Yoksa siz...

Jk: evet, çıkıyoruz

Dedi jk ellerimizi havaya kaldırırken

Ryujin: maç galibi ilan ediyo sanki

Yn: evet, cıkıyoruz. Ama yalancıktan

Yeji: nasıl yani?

Yn: şimdi...

~~~

Yeji: ben biliyordum böyle olucanı

Ryujin: ben zaten çok shipliyodum

Jk: niye öyle bakıyorsun Taetae? Çok mu ileri gittim?

Jungkook'un bu alaycı cümlesiyle üçümüz bir Tae'ye bir Jungkook'a bakıyorduk. Tae baya öfkelenip ellerini yumruk yapmıştı. Jungkook ise karşısında oturmuş piç smile atıyordu.

Ben herzamanki gibi hemen ortamı yumuşatmak için ilk önce boğazımı temizledim, sonra hemen söze atıldım.

Yn: öhm öğhm, hadi herkez işinin başına yoksa bu gidişle kovulacağız.

Jk: peki, gidelim sevgilim

Kolunu sıktım ve arkamı dönerek bizimkilere kaş göz işaretiyle gelmelerini sağladım.

Jk: *fısıldayarak* ne? Sevgilim değil misin?

Jungkook'a göz devirip dişimin arasından onun duyabileceği bir ses tonunda konuşmaya başladım

Yn: yürü gerizekalı, yürü! Ben sonra konuşacağım seninle

Jk: emredersiniz Yn hanım

~~~

Karakoldaki işlerim sonunda bitmişti. Biraz esneyip hayatı sorguladıktan sonra paltomu giydim ve çantamı alıp çıktım

Şansıma otobüs ben tam durağa vardığımda gelmişti. Bindim ve boş bir yere oturdum. Kafamı cama koyup bu gün olanları düşündüm ve istemsizce gülümsüyordum "sevgilim~,sevgilim~"
Jungkook'un 'sevgilim' deyişleri kafamın içinde yankılanıyordu. Sanırım Jungkook'dan hoşlanmaya başladım. Evet evet, ben bu adama çok pis aşık oldum...

Otobüs, evimin önündeki durakta durduğunda indim ve eve doğru yöneldim.

Çantamdan anahtarı çıkardım ve tam kapıyı açıcakken arkamdan Jungkook'un seslenmesiyle suratımı aptal bir gülümseme kapladı.

                               ____

Naberrr 😻💅🏿💋
Yarın bayram ve ben bölüm atıyorum👍🏿

Allah rızası için hikayeyle alakalı yorumlarda yapinn🙏🏿

Bu arada 3k okunmaaaa🤩🤯😆wuaaga
Çok teşekkürler arkadaslae okuyun okutturun oy vermeyi de unutmayın ayol

Bayramınız kutlu olsun askitoboncikarellalarim baybayyy😻💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KILLER BUNNY / Y/n dizisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin