5

35 7 3
                                    

Sandy:

Son kez aynada kendime baktım
Aslında hiç özendiğim söyleneme,altıma eşofman üstüme ise sporcu bluzü giydim.
Ama yine de Bibi ile olacağım için aynada defalarca kendime baktım ve yanlış bir şey var m diye kontrol ettim.

Bibs(bekar)

Konum📍

Geliyorum

Ayakkabılarımı giyip Bibi'nin attığı konuma doğru yola çıktım.

Çok uzakta bir yer değildi yalnızca 2-3 sokak ötedeydi o yüzden hızlıca mekanın kapısına vardım.

Kapıyı açtığımda yüzüme sıcak hava vurdu ve burnuma öğütülmüş kahve kokuları geldi.
Fena değildi.

"Ah işte geldi"

Bibi oturduğu yerden kalktı ve yanıma doğru adımlamaya başladı.

"Selam Sally"

Yüzüne her zamanki takındığı seksi sırıtışını yaptı ve beni onu öpmeye teşvik etmeye başladı.
Saatlerce öpüşmek,saatlerce dudaklarına değebilmek..
Bibi'yi arzuluyordum.
Bibi'yi çok pis arzuluyordum ama hiçbir şey yapamıyordum.

"Hadi gel masaya geçelim seni tanıştırmak istediğim birileri var"

Beni kolumdan sürüyerek masaya doğru getirdi ve benim için bir sandalye çekip oturttu.

"Evet hanımlar,beyler bu benim mükemmel ötesi sadık,yakışıklı,fedakar,komik ve aynı zamanda vizyonsuz arkadaşım Sandy"

"Memnun olduk Sandy"

Dedi sarı saçlı adını bilmediğim kafasında topuz olan mavi elbiseli kadın.

"Aman tanrım bu karın kasları gerçek mi?"

Diye atladı yine adını bilmediğim mor saçlı her tarafı bandajlı olan kadın.

Bibi söze atladı.

"Tabi ki,Sally bu kaslar için çok çalıştı ve şimdi mükemmel görünen bir vücuda sahip değil mi Sally"

Bunu demesiyle elini bir anda karnıma koydu ve gezdirmeye başladı.
Tepki veremiyordum ama devam ederse muhtemelen tansiyonum çıkacaktı ve tuvalette işim olacaktı.
19 yaşındaydık,her türlü erotikliği hissediyorduk ve şimdi bunu yapması çok saçmaydı.Onun için normal olabilir ama ben resmen kıvranıyordum.

"Hey um bir şeyler içmek ister misiniz?"

Dedi adının Mortis olduğunu öğrendiğim soluk tenli çocuk,sanki rahatsız olmuş gibi bir hali vardı.

"Sipariş vereceğim,Sandy benimle gelir misin?Bardakları tek kişi taşımak zor olacaktır"

Diye konuştu tekrardan

Neydi bu samimiyet.

"Evet tabi"

Ayağa kalkıp Mortis'i takip etmeye başladım.

"Hey"

"Evet"

"Sen ve bibi"

Duraksadı.

"Arkadaştan öte misiniz..?"

Neden bunu soruyordu

"Neden bunu sorma gereği duydun"

"Sadece,Bibi tam benim tipimmiş gibime geldi;eğlenceli biri ve çokta güzel.Eğer aranızda bir şey yoksa onunla daha fazla yakınlaşmak isterim"

Nazik bir dilde söylemiş olmasına rağmen sağ yumruğumu sertçe yüzünün ortasına geçirmek istedim.
Suratını parçalamak istedim,benden Bibi'den hoşlanmak için izin mi alıyordu?

"Uzun süredir arkadaşmışsınız ve sen gelene kadar senin hakkında konuşuyordu,bende aranızda bir şeyler olacağını düşündüm"

"Aramızda arkadaştan öte şeyler yok,en azından onun için"

"Ondan hoşlanıyor musun?"

"Bir önemi yok,sevdiği başka biri var"

"Kim?"

"Seni ilgilendirmiyor"

Sonra bir anda sessizlik oldu.

"Zor olmalı"

"Ne"

"Sevdiğin birinin başkasından hoşlandığını görmek"

"Mhm"

"Ama Sandy,eğer Bibi hala bekarsa ki öyle,tıpkı senim gibi bende savaşacağım"

Ne diyordu bu orospu çocuğu.

"Elinden geleni ardına koyma"

and you never knew || bibi x sandy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin