1.BÖLÜM

10 2 2
                                    

          -LİSA HANIM!İYİ MİSİNİZ?
          
          -LÜTFEN CEVAP VERİN!

               1.BÖLÜM=YENİ BİRİ

     Bir kış günüydü.Soğuk, ve rüzgarlı bir gündü.ADD ADELİER şirketinin kurucusu olan Jennie Kim, dondurucu bir soğuk olan bir günde içini ısıtıcak bir yer arıyordu. Orda bir cafe gördü ve oraya doğru adımlar atmaya başladı.

             Cafe'nin içi çok hoşuna gitmişti.
Tatlı ve Sıcak bir ortamdı. Bir kahve söyledi. Kahveyi farklı bir çalışan getirmişti. Güleryüzlü bir insandı. Her dakika adeta ağzı kulaklarında, 32 dişi gözüküyordu. Jennie'nin çok hoşuna gitmişti. Kahvesini yudumlarken aklına çalışanı evine davet etme fikri gelmişti. Çalışan kabul etmesede evine gitmeyi kabul etmişti.
     
                Yolda giderken Jennie bir restorant görmüştü. Siyah renkli arabasını restoranta doğru sürdü. Bir kaç yemek söyledikten sonra Jennie kendini tanıttı;

-Ben Jennie Kim. ADD ADELİER  şirketinin sahibiyim. Dedi ve kartını göstererek devam etti.

Senin güler yüzlülüğün beni  büyüledi. Buna bende senin kadar şaşırdım veya daha fazla.Sende biraz kendini tanıtabilirsin. Adın ne?

            Lisa Jennie'yi dinlerken dalmıştı. Jennienin seslenmesi ile:

-Ah, Özür dilerim. Dalmışım. Eeee b-ben Lisa. Lalisa. Sıradan bir çalışanım. Sıradan bir insanın olduğu gibi benimde maaşım yetmiyor, borçlarım var. dedi ve gülümsedi.

-Biraz daha kendini tanıtır mısın?Hayatından fln. dedi. Sahte bir gülümsemeymiş gibi gülümsedi.

-Eee.Büyükannemle yaşıyorum. Masraflarından dolayı paramız kalmıyor. Kendisi Kanser Hastası.Kötü bir şekilde ilerliyor.
  
            Lisa'nın bu konuşması Jennie için bir fırsattı.

-İstersen senle bir anlaşma yapalım.

-Ne anlaşması?

-Benim şirketimde asistanım ol sana 560.000 won verim.

            Lisa şaşkınlıkla Jennie'yi dinliyordu. Ne diceğini bilemiyordu. Ama aklına büyükannesi gelince:

-(Yutkundu) T-tamam kabul ediyorum

             Jennie çok mutlu olmuştu.İki içki söylediler. Lisa içkinin dozunu biraz aşırmıştı. Bu halini gören Jennie onu eve bırakmak için kolunu boynuna tutturarak kaldırdı.
    
              Arabaya doğru yürürken Lisa'nın dudakları Jennie'nin dudaklarını bulmuştu...

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin