Încă de la grădiniță

5 1 0
                                    

Dani e mort. Însfârșitul tâmpitul ăla a murit. Mateea, Jenny, Roxana și Deni au mers la înmormântarea lui, dar nu în semn de respect. Știau că e numai vina lui pentru moartea Keniei. Au mers îmbrăcate în fuste negre cu tocuri sau cizme înalte și pălării mari care le acopereau jumătate din față.
- Ce muie. Măcar criminalul și-a făcut treaba pentru prima dată. A zis Jenny cu față extrem de serioasă. Se putea observa că a fost afectată de toate crimele care s-au petrecut în ultimul timp, mai ales de moartea Keniei.
- Mă piș pe el de poponar. Mateea avea o furie în ea, începea să înjure mai mult și să fie mai nepăsătoare. Dacă mor și îl prind lângă mine o să-l pun să i-o sugă lui Satana până în gât și înapoi.
- Da... eu vreau să plec acasă
- Roxana, TACI! Nu te-a întrebat nimeni nimic.
- Jenny sugi pula la negri tu să taci din gură.
- Ok gata, stop, a intervenit Deni.
- Da, bine.
Ajunse acasă la Jenny, au început să se uite una la alta, neștiind ce să zică, ce să facă, ce rost mai avea.
- Eu merg la o plimbare, am niște treabă cu profa noastră Oniga. A spus Roxana.
- Ce treabă ai cu ea? a întrebat Jenny.
- Doar, niște probleme.
- Roxana e criminala.
- JENNY SUGI PULA. CUM POȚI CREDE CĂ EU SUNT UCIGAȘUL CÂND AM APROAPE AM FOST OMORÂT DE EL.
- PENTRU CĂ SUNT DOI CRIMINALI, DUHHH.
- O TE ROG! TU ȘI DENI UNDE ERAȚI CÂND KENIA A MURIT?!
- VOMA.
- Da, Roxana, chiae îmi era rău, Jenny m-a ajutat și a luat niște hârtie pentru mine. A spus Deni.
- Da, mă rog, mă duc să mă fut cu Oniga.
- Poate i-o și sugi.
- Poate o sugi tu lui Vasile!

06:05 P.M. 9 August 2026

Roxana și Jenny au fost prietene încă de la grădiniță. Mereu au fost alături una pentru cealaltă și mereu s-ar fi susținut în orice. De asta Roxana a fost nevoită să facă ce a făcut, ca să o protejeze, să se asigure că Jenny e în siguranță.
Era pe stradă, foarte aproape de casa lui Jenny și foarte aproape de a supraviețui altei nopți, dar se pare că nu era la fel de în siguranță. S-a auzit un sunet în spatele ei. S-a întors rapid, dar nimic, poate totul era în capul ei, poate doar își imagina, poate totul era din cauza morții pe care a trebuit să o experimenteze în seara aceea de la club. Dintr-odată a simțit cum în spatele ei se auzea o respirație profundă. S-a întors și acolo era. Ucigașul, dar de data asta nu mai purta costumul.
- Ce?... De ce, nu înțeleg.. De ce ai făcut asta?! Ești o nemernică, o prostituată, tâmpita dracu. DU-TE ȘI TE OMOARĂ. Roxana l-a împins pe criminal, dar acesta nu avea de gând să o lase, mai ales că acum știa cine e. A împins-o pe Roxana în șanț, aceasta a dat cu capul de piatră, sânge a început să-i curgă pe frunte și pe față. Ucigașul a luat-o în brațe în timp ce a scos cuțitul și a înjunghiat-o. Criminalul a început să plângă în timp ce o făcea.
Roxana a aflat adevărul, păcat că nu mai este în viață ca să-l spună.














Supraviețuitori rămași :

1. Ana : 🥀
2. Mateea : 🌹
3. Jenny : 🌹
4. Roxana : 🥀
5. Kenia : 🥀
6. Dani : 🥀
7. Flavian : 🥀
8. Camelia : 🌹
9. Denisa : 🌹

JimborrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum