Tutkusuz yargılanma

8 2 2
                                    


Hemen okuduğum bölümün mertebesine çıktım.Evet ben hukuk bölümünden üniversite 3 okuyorum.Ve bu gün benim üniversitedeki praktiklik ilk günüm.Yani yeni sınıf olucak artık yeni insanlar, Sınıfa girdim.Kapıyı açtım.O.......Nasıl? Nasıl olabilir böyle bir şey?
Gömleğini değiştirmiş ahh ben niye gülümsüyorum ya neyse

"Merhaba,kızım geçsene niye kapıda duruyorsun?"
40lı yaşlarında erkek hoca söyledi

"Merhaba hocam"

"Şöyle geç otur kızım"
Beni  kızıl saçlı zayıf çilli kızla oturtdu.Yani bir tek orası boştu çünkü.
"Kendini tanıt kızım"

"Ben Aslı Çetin 17 yaşındayım..."

"Tamam Aslıcım.O zaman çoçuklar artık dersimizi işlemeye başlaya biliriz."

"İlk dersten sizi pek yormak istemiyorum.Bu gün o yüzden çok gerekli bir konunun üzerinden hafifce geçeceğiz."

"Evet.Şimdi Boracım sen Avukat ol Aslıcım sen suçlu Demircim sen de mağdur ol evladım."

Tahtanın önüne çıktık o da vardı.Acaba Demir mi Bora mı?

"Şimdi Boracım sen geç şöyle evladım.İstediğinin avukatı ola bilirsin
Aslı sen Demire istemeden zarar verdin
Demircim sen de mahkemeye baş vurdun hadi bakalım hakim de çoçuklar."

Ha Boraymış.Ay yine gülümsüyorum ben
Neysee...

"Hocam ben mağduru savunacağım."

"Öncelikle bir kavgada savaşta illaki hep bir mağdur ve bir suçlu vardır.Ve suçlu ne yapmış olursa olsun hep suçludur.Özür dilemesini bilmeyen suçlu daha da suçludur.Şimdi Aslı kardeşimiz Demir kardeşimizden özür dilemiş mi dilememiş."

"Çok güzel izah ettin Boracım sanki yaşamışsın gibi"

"Evet çoçuklar sizce?"

"Bizcede hocam"
Ben yutkunmaya utanıyorken kızarmış yanaklarım dolmuş gözlerim Boraya her şeyi açıklıyordu.

"Ha hocam ama eğer Aslı bunları duyduktan sonra pişmansa tutuksuz yargılana bilir kanunun 17 ci maddesine göre."
Bir de sırıtıyordu karşımda oysa utancımdan yerin dibine geçicektim.

Bir Tutam AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin