Kedd
Hála Lunám nagyon jól bírta a oltást .
Ma reggel igazából egész jól keltem pont időben készültem el .
Át is mentem Su-binhoz és indultunk is a suliba.
Egy picit aggódtam hogy Suho megint nyomolós lesz de végülis anyira nincs vele bajom .
Be is mentünk az osztály terembe és furcsáltam hogy a skzból senki sincsen it
- Szia Seoa
Mondta nekem Suho- sziuss
Ezután le ültem a helyemre.
Már épp jött volna be a matek tanár és előte abba a tíz percre megérkezett a stray őszes tagja .
...
Mindenki tiszta fáradt volt és izzadt
👁️👄👁️...?
( Xd ez amúgy így vissza olvasva nagyon félre érthető)Csak két nagy kerek szemekkel bámultuk őket azt végre leült I.N mellém.
- ohmmmmm mi történt?
- semmi
Ekkor a fáradt énjéből egy poker arcot vágott le és úgy is maradt .Na nekem ebből a hiszti ből most lett elegem
- I.N elmomdanád hogy mi bajod !???
Ohmm ezt egy picit hangosabban mondtam mint terveztem , így mindenki ránk figyelt
Vártam egy picit hátha elmondja utána belenyugodtam abba hogy egy hisztis és hogy nem kel vele foglalkoznom , így végül lehajthatótam a fejem és el is kezdődött a matek óra.
( Az egész óra nem volt valami extra viszont jövő héten dogát írunk mert újra át ismételtük a prím számokat és mivel ezt nekünk már tudni kell így írunk belőle ) .
🕑
Be is csöngetek és Ofő volt .
Be is jött Kim
- sziasztok
- jó napot
Mondta mindenki egyszerre- na szóval ti egy új osztálytközönség vagytok és kell az ismerkedés ugye?
- ohmmm igen?
Mondta megint mindenki- jó akkor ezzel el is dölt kaptok egy csoport munkát amire majd a jegyetek többet fog számítani az éretséginél mint hinnétek .
- más szóval ha ezt most jól megcsináljátok akkor majd 3 év múlva az érettséginél + % - lékokat kaptok .
Remélem érthető voltam .- tizedikesek vagytok jegyezétek ezt most meg amit most mondtam mert az életbe jól jön.
- oké
Mindenki egy bologatásal megértete- jó mivel huszonegyen vagytok így az lenne a jó ha a csapatok 3x7 lennének
- viszont a Stray kidset nekem mondták hogy nem válaszhatóm szét így össze vissza lesznek a csapatok .
Csak egy a lényeg nem lehet 3 tagnál kevesebb a csapat- jó és még annyi hogy 9 nél több nem lehet egy csapatban mert ezt közösen kel csináljátok így megfogom figyelni hogy mindenki bele tesz e apai anyait + mondták mivel a skz már így is jó csapat még egy ember kötelező odda .
Ennyi lenne kezdjétek el csapatot alkotni és jelezétek nálam .
CZYTASZ
*.✧☆Life with Straykids☆*.✧(I.N ff)
Romans"Ohmm ott hagytad a tolladat mondta zavart arcal + egy nagyon pici vigyorral az arcán I.N . Nem is értem hogy én miért nem számítottam erre hogy az eddig ignoráló srác aki pont egy kpop idol pont most szól hozzám mikor a képeit bámulom"