Kim olduğunu benimle ne işi olduğunu bilmiyordum . Sizlerle Yakında öğreneceğim."kızı çözün bir şey yapamaz zaten "diye sesini duydum sesi çok güzeldi. Burda olmasam ona şarkıcı derdim." Haklı çözün aa elim acıdı burda " dedikten sonra plan yaptım onlar gelmeden önce etrafima bakarken arkada bir camın olduğunu gördüm rüzgarın esintisine bakarsak şuan 2 kattayım buradan atlarsam bir yerimi kırma ihtimalim var.kacmasamda ölme ihtimalim oyuzden şöyle yapmalıyım ne kadar güçlü olduklarını bilmesem de atlamayı tercih etmek daha mantıklı geliyordu. Arkama gelip açtıkları an gitmek yerine uzaklaşmalarını beklerim bu plan olmasa ise utangaç güçsüz kız rolünü yapacaktım. Adam yaklaşmıştı yüzü gördüğüm fotoğraftaki küçük çocuğa benziyordu ama her insan birbirine benzer değil mi yani...
"Bizim gruba katılacaksın ve en iyi katil olarak devam edeceksin astera."
"Bayım ben bunu kabul edemem lufen beni bırakın"
"Sana zorunlu kıldık yapmasan ölürsün"
" Beni tehdit edemesin tamam mı keserim seni acımam"
" Hmm tamam mantıklı gelsene"
"Siz kimsiniz"
" Mafya "onu bizden anladık zaten çok sağol
"İsim olarak"
"Ben vailant waither"
Tamam güzel ismi var kabul ama benle derdi cidden bu muydu sadece.
Ayağa kalktım tam cama yöneldim ki sakarlığım tutu yere takılıp düştüm. Sansım yaver gitti orada bir bıçak gibi bir şey gördüm elimde eldiven yoktu ama aşağıda deniz vardı. Oraya atarak kanıtı yok edebilirdim.Ayağıya elimdeki bıçağı gören vailant gözlerini gülerek açtığını gördüm bu hoşuma gitmişti. Saldırmak yerine aşağıya atlayarak denize girmeyi becerdim. Adam pencereden bana baktığını gördüm " kızı yakalayın" dediğini duymuştum ama çok geçti bir jet gördüm ona binip gitmeye başlamıştım.ondan önce bıcağı alıp denize attım.Sonra telefonu çıkarıp Telefonumdan konumuma baktım . İyiki su geçirmez telefon almıştım. Konumumun nerde olduğuna baktım yaşadığımız yere yakındı.
Yavaş yavaş gemiyle oraya yöneldim.
Kıyıya yaklaştığımda kurtulduğumun farkına vardım.
Ama bir yeni Bela başıma gelmişti...