Merhabaaa uzun bir aradan sonra karsınizdayimbu arada sizi bozlamamak için yeni bir hikaye yazdım (FENOMEN) bakabilirsiniz okursanız çok mutlu olurum neyse uzatmayalım şimdi
NOT;Tae'nin aĝzında aĝız topu olduĝu için konuşmalarda sesi boĝuk çıkacak belirtmedim ama olsun.
iyi okumalar...
.
.
.Jeon Jungkook'dan
Burnumu deliĝinden ayırdım ve sert bir öpücük kondurdum.Öpmem ile kasılıp gevşeyen deliĝi benim iştahımı kabartırken.Emmeye başladım.
"Aĝhh" iniltileri benimde sınırlarımı zorlarken kendimi tutacaktım çünkü sadist ruhumu doyuracak bir orgazm yaşamaktı amacım.
Deliĝine son bir öpücük kondurduktan sonra kasıklarını öptüm ve sırasıyla göbek deliĝine daha sonra göĝsünün ortasına ve dudaklarına sert öpücükler sundum."Aĝh bırak ah, yeter" sesli inlemeleri eşliĝinde cümlesini tamamladıĝında kıkırdadım.
"Hmm oysaki daha çok zamanımız vardı"
Yüzünün her bir karışına sunduĝum öpücüklerin ıslak sesi,aĝzının kenarlarından aĝızlıktan dolayı akan salyaları ile karışıyordu.Onun tüm vücuduna sunduĝum öpücüklerin ardından elime vibratörü aldım ve deliĝine eĝildim içine sokmadan çalıştırdım ve deliĝinin etrafında gezdirdim şimdiden ıslanmıştı ve aleti sertleşmişti."Aĝh ah d-dur yeter n'olursun bırak ya-yapma Aĝhh Aĝh ah d-dur" o bana yalvarmaya başladıĝında yavaşça vibratötü içine soktum be duvarlarında döndürmeye başladım.Bu sayede hem sesi titremişti hem de inlemeleri artmıştı, alnından boncuk boncuk terler dökülüyordu ve aleti kızarmaya başlamıştı vibratörü içinde çalışır vaziyette bıraktım ve elime kırbacı aldım
Tenini kırbacın ucundaki metal toplar ile dürtükledim.hafifçe inledikten sonra yatakta kıpırdanmaya başladı. Hareketlerini kısıtlamak için kasıklarına yapışan penisini tuttum ve yerinden ayırdıĝım gibi kasıklarına oturdum hareketleri kısıtlandıĝı için huysuzca kıpırdanırken elimdeki kırbacın metalini göĝüs ucuna getirip oynatıren diĝer elimle öbür göĝüs ucunu sıkıştırdım.
Onun inlemeleri etkilendiĝini ve deli gibi tahrik olduĝunu bildirirken benide yükseltmeye başlamıştı.benimde artık penisim şişmiş ve onun sıcacık deliĝini arzulamaya başlamıştı.Vibratörü deliĝinden çıkardım elimdeki kırbacı bir kenara fırlattım ve bacak arasına yerleştim daha beli dizlerime gelecek şekilde onu kucaĝıma oturtmaya benzer bir pozisyona soktum ve altımdaki pantalonun düĝmesini açtım boxserımı da sıyırdım ve dev penisimi ortaya çıkardım bir elimi deliĝine attım ve zevk sıvısının birazını elime aldım, kalanları ise deliĝine yaydıĝımda aĝlamaya benzer bir inilti sundu ve kendini parmaklarıma itti.
Penisimi bir kaçkez çekiştirdikten sonra...
.
.
.Son nasıl yerde böldüm ama bu bölümü atıyorum yarında büyük ihtimal bir bölüm atarım normalde bugün atmayacaktım ama okuyucum olan birisi çok istedi neyse bir sonraki bölümde görüşürüzzzzz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
killer writer Taekook
Fiksi Penggemarjeon jungkook ünlü bir yazar ama aynı zaman da bir seri katil'di öldürdüğü insanları kaleme alıyor ve kitaplar çıkarıyordu Taehyung ise onun hikayelerine hayranlık duyuyordu bu ikili karşılaştıktan sonra Taehyung için hiç iyi şeyler olmayacaktı Sem...