Medya: Onur Altay
Bölüm Şarkısı: İlyas Yalçıntaş-Kış Masalı🎀
Yaren'den
Yatakta öylece uzanıyordum sadece. Kulaklığımda kaç seferdir tekrarlandığını bilmediğim O şarkı çalıyordu.
"Gülmeyen gözler ıslaktı,yârim.
Benim hayalim vuslattı.
Seni sensiz yaşamak zor yârim.
Beni de Allah yarattı..."İç geçirdim. Alp'ler gideli 3 gün olmuştu ve ben üç gündür kendime yakışmayacak şekilde öylece yatıyor ve ağlıyordum.
Kapımın açıldığını fark ettim. Ardından ise ellerinde içecek ve abur cuburlar ile Şüheda ve Aren girdi. Kulaklıklarımı çıkarıp onlara baktım. Şüheda sevinçle"Aşkım bak neler aldık~"
Yavaşça kafamı salladım.
"Sağolun."
Sesim içime kaçmıştı. Ağladığım zamanlar sesim içime kaçar ve kısık çıkardı.
Şüheda artık beni böyle görmeye dayanamıyor olacakki yanıma oturdu."Ya kalk artık ya."
Sesi sitem doluydu.Titrekçe derin bir nefes çektim içime.
"Hiçbir şeyi sorun etmiyorum. Sevgili değildik,ciddi bir ilişkimiz yoktu."Şüheda "hah" diye bir ses çıkardı.
"Evet aşkım ya birde böyle düşün. O kimseydi,gereksiz biriydi."Boğazımdaki yumru ile zorlukla yutkundum.
"Ama."
Çenem titremeye başlıyor ve gözlerim doluyordu.
"Bana çok güzel bakıyordu. Bana değer verdiği belli oluyordu,bana herkesten nazik davranıyordu."
Göz yaşlarım akmaya başladı. Şüheda yavaşça bana sarıldı ve sırtımı sıvazladı yavaşça.Aren sıkıntılı bir nefes verdi ve oda dahil oldu konuşmamıza.
"Seninle oynamış demek ki güzelim,takma bu kadar."Burnumu çektim ve ona baktım.
"Sorun burda işte. Beni seviyor sandım,bana cidden değer veriyor sandım."Şüheda derin bir nefes verdi.
"Aşkım düşünme artık.""Olmuyor işte. O kadar kolay olmuyor."
"Biliyorum ama olmalı."
"Toparlanmalısın artık. Eski Yaren olmalısın.""Nasıl yapacağımı bilmiyorum."
Kıkırdadı.
"Bizimle tabii ki.""Napacağız?"
"Toparlanma sürecine gireceğiz."
Aren hafifçe sırıttı.
"Ve bu toparlanma sürecine de bara gitmekle başlayacağız."Şüheda hızla kafa salladı. Aren odadan çıkarken Şüheda dolabıma ilerledi.
Kırmızı mini bir elbisemi almıştı eline. Bel çevresinde kırmızı taşlar vardı ve bu elbiseyi daha güzel gösteriyordu. Göğüs dekoltesi biraz yoğundu.
Hazırlandığımız da aşağı indik. Annem gülümseyerek bana baktı. Kalkıp yanımıza geldi ve yüzümü avuçları arasına aldı."Güzelce eğlen bebeğim."
Hafifçe gülümsedim ve sarıldım. Ayrıldığımda ise Şüheda koluma girdi ve dışarı çıktık. Aren bizi arabaya yaslanmış vaziyette bekliyordu.
Ben ön koltuğa Şüheda ise arka koltuğa geçtiğinde Aren arabayı çalıştırdı. Kafamı cama yasladım ve gözlerimi kapattım,araba durduğunda ise gözlerimi tekrar açtım.Yoğun müzik kulağıma dolarken hafifçe yüzümü buruşturdum. Bir yere geçtiğimizde garson geldi ve siparişlerimizi aldı.
Şüheda kolumdan tutup beni zorla kaldırdı ve dans eden insanların arasına karışmamızı sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker'in Yaren'i
Teen FictionÇantamdan mendilimi çıkardım ve adamın eline dikkatlice bastırdım. Bakışlarımı yukarı çevirdim. "Kanıyordu." Elini çekmek istedi. İzin vermedim. "Gerek yoktu,mendiliniz kirlendi." Omuz silktim. "Mühim değil." En sonunda elini çekti. "Sağol." Gülümse...