You and Me ✨

30 7 10
                                    

1 hafta sonra hastaneden çıkmıştı ikili. Minho sayesinde Mia'nın tedavisi iyiye gidiyordu. Hastaneden çıkıp bir kafeye oturdular. Minho elini Mia'nın yanağına götürdü.

-"Sana demiştim Mia. Herşey güzel olacak"

-"Teşekkürler Lee"

İkilinin kahveleri gelince teşekkür edip aldılar. Kahvelerini içerken Mia dışarıya bakarken Minho ise Mia'ya bakıyordu. Hastane de solmuş olan yeni şimdi capcanlıydı.

-"Minho"

-"Efendim Mia? "

-"Seni seviyorum~"

-"Bende seni seviyorum"

Dediği gibi alnını öptü genç adam. Ardından kafasını kızın omzuna koydu. Vanilya çiçek kokusunu içine çekti.

-"Mia-shii"

-"Evet Lee?"

-"Niye bu kadar harikasın?"

Genç kız Minh O'nun söylediklerine karşılık gülümsedi.

-"Peki sen niye bu kadar tatlısın Lee Minho?"

Genç adam kafasını kaldırıp kızın yüzüne baktı. Ve masadan kalkıp hesabı ödedi. Ardından genç kızın bileğinden tutup koşmaya başladı.

-"Dur Lee! Nereye gidiyoruz?"

-"Gidince görürsün"

1-2 dakika koştuktan sonra merdiven çıkmaya başlayacaklardı ki Mia durdu.

-"Lee ben çok yoruldum"

Dedi soluk soluğa. Minho hiç birşey demeden ellerini Mia'nın beline attı ve onu kucağına aldı. Onlarca merdiveni çıktıktan sonra kulenin tepesine gelmişlerdi. Tüm Seul ayaklarının altındaydı.

-"Minho..."

2 Yıl Önce

Minho Mia'nın elinden tutmuş kuleye çıkıyorlardı.

-" Yah, Lee Minho! Nereye gidiyoruz?"

-"Sadece bekle Mia-shii"

Uzun merdivenlerin ardından kuleye çıkmışlardı. Genç adam kızın kendine bakması için ellerini yüzüne yerleştirdi.

-"Mia-shii biliyorsun ben yıldızları çok severim. Onlar... Ben onlarda hayat bulurum. Peki sen Park Mia benim yıldızım olup benim için parlar mısın?"

Genç kız duydukları karşısında şok geçirmişti.

-"E-evet Lee! Ayın parlaması için güneş gerekir. Yıldızın olarak o kadar parlayacağım ki güneşe ihtiyacın kalmayacak"

Diyip birbirlerine sarılmışlardı. Mia çoğu zaman temas tam kaçınırdı. Bu onun için bir ilkti.

Günümüz

-" Yah, sen Mia-shii. Ben yıldızları çok severim. Bana hayat verdiğin için teşekkür ederim ancak şimdi benim hayatım olur musun?"

~Lee

-------------

Wuaaa
Neden kimse yorum yapmıyor?
Açıkçası çooook kırılıyorum :(
Lütfen oy ve yorumları esirgemeyinn
Bysss

Do You Love Stars?✨ ~𝐿𝑒𝑒 𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin