~Başlangıç~

34 4 0
                                    

--İyi okumalar dilerim arkadaşlar❤️‍🩹

NOT:arkadaşlar bu benim daha ilk kitabım olduğu için bazı hatalar yapmış olabilirim çünkü daha acemiyim, bu yüzden yazdığım hikayede ki bazı hataları bana söylerseniz sevinirim<3

✨️✨️✨️

-Mervee kalk hadi, daha ilk günden işine geç kalmayı mı düşünüyorsun?

-Tamam Gözde sadece 5 dakika dahaa

-Mervee hadii

-Gözde lütfen sadece 5 dakikaa...

-Ahh peki öyle olsun seni salıyorum ama ginede bir iyilik yapıp sana saatin kaç olduğunu söyleyeceğim tam olarak saat şu an 08:47.

-Off Lanet olsun kalkıyorum sanırım işe yetişmem için uçmam gerekecek çünkü işin başlamasına sadece 13 dakika var!

-Merve laf yetiştireceğine, o yataktan kalk doğru düzgün kıyafetler giy saçını topla ve işe yetişmeye çalış ne kadar işe yetişmen İmkansız olsada!

Gözdenin bu lafı üzerine jet hızında yataktan kalktım üstüme Gömlek giydikten sonra altıma mini etek giydim,saçımı hızlıca tarayıp bağladım ve evden koşarak çıktım, iş yerime koşarak gidiyordum bazen ayağıma taş takılsada dengemi bir şekilde koruyup yoluma devam ediyordum.Ve evet iş yerime yani " ABD'nin en büyük okulu olan Ötenazi Okuluna Varmıştım." ben orada piskoloji öğretmenliğini kazanmıştım. O okulu seçme sebebim merakımdı yani merakıma yenik düşmüştüm...

Herneyse Artık Ötenazi Okulunun Tam karşısındaydım oldukça korkunçtu ama güzel dekore edilmişti.Hemen içeri girdim ve kaç dakika geç kaldığıma bakmak için Saatime baktım.."VE NE SAAT DAHA 08.30 DU GÖZDE BANA YALAN MI SÖYLEMİŞTİ?"Gözdenin Yalanı Üzerine yutkundum ve Lanet okudum.Gözdeye eve geldiğimde gününü göstericektim...

Biraz düşündüm yarım saat içinde bu okulda ne yapmalıyım diye. Aklıma Okulu gezmek geldi,öylede yaptım Okulu gezdikçe ürküyordum.Bu gün dersten önce okul Müdür, Müdür yardımcıları, diğer piskoloji öğretmenleri ve diğer görevliler ile saat 09.00 da bir toplantı yapacağımız aklıma geldi.Sanırım bu toplantı çok da normal olmayacaktı çünkü adı üstünde Ötenazi Okulundaydık.Hem düşünce esiri olmuştum hemde okulu turluyordum.Bir anda kalbimin acıdığını hissetmemle inledim.

•S-Sanırım arkamda biri vardı ve bana vurmuştu, arkamdaki kişi bana bir kere daha vurduğunda gözlerim beni kendi karanlığına çekmişti.....

✨️✨️✨️

Selam Arkadaşlar bu bir tanıtım ve başlangıç bölümü olduğu için tabiki çook kısa oldu.
Oy vermeyi ve bana eksiğim varsa eksiklerimi söylemeyi unutmayın
1. Bölümde görüşmek üzere...🎭🎭

Ya Benimsin Yada Kara Toprağın (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin