\\Yeni bir fic ile burdayımm, 2. ficim oldu sanırım ehe. Neyse umarım seversiniz diyorumm. Keyifli okumalarr.//
Baş Kahramanlar:
Jisung
Minho
Hyunjin
Felix
Chan
SeungminJisung ile Hyunjin okul çıkışı bir şeyler içmek için kafeye gider. Kahvelerini sipariş ederler ve beklemeye başlarlar. Hyunjinin telefonu çalar.
H- Alo, efendim? Tamam, Jisunga sormalıyım.
Telefonu kapatır ve Jisunga döner.
J- Ne oldu Hyunjin?
H- Felix gelecekmiş de
J- Tabi gelsin, sorun değil.
H- Seninle birşeyler konuşacakmış
J- Ne oldu ki?
H- Sonra öğrenirsin, merak et birazFelix gelene kadar telefonlarıyla ilgilendiler. Zaten yarım saat sonra Felixin arabası göründü.
H- Aha geldi benimki
Felix arabadan inip Hyunjinin yanına koştu. Hyunjin kollarini acti ve sarıldılar. Ardından Felix, Hyunjinin dudağına küçük bir öpücük kondurdu.
H- Özlemişim seni
F- Bende seni aşkımJisung dayanamadı.
J- Yanımda böyle yapmasanız peki, bir ben sapım yanınızda.
F- Şimdilik sapsın.
J- Şimdilik derken?
F- Bak Jisung sen Minhoya aşıksın!
J- Bağırmasana
F- Ve o da sana aşık!
J- Ne saçmalıyorsun?Hyunjin ve Felix gülerek birbirine baktı.
H- Ben Minho ile konuşurken ağzını aradım. Kimden hoşlandığını falan sordum. O da sana aşıkmış! Hatta çıkma teklifi edecekmiş.
J- Bu şaka olmalı..
F- Hayır şaka değil Jisung.
J- Emin misiniz, herkes onu Changbin ile sürekli konuşurken görüyormuş.
H- Hahahha ben onu da sordum, Changbine seni anlatıyormuş. Ayrıca Changbin, Jeongine aşık.Jisung, Hyunjin ve Felixe sarıldı ve onlara teşekkür etti.
H- Eee ne bekliyorsun? Arasana Minhoyu.
J- Cesaret edemiyorum kii, hem arasam da ne diyeceğim?Jisungun telefonu çalar. Telefonu eline aldığında Minho arıyordur.
J- Ahh ne yapacağımm. Bu kadar erken teklif etmez herhalde.
H- Nerden biliyorsun? Belki bu kadar erkendir.Hyunjin ve Felix gülmeye başlar. Jisung birşeyler karıştırdıklarını anlar. Telefonu açar.
J- Alo?
M- Naber Jisung
J- İyi tatlım- E yani iyiyim.
M- Tatlım lafını mı duydum ben?Minho gülmeye başlar, Jisung çok utanmıştır. Minho, Jisungun utandığını anlar.
M- Utamana gerek yok ki güzelim. Şey diyecektim tatlım, müsaitsen bizim evin yakınlarındaki parka gelebilir misin?
J- Hmm tamam peki, gelirim.
M- Tamam güzelim, orda görüşürüz.Minho telefonu kapatır. Hyunjin kahkaha atmamak için kendini zor tutarken Felix bir kahkaha patlatır bile.
J- Onunla konuştunuz değil mi?
H- Evet sana çıkma teklifi etmesini ben söyledim.Jisung ne diyeceğini bilemez. Aylarca peşinden koştuğu çocuk şuan neredeyse onun ellerinde olacak. Jisung mutlu bir şekilde sandalyesinden kalkar.
J- O zaman sonra görüşürüz, ben kocamın- yanına gidiyorum. Şey yani Minhonun yanına.
Hyunjin gülümser.
F- Görüşürüz Jis.
Jisung kafeden uzaklaşırken arkası dönüp bakar Felix ve Hyunjine. Felix, Hyunjinin kucağına oturmuş bile. Jisung telefonunu eline alıp Felixi arar.
F- Efendim Jis?
J- Dikkat edin, çok göze batıyorsunuz.Felix, Jisungun ne demek istediğini anlayıp güler.
F- Çok mu belli ediyoruz? O zaman eve gidelim, kalan iş evde tamamlanır.
Jisung arkadan Hyunjinin "bencede" sesini duyar. Ve güler.
J- Hadi görüşürüz o halde.
Jisung hızla parkın oraya doğru ilerler. İçinden ise Minhonun erkenden gelmiş olmamasını diliyordur. Çünkü Minho geç kalanları sevmez. Fakat nafile. Minho çoktan gelmiş bile.
\Bölüm Sonu/
Umarım seversiniz bu ficimii. Benim hoşuma gidecek valla yazarkenn. Smut olur mu artık bilemiyorumm oy sayısına bağlı. Ehehe hoscakalinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hızlı Olsun/ Minsung
RastgeleMinho ve Jisung. Birbirine sırıl sıklam aşık ikili. Fakat onları ayırmak isteyen insanlar var. Sizce kim olabilir? Okuyup öğrenin bakalım. Keyifli okumalar. NOT: Smut icerir.