3. Bölüm

47 6 9
                                    

Her zamanki gibi alarmın çalmasıyla kendimi yerde buldum. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım, üzerime şort, tişört giyip teyzemin yanına kahvaltıya indim. Kahvaltı yaparken teyzemle çalışmak konusunda konuşmaya karar verdim, onun buna izin vermeyeceğini biliyordum ama şansımı denemek istedim. Yağcılık yaparak teyzemi ikna edebileceğimi düşünüyorum. "Dünyanın en güzel teyzesi nasılmış bakalım. Teyzeciğim bugün çok şıksınız." "Uzatma Güneş ne istiyosun söyle hadi." diyerek gözlerini belertmişti. "Ne alakası var teyze ya ben sana sadece birşey isteyeceğim zaman mı iltifat ediyorum." diye çemkirdim. Teyzem çok net bi şekilde "Evet." dedi. Pes ettim ve kınuya girdim " Teyze evet senden birşey istiyeceğim ama kızmadan önce bi düşün. Lütfen!" "Tamam uzatma söyle artık." İçimde büyük bir korkuyla " Şey...Ya teyze ben... Imm..." diye ağzımda lafı gevelerken teyzem "Güneş sakin ol ve söyle artık ne söyleyeceksen merak etmeye başladım ne var bu kadar zorlanacak anlamadım ki" diyerek lafımı kesti. Cesaretimi topladım ve hızlı bir şekilde tek nefeste " Teyze ben burada sadece tatil yapmak istemiyorum. Çalışmak istiyorum." diyip korkyula gözkerimi kıstım alıcağım tepkiden çok korkuyordum. Teyzem "Bu muydu 2 saattir söylemeye çalıştığın şey, naparsan yap keyfin bilir." dedi. O an teyzeme tokat atıp kendine gel diyebilirdim. Gerçekten şoktaydım. Ağzımı ve gözlerimi sonuna kadar açtım ve öylece kaldım. Ben bu şoku 2 hafta atlatamazdım. Teyzem kahkaha atarak "kapat kız şu mağazayı" diyerek ağzıma vurdu. Ben hala şoktan çıkamadım teyzem sert bir tokat geçirdikten sonra kendime gelmiştim. Bu kadar şaşırmam size tuhaf gelmiş olabilir ama teyzem buna kesinlikle izin vericek biri değildi, her geldiğimde beni bir misafir olarak görüp çok iyi ağırlardı ve kesinlikle çalışmama hatta yardım etmeme bile izin vermezdi. Teyzem benim uzun süren şokumun ardından "Ne zaman istersen başlayabilirsin, başlayacağın zaman yanıma gel seni Toprakla tanıştırayım." dedi. Toprak kim acaba der gibi bakmış olmalıyım ki teyzem "Toprak benim en sevdiğim ve en güvendiğim çalışanlarımdandır. İzmir'e yanınıza geldiğimde burayı hep ona emanet etmişimdir. dedi. "Hmm, anladım. Teyze ben bugün başlamak istiyorum ama kimsenin senin yiğenin olduğumu bilmesini istemiyorum. Şimdi beni şu çok güvenilir Toprakla tanıştırır mısın?" dedim. Teyzem sebebni anlamadı sanırım ama sen nasıl istersen diyerek bu isteğimi anlayışla karşıladı. Toprak o gün izinliydi ve havuzdaydı. Havuz kenarında teyzem etrafına bakınmaya başladı. Toprak bunu fark etmiş olmalı havuzun bizim olduğumuz bölümünden birden suyun içinden çıkıp "Beni mi aradınız Sanem hanım" dedi. Bu olay hiç beklemediğim bi anda gerçekleştiği için korktum, sıçradım ve dengemi kaybedip havuza düştüm. Toprak belimden tutup beni yukarıya doğru çekti gözlerim kapalıydı ve bana o kadar yakındı ki onun nefesini hissedebiliyordum. Kalbim hızla çarpmaya başladı, bunun korkudan olduğunu düşündüm. Gözlerimi açtığıma Toprağın gökyüzünü andıran masmavi gözleriyle buluştu gözlerim. Kalbim daha hızlı çarpmaya başlamıştı buna anlam veremedim ve ona aşık olmaktan korktuğum için kendimi geri çektim ve havuzdan çıktım. Bunun üstüne Toprak havuzdan çıkıp bana doğru yaklaştı ve muhteşem sesiyle "İyi misin?" diye sordu.  Kısık ve utangaç bir sesle "İyiyim, teşekkür ederim." diye cevap verdim.
Teyzem: Toprak, bu yeni çalışanımız Güneş. Bugün geldi ona işler hakkında bilgi ver ve  yapması gerekenleri anlat daha sonra otelimizin personellere ait kıyafetinden verip çalıştırmaya başla. Güneş senin :)))

Güneş senin ne teyze ya utandırıyosun beni jsjejdjd

Toprak: Merak etmeyin Sanem hanım, Güneş benim :)))

Napıyo bunlar ya heeey ben buradayım. Onların bu saçma konuşmaaından sonra teyzem yanımuzdan ayrıldı Toprak üzerine bir tişört geçirdi ve  "Bence sana önce personel kıyafetlerini verelim şuraya bak sırılsıklamsın." dedi. Başımı salladım ve onu takip etmeye başladım...

YAZ GÜNLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin