3. BÖLÜM

10 1 0
                                    

ÇIĞLIK

-LİSA NEFES ALA-

Lisa aniden irkildi.Koşarak büyükannesinin olduğu odaya gitti. Büyükannesi nefes almayarak gördü.Lisa'nın eli ayağı birbirine dolanmıştı.
Jennie Lisa'nın işe geç kaldığını görünce, Lisa'nın evine gitti. Lisa'yı yerde hüngür hüngür ağlarken bulmuştu.Lisa Jennie'yi görünce ona sıkıca sarıldı.Jennie şaşkınlıkla Lisa'ya karşılık verdi.Lisa konuşmaya başladı.

- Büyükannem...

-Evet büyükannen

-O,o

-Ona ne oldu?

-Öldü! diyip ağlamaya devam etti.


Jennie hemen ***'yi aradı. Büyükannesini gömmek için arabaya taşıdılar. Lisa o kadar ağlamıştı ki nerdeyse göl olmuştu.Elini kıpırtamayacak haldeydi.Bu halini gören Jennie Lisa'yı kucana alıp arabaya taşıdı. Üstüne battaniye öttü.Ve öndeki arabayı takip etmeye başladılar. Ve o an telefon çaldı.

-Efendim.

-Bayan Jen toplantınız var sizi bekliyorlar.

-O lanet toplantıyı iptal et.

-Bayan Jen yapamam.Eğer iptal olursa para ödemeniz lazım.

-Umrumda değil öderim. Dedi ve telefonu kapattı

Bu tavrı Lisa'nın hoşuna gitmişti.Ve yine bir telefon.Bu sefer Jennie sakin bir şekilde açtı.

-Bayan Jen bunu nasıl yaparsınız.

-Şuan konuşucak durumda değilim,İyi günler. Dedi ve yüzüne kapattı

Lisa araya girdi ve:

-Büyükannem hep ölürsem beni Buson köyüne gömün derdi.Buson köyüne gidebilir miyiz.dedi.

Jennie hemen arayıp söyledi. Yönlerini değiştirdiler.Ve yine telefon.

-Aptal telefon.Lan amına koyim iyiki bir işimiz çıktı.

Lisa Jennieden etkilenmişti.Uzun bir yolculuktan sonra gidicekleri yere vardılar. Lisa yine ağlamaya başladı. Gömdükten sonra Jennie Lisa'yı evine davet etti.Lisa kabul etti.2-3 saat sonra eve geldiler.İçeri girdiklerinde sidik kokusu vardı.Bir türlü anlam vermemişlerdi. Ve köpeği Kai koltuğa isiyordu.Bunu gören Jennie hemen Lisa'yı dışarı çıkardı ve temizlikçiyi.  aradı.Bir Gece oteline gittiler.Ve sadece bir oda kalmıştı.Lisa ile Jennie beraber yatmaları gerekiyordu.Lisa'ya uyku bastırdığı için herşeye okeydi.
Odaya çıktılar sade bir odaydı.Kendilerine verilen pijamaları giydiler.Yatağa yattıklarında Lisa:

-Her şey için teşekkür ederim.Benim için toplantını iptal ettin ne kadar ödiceksen izin ver sana ben ödüyim.

-Rica ederim ve ödeyebileceğin bir şey değil.

-Ne kadar.

-Senin 1 yıllık maaşın.

-NEEEE! Kredi çekerim.

-Gerek yok senin iyi olman bana yeter.

Lisa gülümsedi ve hemen uyudular.Lisa gözlerini açtığında Jennie'yi telaşlı bir halde buldu.Çok gergindi.Nedenini sordu.

-Babam geliyor benim sevgilim var sanıyor ne yapıcam!

Lisa tam bir şey dicekken zil çaldı.Jennie kapıyı açtı.Kapıda Jisoo vardı.Jisoo kendisinin ona yardım edeceğini söyledi.Jennie çok mutlu olmuştu.Şirkete gittiler.Bir kaç saat sonra Lisa Jennie'ye sunum yapmak için kapıyı çaldı.Jennie'nin yanında Jisoo vardı.Sanki Jisoo dünden razı gibiydi.
Ve Jennie'nin babası geldi.Bay Kai.İlk duyduğunda Lisa'ya garip gelmişti çok tanıdık bir isimdi.Bay Kai:

-Hiç uzatmıcam.Sevgilin kim.

Tam Jisoo ben dicekken Lisa araya girip.

-Benim.dedi

Bay Kai ilk önce Lisa'yı bir süzdü.Ona iyi olduğunu söyledi.Sonra Jennie Lisa'yı evine bırakmak için çağırdı.Ve Bom bir kaza. Jennie'nin siyah arabasına bir araba çarpmıştı.Gözlerini açtığında ise...

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin