Tae birden jungkook'un yakasından tutup duvara ittirmişti. Rasmen öfkeden gözü dönmüştü. Tae'nin bu hali gerçekten de çok korkunçtu. Yn, bu hareketiyle gözleri sonuna kadar açılmış onları izliyordu, 'onları izliyordu' diyorum çünkü onları izlemekten başka yapabileceği birşey yoktu. Yapabileceği birşey yoktu çünkü yaklaşırsa Tae'nin ona da patlayacağını biliyordu, belki de öyle düşünüyordu.
Tae: sen her kızı böyle mi seviyorsun lan! zorbalık yaparak mı?!
Tae sinirden gülmeye başlamıştı. Jungkook'u dövmemek için kendini zor tutuyordu. Karakoldaki herkes bize bakıyordu. Çok pis utanıyordum ve en kötüsü Tae ceza alabilir veya işten atılabilirdi.
Yn: Tae konuyu kapatalım, bak herkes bize bakıyor.
Tae'nin sinirden gözü öyle bir dönmüştü ki söylediklerimi bile duymuyordu. Tae Tam yumruğunu kaldırmış Jungkook'a vurucakken Jungkook'un önüne geçtim.Tae bir anda beni görmesiyle yumruğunu birkaç saniye daha havada tuttuktan sonra yavaşça indirdi. derin nefesler alıp veriyordu. Jungkook'u itip ikimize son bir kez baktıktan sonra öfkeli bir şekilde gitmişti. Saçımı geriye alıp derin bir iç çektikten sonra Jungkook'la göz göze geldik.
Jk: konuşalımmı
Yn: peki
Arka bahçede bir bank'a oturmuş kahve almaya giden Jungkook'u bekliyordum. Hala olanların etkisindeydim, hele ki o son bakış. Umarım benimle küsmez, aksi takdirde gönlünü almak zor olucak.
Bunları düşünürken birden yanağımda sıcaklık hissetmemle irkildim. Kafamı yana döndürdüğümde jungkook elinde iki kahve, birisini sağ elinde tutuyor, diğerini ise yanağıma yapıştırmış bir şekilde dikilmişti.
Yn: yanağımı yaktın!
Jk: senin yanakların yana yana bitmez, o kadar tombullarki
Yanıma oturup bana doğru döndü. Ben ise ona bakmadım. Soyunma odasında olanlardan dolayı trip attım.
Jk: Neden trip atıyorsun?
Yn: sence?
Omzlarımdan tutup beni kendine doğru çevirdi. Ben ise iki elimi kahve bardağına sarmış, şaşkın şaşkın Jungkook'a bakıyordum. Gözlerimin içine bakarak ağzını aralayıp konuşmaya başladı.
Jk: bende seninle bu yüzden konuşmak istiyordum.
Jk: Yn ben gerçekten özür dilerim, biraz abarttım
Yn: 'biraz' mı?
Jk: kabul ediyorum, çok abarttım. Ama sadece numaramı vericektim
Yn: düzgünce isteseydin verirdim
Jk: özür dilerim.. affettin mi
Yn: Hmm, bi düşüneyim. Of ya lanet olsun bu içimdeki insan sevgisine. Affettim. Fakat Tae'nin seni affedeceğini sanmıyorum
Jk: affeder. Ama seninde yardımın lazım
Yn: ne yapmam gerekiyor?
Jk: Tae'yle konuş, ikna etmeye çalış
Yn: peki o zaman, ben Tae'nin yanına gidiyim
Jk: dur bir dakika, telefon numaranı verirmisin
Telefon numaramı verip etrafta Tae yi aramaya başladım. Yarım saat boyunca aradım.
Yn: off, nerde bu
Birden arkamda hissettiğim nefesle irkildim. Arkamı döndüğümde dibimde dikilmiş Tae'yi gördüm.
Tae: beni mi arıyorsun?
Tae'nin koluna ne kadar etki etmediğini bilsemde sert bir şekilde vurdum.
Yn: nerdesin sen!?
Tae: karakolun yanındaki kafedeydim
Yn: bir daha böyle kaybolma
Tae: neden aradın beni, birşeymi oldu?
Yn: aslında, evet. Seninle birşey konuşucaktım
...
Bir saat önce Jungkook'la oturduğumuz bank'a oturmuştuk. Ortam çok gergindi.
Tae: Ne konuda konşucaz?
Yn: Jungkook hakkında
__
SWAAG😎🔥💅🏿
Nasılsınızz. Uzun zamandır bölüm atamadım(üşendim). Bı baktım hikayeme yorum yapıp oy verenler var. Çok sevindim, ilk defa hikayemi beyenenler oldu, arkadasım bile kimse okumaz hikaye güzel değil dedi. Ama şu an onun benden daha 'tecrübeli' olmasına rağmen benim yazdığım hikaye daha çok beğenildi.
Nys daha fazla uzatmiyim.
Okuyanlara,oy verenlere ve yorum yapanlara sonsuz sevgimi iletiyorum.BB😊🤓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILLER BUNNY / Y/n dizisi
Fiksi PenggemarYn: sen hep böyle gıcık mısın? Jk: sen hep böyle güzel misin? Texting & düz yazı