𝙽𝚘𝚝 𝚂𝚘 𝚁𝚎𝚕𝚊𝚡𝚒𝚗𝚐

776 14 1
                                    

𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘭𝘢𝘪𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘪𝘯 𝘠/𝘕𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘥. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘰𝘱 𝘵𝘰 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘰𝘮. 𝘐𝘵 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘢𝘤𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘪𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘸 𝘣𝘪𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘳𝘮𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘴. 𝘚𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘵𝘵𝘪𝘤 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘦𝘭𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘪𝘱 𝘰𝘧 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘠/𝘕𝘴 𝘱𝘰𝘱𝘶𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘤𝘪𝘦𝘯𝘵 𝘧𝘳𝘶𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘯𝘦𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘶𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵 𝘢𝘮𝘰𝘶𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘢𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘪𝘹𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘦 𝘢 𝘵𝘳𝘶𝘦 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘤𝘢𝘤𝘺. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘯𝘰 𝘸𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘸𝘯𝘴𝘧𝘰𝘭𝘬. 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬. 𝘚𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘰𝘧 𝘢 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘢𝘴𝘵𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘭𝘤𝘰𝘩𝘰𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘪𝘵𝘵𝘦𝘳𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵 𝘮𝘪𝘹 𝘰𝘧 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘤𝘰𝘩𝘰𝘭. 𝘚𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘭𝘦. 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘺 𝘨𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘣𝘭𝘶𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰 𝘪𝘯𝘵𝘳𝘪𝘨𝘶𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥𝘯𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨. "Hey, Haley. What are you doing?" 𝘏𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘠/𝘕𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦, 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘯𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴. "Oh, hey, darling! Are you finally do-" 𝘛𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘠/𝘕𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘵𝘴. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘮𝘶𝘥. 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘧 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘰𝘳, 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘳𝘢𝘯 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘠/𝘕, 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘢𝘯 𝘢𝘱𝘱𝘭𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 ... 𝘠/𝘕𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘵𝘴 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘮𝘶𝘥𝘥𝘺 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘭 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮. "Y/N M/N L/N! I JUST MOPPED!" 𝘠/𝘕𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘰𝘳. "W-What?! I-I didnt know! Why didnt you tell me?" 𝘠/𝘕 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘭𝘺 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘧𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘰𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳. "I did tell you! i told you to take off your boots before you came in when you left!" ... "Oh ... i must've not heard you correctly." 𝘠/𝘕 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥 𝘯𝘦𝘳𝘷𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺. "I'll clean this up." 𝘏𝘢𝘬𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘧𝘦 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘭𝘺 𝘢𝘴 𝘠/𝘕 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘴𝘴. "You better."

𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘠/𝘕 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯 𝘶𝘱 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘢𝘴 𝘠/𝘕 𝘴𝘶𝘭𝘬𝘦𝘥. 𝘚𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨. 𝘐𝘵 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘯𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 3 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦 𝘮𝘢𝘥 𝘢𝘵 𝘠/𝘕 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘠/𝘕 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯𝘦𝘥, 𝘤𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘥 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘯𝘰𝘯𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘴𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘶𝘱𝘴𝘦𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘍𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘯, 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘠/𝘕 𝘵𝘰 𝘮𝘰𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘰𝘱 𝘵𝘰 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘰𝘮 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘶𝘥𝘥𝘺 𝘣𝘰𝘰𝘵𝘴 𝘰𝘯. 𝘚𝘶𝘮𝘮𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘰𝘧 𝘢 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘳.

(𝘈𝘕: 𝘐𝘬 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘳 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘏𝘢𝘭𝘦𝘺𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘨𝘪𝘧𝘵𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘭𝘦𝘵𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘬𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘺𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘴𝘰 𝘱𝘭𝘻 𝘣𝘢𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵 𝘮𝘦 ;-; 𝘛𝘺𝘴𝘮 𝘧𝘰𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨! 𝘏𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘥𝘢𝘺 •𝘷•)

♡Haley WLW One-shots♡Where stories live. Discover now