Jennie şaşırmıştı...
Jennie Lisa'nın evini bilmediği için kendi evine götürdü.Yatağa yatırdı.Jennie çok yorgun olduğu için hemen dalmıştı.
Sabah olmuştu.Jennie Lisa'nın odasını girdiğinde Lisa'nın şaşkın bir yüz ifadesi vardı.Jennie:-Korkmana gerek yok.Evini bilmediğim için evime getirdim.Hazırlanda erkende şu işleri halledelim.dedi ve gülümseyerek gitti.
Lisa üstüne baktı ve değiştirilmiş olduğunu gördü. Şaşkınlıktan ne diceğini,ne yapacağını bilemiyordu.Koltuğa koyulan kıyafetleri giydi. Salona gitti.Jennie siyah elbisenin içine beyaz bir gömlek ve beyaz bir bot giymişti.Saçları pencereden gelen rüzgar ile savruldu.Lisa'nın ağzı açık kalmıştı.Jennie yürümeye başladı.Lisa onun peşinden yürüdü.
İlk işten ayrıldı sonra Jennie'nin şirketinde çalışmak için bir kaç form imzaladı.Lisa yeni işini çok merak ediyordu.Jennie Lisa'yı diğer yetkiliye yönlendirdi.Yetkili Bayan Da-eun:
-Sanırım sen yenisin.dedi ve tebessüm etti.Lisa kısık bir ses tonuyla:-Evet.Ben yeniyim.
-Adın ne?Yada boşver sana çaylak diye seslenicem.
Lisa hiç bir şey demeden bekledi.
-İlk görevim ne?
-Hmm.Şu formları kağıtta yazan kişilere ver,imzalat sonra bana geri gel
Lisa zor da olsa kişileri bulup imzalattı.Da-eun'un verdiği diğer görevleri de yapıp eve gitmek için hazırlandı.Zemin kata geldiğinde arkadan bir ses duydu.
-ÇAYLAKKK!
Lisa aniden korkmuş bir şekilde arkasını döndü ve Da-eun'u gördü.
-ÇAYLAK! Telefon numaranı ver günlük görevleri atım.Bir hafta böyle devam etcek sonra durumunu Bayan Jen'e ileticem.
Lisa başını salladı ve telefon numarasını verdi.
Yorgunluktan başı ağrıyordu.Bir ilaç içti ve yatağına yattı.Uyumaya çalışırken düşünüyordu:"Yeni isim iyi olacak mı? Geleceğim aynı mı olacak?Bayan Jen doğru mu söylüyor?Bayan Da-eun iyi bir insan mı?"diye düşünürken uykuya dalmıştı...
İşte yeni bir gün.Yeni bir sabah.Lisa istemeye istemeye yatağından kalkıp hazırlanmaya doğru yol almıştı.Ve o ses Lisa'yı korkuttu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Romantiekkonu:Lisa adlı kızın bir kaza sonucu hafızasını kaybetmesi ve çalıştığı şirketle ilgili geçmişteki sırlarını anlatan bir kitap olucaktır