köyden ayrılış

104 6 2
                                    

O gün köy sandıkları evden ayrılıp köyü keşfetme zamanıydı.hepsi çok mutlu ,olacaklardan habersizdi. Haberleri olduğunda ise iş işden geçmiş olacaktı.Neyse olacaklara bakalım.
Köyü çok iyi tanıdığını iddaa eden kız ergül"hadi bakkala gidelim " dedi.Bu kızların aklına yatmış , hoşlarına gitmişti.İzin alıp çıktılar yürüdüler sonunda bakkaldaydılar dünyayı satın alıp eve döndüler evde dedelerinin onlara süprizi vardı.Dedeleri ev almıştı .Ev köy sandıkları yerden küçük bahçeside gayet büyüktü. Ancak evin önünde tertemiz boş bor arsa vardı. Arsanın sahibi yoktu ve dedesi orayı satın almamıştı. Ogün çocuklar eve gitmedi. Çünkü evde temizlik yapılıyodu. Ev sanılmadığı kadar pis ve bakımsızdı. Hepsi bunu biliyor ama evin lanetli olduğunu bilmiyolardı. On gün sonra ev tertemiz ve yeni gibiydi. Bu evde çocukların ilk günü olucaktı. Mutlulardı. Herkes yerini ayarlayım yatakta sohbet ediyordu. Sohbetin koyulaştığı uykunun da geldiği anda bir tıkırtı. Kızların hepsi korkmuş battaniyenin alına girmişti. İkinci tıklamada çığlıklar havada uçuştu. Üçüncüde yeter artık diyip oklava yı alan Sıla ve Aysel kapıya yöneldi. Sessiz ve korkunçtu.kızlar kapıyı açtıkları anda karşılarında namazdan gelen dedelerini görünce sıla korkudan bayıldı.

Evin LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin