Sıramda oturan kızla arkadaş olmuştum.İsmi Merveydi.Zaten görür görmez anlamıştın isminin Merve olduğunu.Ah hayır o yüzden değil..Çillerinden ve kızılı saçından dolayı o vibe veriyordu.İyi bir kızdı aslında.Sadece biraz fazla somurtan birisiydi.Bense onun aksine espriler yapmayı seven umursamaz gıcık kızlardandım.Neyse dersler bitti.Ve biz de çıkışa doğru ilerledik.
"Aslı kahve içelim mi?"
Doğrusu şaşırmıştım çok somurtkan birine benziyordu...
"Olur içelim Mervecim."
Gerçi bu gün kahve yüzünden başıma gelmeyen de kalmamıştı ama kahveye hayır diyemem.Sabh da içememiştim zaten..
Ortamı güzel olan bir mekana gittik.Ne kafe kadar küçük ne de restoran kadar büyüktü.Ama muhteşrm şöminelerle kaplı sıcak bir havası vardı ortamın.İçerideki ışıklar,süslemeker,mekan dizaynı,organizasyon falan hepsi çok güzeldi.Ha gerçi buraya ilk kez geliyordum.
Ben herzamanki gibi küçük boy latte istedim."Ben de orta boy expresso alayım lütfen"
Zaten somurtmasından acıların kızı olduğu belliydi.İçtiği kahveyle de bunu kanıtladı.
Neyse biz kahvelerimizi içip bir birimizi tanımak için sohbet falan ettik.
"Ben makyajımı tazeleyip geliyorum canım.""Tamam canım"
Üff şimdi 3 saat onu mu bekleyeceğim ya
Garsonu sesledim ama duymadı.Sadece duynması için ayağa kalktım hay kalkmayaydım.Ayağım sandalyeye takıldığı için düştüm.Gözlerim kararmıştı.Düştüğümü zann ettim.Ama sonra belimde bir el olduğunu fark ettim.Gözlerimi açtım.O oydu.Bora.Gözlerimi açar açmaz gözlerini görmekte varmış.Bunun burda ne işi var?Hayır sanırım teşekkür etmem gerekiyor.
"Yavaş,yavaş"
"Sensin Bora teşekkür ederim."
Sanırım komiğine gitti.Çünkü karşımda şaşkın bakarak gülümseyen bir karizma vardı.Ama ne yapayım her gün beni düştüğümde tutan biriyle karşılaşmıyorum dimi
İçimde ona karşı utanç hissi vardı.Sanırım hala özür dilemediğim için.Hemen ordan koşarak uzaklaştım.Bora arkamdan sırıtmaya başladı.
Merve geldi hesabı ödeyip çıkışa doğru gidiyorduk kapıyı açtım.
"Aslı"
Ben öylece susuyordum niyemi çünkü karşımdakı Boraydı.Korku içimi bürümüştü.Sanırım daha fazla dayanamayacağım.özür dileyeceğim.
"Çantan.""Ah"
"Teşekkür ederim."
Utanarak başım önūmde gözlerim aşağįya hizalanmış şekilde hemen ordan uzaklaştım