Sabah derin derin uyurken alarmın çalmasıyla yataktan düşerek uyandım, sanırım bu benim uyanma tarzım olmuştu artık her sabah gözlerimi açtığımda kendimi yerde buluyorum. Size biraz kendimden bahsedeyim. Ben Güneş, 17 yaşındayım, İzmir'de yaşıyorum. Varlıklı bi ailenin tek kızıyım aslında bu beni biraz rahatsız ediyo çünkü ben fazla ilgiyi pek sevmem ama tek çocuk olduğum için ailem çok üstüme geliyo ve beni bunaltıyo. Benim ailem babam çünkü annemi ve abimi bi trafik kazasında kaybettik, ben daha 2 yaşındaydım ve o günden beri babam bana zarar gelmesinden korkutuğu için çok üstüme düşüyo dediğim gibi buda beni rahatsız ediyo. Babam bi şirkette genel müdür olarak çalışıyo bu yüzden onunla pek vakit geçiremiyoruz. Artık yaz geldi ve çok mutluyum çünkü benim en sevdiğim mevsim yaz ama maalesef bu en sevdiğim mevsimi evde oturup sürekli kitap okuyarak geçiriyorum kitap okumayı çok severim ve kitap okumaktan çok büyük zevk alırım, kitaplarda kendimi bulduğumdan mı bilmiyorum ama bir süre sonra canım çok sıkılmaya başladı ama artık bu can sıkıntısına bir son vermek gerek diye düşünüyorum. Teyzemin Bodrum'da bir oteli var ve oraya gidip çalışmak istiyorum. Evet babam zengin olabilir, çalışmaya ihitiyaç olmayabilir ama ben çalışmayı ve kendi ayakları üzerinde durmayı seven biriyim. Bu akşam babam eve geldiğinde onunla bu konu hakkında biraz konuştuk teyzemin yanına gidip orada hem tatil yapıp hem de çalışmak istediğimi söyledim. İlk başta babam buna karşı çıktı ama çok ısrar ettim ve izin verdi bu beni gerçekten çok mutlu etmişti akşam teyzemi aradım ve yanına geleceğimi söyledim buna o da çok sevindi. Yarın ilk uçakla Bodrum'a gidiyorum.
BEKLE BENİ BODRUM, BEN GELİYORUM!
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNLERİ
RomanceBu hikayede 19 yadışındaki Güneş'in yazın yaşadıkları anlatılmaktadır. Başına geleceklerden habersiz bi şekilde teyzesinin oteline çalışmaya giden Güneş orada hayatının aşkıyla karşılaşır... Ve olanlar olur. ____________________________________ Oku...