Jisung Minhonun yanına gider, gelen kişi Minhonun annesidir.
J- Merhaba hanımefendi, hoş geldiniz.
Kadına gülümser fakat kadın göz devirerek Minhoya döner.
Minho's Mom- Oğlum bu kim?
M- Anne o benim sevgilim.
Minho's Mom- Herşeyini değiştirdin şu iğrenç yönelimini değiştiremedin öyle mi? Rezilsin Minho. Ben gidiyorum burdan.Jisung üzgünce başını öne eğmiş salonda oturuyordur. Minhonun annesi kapının önüne gider. Minho o sırada Jisungu görür ve kızgın bir şekilde annesine bakar.
M- İstersen siktirip gidebilirsin. Benim mutlu olmamı istiyorsan hayatıma karışma. Sanane benim yönelimimden? Evimden defol, senin gibi bir annem yok benim.
Minho's Mom- İyice terbiyesiz olmuşsun sen be, iyi gidiyorum bir daha gelmem ben.Minhonun annesi evden gider. Minho rahatlamış bir şekilde Jisungun yanına gider. Jisungun yüzü düşmüştür. Minho yanına gidip sarılır.
M- Bebeğim o kadının yerine ben özür dilerim. Seni üzmemesi için elinden gelen herşeyi yapacağım söz veriyorum.
J- Sorun değil ama annen beni sevmedi gibi.
M- Sevmezse sevmesin bir önemi yok. Bende artık onu sevmiyorum benim miniğimi kimse üzemez.
J- Hadi gel puding yapmaya devam edelimm.Mutfağa giderler ve Jisung tatlıyı yapmaya başlar fakat Minho sandalyeye oturmuş Jisungu izliyordur. Adeta büyülenmiştir. Jisung arkasına dönüp Minhoya bakar.
J- Yardım edecek misin?
M- Ne hm?
J- Beni duymuyor musun sevgilim? Yardım edecek misin diye sormuştum.
M- Bebeğim seni izlemek çok daha güzel. Ama peki yardım edeyim.
J- Çok minnoşsun bebeğimm.
M- Ya Jisung daha fazla dayanamıyorum ben.
J- Neye Minho iyi misin aşkım?Minho bi anda ayağa kalkar ve Jisungun dudaklarına yapışır. Hem yumuşak hem de sert nasıl öpebiliyor ki? İşte bu da Minho farkı ;)
Jisung hem şaşkın hem de mutludur. Minho Jisungtan ayrılır.J- Ne yapıyorsun hayatım?
M- Noldu beğenmedin mi bebeğim?
J- Hmm bu dudaklardan her gün istiyorum artık.İkisi de güler.
M- Peki bebeğim her zaman öpersin o zaman. Uzun zamandır bunu yapmamak için bekliyordum ama dayanamadım, sen konuşurken o dudakların çok güzel duruyor.
J- Utandırma ya benii
M- Yanakların kızarmış bebeğim ehehe
J- Ya suss
M- Tamam bebeğim sustumm
J- İşte böyle ol bebeğim, hadi gel artık bana yardım et canım tatlı çekiyorr.
M- Beni ye bebeğim olmaz mı?
J- Seni sonra yiyeceğim ama başka bi yerini ;)
M- Hmm bu güzellik hızlı çıktı anlaşılanMinho Jisunga yardım eder ve birlikte pudingi yaparlar.
M- Salona gidip yiyelim mi?
J- Peki bebeğim.İçeri gidip Minho oturur ve Jisung da Minhonun kucağına oturur. Minho sırıtır. Pudingi yerler.
M- Bayıldım bebeğimm ellerimize sağlık.
J- Çoğunluk olarak ben yaptım ama neyse eheehJisung mutfağa gidip bulaşıkları yıkamaya başlar. Minho da arkasından gelir ve Jisunga arkasından sarılır.
J- Bebeğim bana kolun değiyor çek elini.
M- Aşkım o kolum değil ;)\Bölüm Sonu/
Ehehe yine heyecanlı gıden bi yerde kestimm. Beğendiniz mii? Oy vermeyi unutmayın lütfen uhuhu. Sizleri seviyorum. Bayy. Belki sizi şaşırtıp diğer bölümü smut yaparım ehehe ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hızlı Olsun/ Minsung
RandomMinho ve Jisung. Birbirine sırıl sıklam aşık ikili. Fakat onları ayırmak isteyen insanlar var. Sizce kim olabilir? Okuyup öğrenin bakalım. Keyifli okumalar. NOT: Smut icerir.