≽ܫ≼ moje postacie ≽ܫ≼

77 5 0
                                    

✧.* wylosowana personifikacja.
✧.* imię i nazwisko.
✧.* wiek i płeć.
✧.* orientacja seksualna i romantyczna.
✧.* moce (moce mogą być te zaproponowane przeze mnie, ale oczywiście możecie też wymyślić własną, w miarę pasującą do personifikacji).
✧.* wygląd (jak np wylosowaliście pandę to możecie sobie wybrać kolorystykę – panda ruda, panda czarno-biała etc i w takim kolorze dać waszej postaci futro bądź włosy (w zależności od procentu zezwierzęcenia)).
✧.* charakter.
✧.* historia* (nieobowiązkowa).
✧.* ciekawostki.

✧.* nietoperz.
✧.* willamina „willa” favreau.
✧.* dwadzieścia lat | płeć piękna.
✧.* homoseksualna i homoromantyczna.
✧.* ze względu na bycie nietoperzem z 70-cio procentowym zezwierzęceniem willa potrafi się zamieniać w nietoperza oraz posługiwać się echolokacją aby namierzać przedmioty, bądź też osoby. ma wyostrzony wzrok i słuch.
✧.* willa ma antropomorficzne ciało, a jej kończyny przypominają te u nietoperzy, uszy i pyszczek również ma zwierzęce. z czubka jej głowy zamiast włosów sterczy ułożona ku górze biała sierść wpadająca w lawendowy odcień. białka willi są różowe z ciemniejszymi tęczówkami. najczęściej ubiera się na fioletowo, w skromną bordową bluzkę i czarne getry podkreślające jej smukłą sylwetkę.

 najczęściej ubiera się na fioletowo, w skromną bordową bluzkę i czarne getry podkreślające jej smukłą sylwetkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

✧.* willa jest dość impulsywną dziewczyną, często rwie się do działania nawet bez gdy jest to ryzykowne lub oznacza ładowanie się w tarapaty. nie przejmuje się konsekwencjami swoich czynów i, co więcej, nie widzi nic złego w swoim postępowaniu. nie oznacza to jednak, że jest pozbawionym empatii potworem. willa posunie się do wielu rzeczy by osiągnąć swoje cele, ale nie do morderstwa. ma wyraźnie postawione cele do których dąży: pokręconymi sposobami stara się dążyć do tego aby każdy był szczęśliwy. na początku znajomości może się wydawać chłodna i zdystansowana, jednak gdy się ją bliżej pozna zrozumie się, że po prostu taką udaje aby odstraszać od siebie większość ludzi. nie przepada za nawiązywaniem nowych znajomości, bo po prostu nie lubi innych osób. najchętniej przebywałaby sama, w odosobnieniu od innych.
✧.* —
✧.* ❧  jest nocnym markiem, z oczywistych powodów.
❧  nie przyznaje się do tego, ale pisze wiersze. jest świetną poetką, ale się tego wstydzi.
❧  ma starszą siostrę (można zapisać).

✧.* jeżozwierz.
✧.* valtoriio „valtor” rutherfold.
✧.* dziewiętnaście lat | płeć brzydka.
✧.* heteroseksualny i heteroromantyczny.
✧.* valtor dzięki 25%-owemu zezwierzęceniu ma doskonały zmysł węchu i słuchu. potrafi strzelać kolcami wystającymi z jego głowy, pleców i ud, a jego mocą jest wysuwanie ze swoich nadgarstków półmetrowych ostrzy.

✧

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

✧.* valtor jest arogancką i przede wszystkim szczerą do bólu osobą, zupełnie nie przejmującą się tym, że swoimi słowami może sprawić komuś przykrość. uważa że w życiu należy liczyć tylko i wyłącznie na siebie, zwłaszcza że przyjaciele i tak prędzej czy później okazują się fałszywi i odchodzą gdy najbardziej się tego potrzebuje. został dotkliwie zraniony w przeszłości przez swojego jedynego, najbliższego przyjaciela dlatego teraz ma spore problemy z zaufaniem. nie chce zmieniać swojego nastawienia do innych, dobrze mu z byciem introwertykiem. to wredny, pozbawiony skrupułów nastolatek który nie cofnie się przed niczym by osiągnąć swoje cele. często działa impulsywnie, nie zwracając uwagi na to czy kogoś zrani. posunie się nawet do kłamstwa, o ile sprzyja to jego intrygom. zimny, bezczelny i wredny introwertyk który każdego traktuje ze sporym dystansem, twierdząc że przyjaciele są niepotrzebni.
✧.* —
✧.* ❧  kawoholik. najbardziej lubi kawę z mlekiem.
❧  marzy o posiadaniu chomika albo psa.
❧  kiedyś cierpiał na bezsenność.

✧.* kruk.
✧.* rukki scaliarsaine.
✧.* dziewiętnaście lat | płeć piękna.
✧.* heteroseksualna i heteroromantyczna.
✧.* ze względu na 70-cio procentowe zezwierzęcenie rukki ma zdolność zamiany w kruka, a jej szpony które w postaci anthro ma zamiast stóp pozwalają jej się wczepić w gałąź. charakterystyczną mocą rukki jest umbrakineza. dziewczyna potrafi kontrolować cienie, ale wychodzi jej to o wiele słabiej w świetle dnia. rukki doskonale widzi w ciemności dzięki tej mocy i potrafi się przemieszczać poprzez cienie: wchodząc w swój cień wychodzi z cienia kogoś innego.

 rukki doskonale widzi w ciemności dzięki tej mocy i potrafi się przemieszczać poprzez cienie: wchodząc w swój cień wychodzi z cienia kogoś innego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(+ skrzydła na plecach)
✧.* rukki jest przede wszystkim wyluzowana, a przez dystans do siebie i zawyżoną samoocenę nie obchodzi ją co inni na jej temat mówią. wszelkie plotki i odgadywanie jej spływają po niej jak po kaczce. rukki może pozornie sprawiać wrażenie miłej dziewczyny, ale w rzeczywistości jak na kruka przystało jest dość inteligentna: do tego stopnia, że potrafi wykryć jakie ktoś ma zamiary. rukki potrafi czytać z ludzi jak z książek: co więcej po samym spojrzeniu na daną osobę potrafi przejrzeć jej intencje po zachowaniu i stwierdzić czy taka osoba jest fałszywa czy godna zaufania. działa impulsywnie, najpierw robi a potem myśli. jest dość tajemnicza i skryta, niewiele o sobie mówi, a nachalne osoby zbywa bezczelnością. tylko wobec tych których zna jest miła, a wobec nieznajomych zachowuje dystans i odzywa się do nich wyłącznie z arogancją.
✧.* —
✧.* (potem wymyślę kilka ciekawostek to dopiszę)

„𝘮𝘺 𝘢𝘯𝘪𝘮𝘢𝘭 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳" ➢ personifications roleplayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz