« Τελειώσαμε επιτέλους το σχολείο. Αυτή την φορά όχι μόνο για το καλοκαίρι αλλά για πάντα Γκρέις »
« Ναι είναι τέλειο... »
Ο Μάιλο, από όταν ήταν μικρός, τον θυμάμαι πάντα να έχει αυτόν τον ενθουσιασμό. Είναι από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει στην ζωή μου.
« Ω έλα, πες μου, τι σκέφτεσαι πάλι ; »
« Τίποτα απλά... τώρα τι κάνουμε ; Εννοώ, ποιο είναι το επόμενο βήμα ; »
« Προς το παρόν κάποια σχολή ; » είπε γελώντας. Ήξερε τι εννοούσα. « Κοίταξε, αν τα ανακαλύψουμε όλα από τώρα, τι θα μείνει για το υπόλοιπο της ζωής μας ; »
Είχε δίκιο. Αλλά μερικές φορές, ήθελα να ξέρω...
« Ας απολαύσουμε την θέα για τώρα » είπε καθώς το βλέμμα του χανόταν στο ηλιοβασίλεμα απέναντί μας.
Είχαμε καθίσει στην ταράτσα ενός κτηρίου, άγνωστου στους περισσότερους κατοίκους. Ήταν τόσο ψηλά που μπορούσες να δεις πέρα από τα τείχη που μας περικύκλωναν.
« Τι να υπάρχει άραγε πέρα από τα τείχη ; »
« Δεν ξέρω. Ίσως είναι κάτι που μπορεί να μας βλάψει. Στην τελική για αυτό δεν φτιάχνονται τα τείχη ; Για να μας προστατεύουν ; »
« Ίσως »
Από μέσα μου όμως, κάτι δεν ένιωθα σωστά. Δεν αφήνουν κανέναν να βγει, αλλά ούτε και να μπει. Δεν μοιάζει να είναι σωστό.
« Λοιπόν, έχω να σου πω κάτι σημαντικό »
Το βλέμμα μου γύρισε απότομα στο Μάιλο.
« Με δέχτηκαν στον στρατό της κυβέρνησης »
« Τι ; Αυτό είναι εκπληκτικό »
« Ξέρεις ο πατέρας μου, μάλλον έβαλε το χεράκι του για να μπορέσω να μπω σε τόσο υψηλή θέση. Δεν μπορούσε ο γιος του να μην ακολουθήσει το ίδιο μονοπάτι με εκείνον »
« Είσαι χαρούμενος ; »
« Ναι εννοείται πως είμαι. Απλά, δεν ξέρω τι να περιμένω »
Η αλήθεια είναι ότι η θέση αυτή είναι επικίνδυνη. Αλλά, δεν θέλω να χαλάσω την χαρά του.
« Θα μου λείψεις. Με ποιον θα συζητάω ; »
« Θα με βλέπεις φυσικά, μην κάνεις έτσι »
Παρατηρούσα το χαμόγελό του. Ήταν όμορφος, το ήξερε και ο ίδιος. Αλλά, όπως τον κοιτούσα, δεν ξέρω. Με έκανε να νιώθω ήρεμη, ασφαλής. Ίσως και...
« Γκρέις ; Όλα καλά ; »
« Ναι, ναι. Πάμε καλύτερα. Πρέπει να γυρίσω σπίτι »
« Είσαι σίγουρη ; Δεν νομίζω ότι θες να πας »είπε χαμογελώντας πονηρά.
« Ναι έχεις δίκιο. Δεν θέλω να πάω... αλλά πρέπει να, να είμαι εκεί. Ξέρεις... »
Ο Μάιλο γνώριζε για την κατάσταση στο σπίτι. Ήταν ο μόνος που με βοηθούσε, όταν χρειαζόταν.
Φτάσαμε στην κεντρική πλατεία όπου βρισκόταν τα σπίτια μας. Όλα ήταν περιμετρικά της πλατείας. Μεγάλα, ομοιόμορφα σπίτια. Σε ένα δρόμο πιο κάτω, είχε έρθει η φρουρά της περιοχής.
« Τι γίνεται εκεί ; » γυρνάει και ρωτάει ο Μάιλο.
Ξαφνικά φωνές άρχιζαν να γεμίζουν την σιωπή. Τα πράγματα γίνονταν πιο βίαια.
« ΌΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ. ΟΛΟΙ »
Ένας άνδρας στην ηλικία του πατέρα μου, έλεγε αυτά τα λόγια. Μαζί με τον Μάιλο είχαμε μείνει να κοιτάζουμε την σκηνή.
« ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ... »
Ένας πυροβολισμός ήχησε. Μετά ένας δεύτερος. Και έπειτα σιωπή. Ο άνδρας είχε πέσει νεκρός.
Τα χέρια μου είχαν παγώσει. Δεν μπορούσα να... να κουνηθώ. Τον σκότωσαν.
« Γκρέις, καλύτερα να πάμε στα σπίτια μας. Δεν είναι ασφαλές να είμαστε εδώ »
Ο Μάιλο με παίρνει από το χέρι, για να με κουνήσει από την θέση που ήμουν. Τα μάτια μου είχαν μείνει να κοιτάζουν τον άνδρα, μετά την φρουρά. Δεν μπόρεσα, γύρισα το κεφάλι μου, δεν άντεχα να βλέπω. Έτρεμα ολόκληρη.
« Έλα μπες μέσα και θα μιλήσουμε εντάξει ; Θα μάθουμε τι έγινε »
Δεν του είπα τίποτα, παρά μόνο, κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.
YOU ARE READING
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ
FantasyΜετά από μια ολική καταστροφή, μια μικρή κοινωνία έχει σχηματιστεί μέσα στα πελώρια τείχη, τα οποία την προστατεύουν. Ή μήπως καλύτερα, την αποτρέπουν από το να μάθει την αλήθεια ; Η δεκαοχτάχρονη Γκρέις, σύντομα θα μάθει τον πραγματικό κόσμο στον ο...