Birkaç gündür Mertle konuşmadığımdan pek odada vakit gecirmiyordum. Vaktimi bizimkilerin odasında harcıyordum. Şimdi olduğu gibi, hep beraber toplanmış sınava çalışıyorduk.
Barış kalemi elinden atarak "Hay anasını satayım sıkıldım oğlum, nefes alamıyorum ulan!" Her sınav döneminde şerefsizin ağlamalarını çekiyorduk.
İsmail attığı kalemi alarak "Hadi Barış mızmızlanma." Deyip kalemi Barışın eline tutuşturdu.
İsmail bize dönüp durup dururken Mert konusunu açtı. Şaşırmıştım çünkü en son bekleyeceğim ya da açılmasını en çok istemediğim konuydu. "Mertle aranız kötü mü?" İsmini duyduğum an bile tetikleniyordum.
"Hep öyleydi." Kerem kafama silgiyi atıp "Hadi lan ordan, bişey oldu kesin dimi?" Dedi.
Şeytan gözlü bu çocuk yeminle. Başka açıklaması olamaz. "Yok olmadı, olsa söylerdim. Zaten Mertle hele hiçbir problemim olamaz ne gibi bir problem çıkarabilir ki bana siktiğimin homofobiği. Sıkıntıları var ona dayanamam, hem ikimizde ayrı dünyaların insanıyız bunu bilmiyor musunuz, bilmeniz gerekir." Dedim sinirle. Herkes bana çıt çıkmadan bakıyordu. "Hayırdır ölü balık gibi bakıyorsunuz." Dediğimde Kerem yavaş yavaş kafasını sallayarak alkışladı.
"Aferim sana aptal, aşık olmuşsun!" Sitemle söylemişti. "Ne alaka Kerem sikinden bişeyler üretme." Altay "Kerem öyle diyorsa öyledir hacı." Dedi. Senin hacını sikim. Sinirleniyordum amına koyayım.
"Yok aşk meşk götünüzden element uydurmayın beni de germeyin."
Kerem sanki annemmiş gibi yanıma gelip kafamı okşadı. "Sorun yok İcardi, yanlış kişileri sevmemiz bizim suçumuz değil." Altay Keremi kolundan tutarak döndürdü. "Aşkım bana niye laf attın şimdi." Dediğinde gülmüşlerdi. "Of Altay konu sen değilsin sus." Dedi yüzünü buruşturarak.
Tekrar bana dönüp yanıma oturdu. "Bak İcardi eğer gerçekten hoşlanıyorsan bizle konuşabilirsin. Biz ne için duruyoruz ki?" Yapacak olduğu şerefsizliği mi anlatayım? Onu mu dememi istiyor. Tekrar içimde kırgınlık dolaşıyorken aynı zamanda onu dövme isteğini de bastıramıyordum.
"O şerefsizi dövmekten beter etmek istiyorum." Dedim. Kerem şaşırmıştı. "Yuh neden, noldu ki?" Diye sorduğunda nasıl açıklama yapacağımı zerre bilmiyordum.
"Benle oyun oynuyor."
"Nasıl yani." Diye sordu.
"Hisslerimle taşşak geçiyor diyorum." Söylemek ağır geliyordu işte, bir başkasına anlatmak çok daha ağırdı.
Kerem ortaya atılıp herkes içinde teker teker nah çekti. "Ne dedin ulan size? Bu gerizekalı İcardi, Mertten hoşlanıyor Dediğimde götünüzden uyduruyorsun dediniz, Altay hariç!" Gerçekten mi diye baktım. Bunlar dedikodumu mu yapıyordu?
"Lan hem başka insan mı kalmadı, neden Mert amına koyayım ya!" Benimde anlamadığım o işte, neden Mert?
"Bilmiyorum Kerem, sen demedin mi az önce, yanlış kişilere aşık olmamız bizim suçumuz değil diye."
"Ya İcardim, o Mert için geçerli değildi ki" Geçerli olmamasını en çok ben istiyordum. "Hay sikeyim Kero, bilmiyorum oğlum aklımı karıştırdı. Ona yükseldim ulan, onunla dalga geçmek çok hoşuma gitti, gözüme çok tatlı geldi."
İsmail"Vay anasını." Dedi.
"Sen aşık olmuşsun be oğlum." Demişti Altay gülerek. Şu saaten sonra aşık olsam ne yazar.
"Benle oyun oynuyor, İrfanla konuşurken duydum. Hakkımda ibne filan dedi benim gibi birini sevemezmiş! Hassiktir ordan. Sen kimsin amına koyayım!" Kerem omzuma pat patlayarak sakinleştirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate | İcardixMert
FanfictionEşcinsel İcardi ve homofobik Mert oda arkadaşı olur.