Sfârșit

7 1 0
                                    

Jenny mergea acasă. Cuvintele Mateei nu au afectat-o atât de mult, mai ales că nu credea în spirite sau fantome. Avea de gând ca următoarea zi să ascundă cadavrul din pădure, acum era prea obosită să mai facă ceva.
Ajunsă acasă, a făcut un duș, s-a îmbrăcat în pijamale și s-a dus la somn. Pe la trei dimineața aproape de patru a început să aibe un coșmar. Era Mateea, cu gâtul ei tăiat din care curgea sângea precum o fântână, cu salopeta și puloverul ei acum distruse, murdare și pline de sânge. Avea capul în jos și plângea, Jenny a încercat să se aproprie de ea, dar când mai avea puțin și o atingea, aceasta a ridicat capul, sângele acum ducându-se complet pe fața lui Jenny, și a început să țipe.
Fix atunci s-a trezit și a observat că era deja 12 amiaza. S-a ridicat, a mâncat, și-a pus rochia ei mov pastel pe ea și s-a dus înspre pădure. Avea la ea gasolină și o brichetă, voia să ardă trupul Mateei. Odată ajunsă acolo, a început să caute cadavrul, dar nu l-a mai găsit, în loc a găsit diferite flori care făceau forma Mateei atunci când a murit. Jenny se panicase ușor, atunci a decis să plece din oraș, înainte că poliția să afle că toate prietenele ei au murit și numai ea a rămas în viață. A folosit gasolina pentru dubița care încă se afla la marginea pădurii și a mers direct acasă, făcându-și bagajul rapid de tot și plecând definitiv din casa aceea, din satul acela. Nu avea de gând să se ma întoarcă vreodată acolo.
A mers spre Brașov, orașul unde trebuia inițial să "scape" cu Deni și Mateea. Și-a luat un apartament în chirie și s-a apucat să lucreze la o florărie din apropriera centrului. În fiecare seară avea același vis, știa că Mateea era de vină și știa că nu avea să scape vreodată de furia ei, de cum s-a simțit trădată. Încă plângea din cauza Roxanei și a Keniei, dar nu avea ce să facă. Totul s-a dus de râpă atunci când alesese să o omoare pe Ana prima și nu Dani.
Câțiva ani mai târziu, Jenny și-a făcut prieteni noi, dar nu era același lucru, nimic nu mai putea fi ca înainte, a încercat să meargă și la terapie, dar nu putea divulga că ea îi ucisese.
Jenny duce o viață cât de cât normală, cu excepția faptului că acum a început să o vadă pe Mateea, aceasta o urmărea peste tot unde se ducea. La început se speriase ca naiba, dar cu timpul s-a obișnuit cu ea.
Într-una din seri, a ajuns acasă și și-a făcut ceva rapid de mâncare. Când să meargă în dormitor ca să se culce. Pe patul ei a văzut fantomele a patru persoane. A urlat, știa cine sunt, știa că sunt supărate și știa că nu aveau să o lase în pace, mai ales acum.

JimborrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum